Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 120521" data-attributes="member: 34"><p>Ei...........</p><p></p><p>Sanomattakin on selvää että näin taas unia........</p><p></p><p>Ensinnäkin siinä oli hui ja yuto ja oon aivan satavarma siitä muistan sen niin hyvin</p><p>Mutta siin ei ehkä ees tapahtunut paljon mitää, kai ne vaa jutteli siinä jotain. 🥺</p><p></p><p>Sit siin unes oli.... T. Ja let me tell you, kun sanon että se oli vitun täydellistä....... Niinku olin täysin yllättynyt kun tajusin että näin siitä unta yhtäkkiä ja se oli vieläpä niin voimakas tunne???????? Joo, no, okei, eipä siinä vielä mitään, luulin että mun tunteet sitä kohtaan on täysin kuollu ja kuopattu mutta ei kai sitten? TAI sitten se vaan muistutti sitä mutta oli oikeastaan vaan joku random tyyppi. Mut kuitenkin, mulle tuli vaa sellane olo että se oli t??? </p><p></p><p>????????</p><p></p><p>No jaa anyway. Eikä siinä vielä kaikki todellakaan.</p><p></p><p>T:n takia (kai?????? Vai en oikein tiedä miksi) mulle tuli mieleen m ja emppu. Sinänsä ei ehkä pitäs edes yllättää... Mutta kuitenkin mitä vittua. En taas voi ymmärtää sitä että MUKAMAS nekin naiset vielä on joku juttu mulle? Ja ilmeisesti aika vahvastikin koska se tunteiden vahvuus yllätti mut kyl.</p><p></p><p>Juuuuuuuh mitä :D </p><p></p><p>Eikä siinäkään vielä kaikki. Honestly nyt mun pää on aivan sekasin ja ikävöin fr vaikka luulin etten enää ikävöisi noita eräitä.</p><p></p><p>No mutta kuitenkin. Hui ja yuto kans jäi aivan liian paljon mieleen siitä unesta vaikka siinä ei edes tapahtunut mitään ihmeellistä muistaakseni?????? T:n kanssa mä sentään edes harrastin seksiä 🌚 tosin se oli aika random en oo ihan varma mitä siinä tapahtu mutta näin mä olin ymmärtävinäni että jotain seksuaalista siinä ainakin oli meneillään. At least it was something idk. Ja tuntuu että oltais oltu yhdessä tai jotenkin silleen koska pystyin oikeesti aistii sen molemminpuolisen rakkauden siinä unessa :ssssssss</p><p></p><p>Well great then.</p><p></p><p>Mut eipä siinä, jos siinä unessa ei (ehkä) ollu mitää eunkwangista niin viimeistään sitten herättyäni tajusin ajattelevani sitä jossain vaiheessa ja tuli taas aivan järkyttävä kaipuu sen syliin 🥺🥺🥺🥺🥺 like bitch i want you to hold me what are you doing???????? 😩 Niiku oikeest sietämätön kaipuu. Aivan sietämätön :Dddd niinku don't even @ me 😭😭😭😭😭😭 i fucking hate yall</p><p></p><p>Ja huista ja yutosta puhumattakaan.......</p><p></p><p>I fucking hate yall...........</p><p></p><p>+ Mietin myös timppaa jossain kohtaa ja tuntuu oikeest vähän siltä että eikö tässä nyt ole enää järjen HIVENTÄKÄÄN :DDDDDDDDDDD</p><p></p><p>Eipä taida olla...................</p><p></p><p>Wait ketä muita</p><p></p><p>Nyt ei tuu varmaankaan enempää ketään mieleen mutta voin kertoa että EN VOI HYVIN</p><p></p><p>en voi oikeasti uskoa että en ookaan yli noista esim t ja m ja emppu?????? En vaan voi uskoa.....</p><p></p><p>Extra huutikset siitä kun Emppu on kuitenkin sellain et se on tietyllä tapaa ollu lapsesta asti mun elämässä koska tosiaan ofc kuuntelin tiktakkia pienenä jo ja sitten niin en varmaan sillon ollu ihan varsinaisesti ihastunu siihen en tiiä, mutta kuitenkin hassua miten asiat menee näin :]]]]]]]]]]] </p><p></p><p>idk en edes TIEDÄ</p><p></p><p>asdf nyt vaan mietin sitä yhtä kuvaa minkä muistan nähneeni joskus missä emppu oli jonku fanin kaa idk ja sit se fani pussas sitä poskelle lmaooooooooooooooooooo that right there is a goal 😭😭😭😭😭 pLS not this</p><p></p><p></p><p>NIINKU can i not</p><p></p><p>Mul on ihan tarpeeks hankalaa ilman sitäkin niin onko ihan pakko TAAS</p><p></p><p>🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺</p><p></p><p>huoh naisista kyl ehk that woman is the love of my life</p><p></p><p>Tai sitten m</p><p></p><p>Jaa en kyllä TIIÄ 😩</p><p></p><p>cause i still want those two like what the 😭😭😭😭 seis</p><p></p><p>AAAAAAAAAAAA YALL ARE SUCH PEASANTS</p><p></p><p>mutta silti eunkwangieeeeeeeeeeeeeeeee 😭</p><p></p><p>honestly voiko kukaa olla sitä kuumempi tho................ Idk i'm just saying but..... Hui tho..... Yuto tho...... 🙃</p><p></p><p>En voi honestly ikinä saada mun mielestä pois sitä kun eunkwang oli silleen not everything about me is small 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 i can never forget that 😩😩😩😩😩😩😩😩 and honestly i don't care about the size (what the hell now) mut se fakta että sä ees vitsailet tosta asiasta niin älääääääääääääääääää 😭😭😭😭😂😂😂 that's not fair koska sä et voi kiusata mua noin kun mä yritän olla ajattelematta mitään tollasta ????? Sit yks on vaa sillee "😏 not everything about me is small" ja mä vaan- 😭 älä vittu vihjaile 😂😂😂😂 I'M DESPERATE TO KNOW MORE. you don't even know my frustration. Honestly it's beyond frustration. + Tarviin lisää paidattomia kuvia kiitos vaikka parempi tietysti olisi ihan irl nähä se ilman paitaa damnnnnnn 🙃😭 honestly i could fucking cry...... </p><p></p><p>I'm such a pervert???????? 😅 Mutta vittu ite se heittää bensaa liekkeihin ei saakeli sentään</p><p></p><p>Voi vittu näiden eräiden kanssa taas</p><p></p><p>Juu kiitos mutta taidan nyt yrittää chillata vaan 😭😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 120521, member: 34"] Ei........... Sanomattakin on selvää että näin taas unia........ Ensinnäkin siinä oli hui ja yuto ja oon aivan satavarma siitä muistan sen niin hyvin Mutta siin ei ehkä ees tapahtunut paljon mitää, kai ne vaa jutteli siinä jotain. 🥺 Sit siin unes oli.... T. Ja let me tell you, kun sanon että se oli vitun täydellistä....... Niinku olin täysin yllättynyt kun tajusin että näin siitä unta yhtäkkiä ja se oli vieläpä niin voimakas tunne???????? Joo, no, okei, eipä siinä vielä mitään, luulin että mun tunteet sitä kohtaan on täysin kuollu ja kuopattu mutta ei kai sitten? TAI sitten se vaan muistutti sitä mutta oli oikeastaan vaan joku random tyyppi. Mut kuitenkin, mulle tuli vaa sellane olo että se oli t??? ???????? No jaa anyway. Eikä siinä vielä kaikki todellakaan. T:n takia (kai?????? Vai en oikein tiedä miksi) mulle tuli mieleen m ja emppu. Sinänsä ei ehkä pitäs edes yllättää... Mutta kuitenkin mitä vittua. En taas voi ymmärtää sitä että MUKAMAS nekin naiset vielä on joku juttu mulle? Ja ilmeisesti aika vahvastikin koska se tunteiden vahvuus yllätti mut kyl. Juuuuuuuh mitä :D Eikä siinäkään vielä kaikki. Honestly nyt mun pää on aivan sekasin ja ikävöin fr vaikka luulin etten enää ikävöisi noita eräitä. No mutta kuitenkin. Hui ja yuto kans jäi aivan liian paljon mieleen siitä unesta vaikka siinä ei edes tapahtunut mitään ihmeellistä muistaakseni?????? T:n kanssa mä sentään edes harrastin seksiä 🌚 tosin se oli aika random en oo ihan varma mitä siinä tapahtu mutta näin mä olin ymmärtävinäni että jotain seksuaalista siinä ainakin oli meneillään. At least it was something idk. Ja tuntuu että oltais oltu yhdessä tai jotenkin silleen koska pystyin oikeesti aistii sen molemminpuolisen rakkauden siinä unessa :ssssssss Well great then. Mut eipä siinä, jos siinä unessa ei (ehkä) ollu mitää eunkwangista niin viimeistään sitten herättyäni tajusin ajattelevani sitä jossain vaiheessa ja tuli taas aivan järkyttävä kaipuu sen syliin 🥺🥺🥺🥺🥺 like bitch i want you to hold me what are you doing???????? 😩 Niiku oikeest sietämätön kaipuu. Aivan sietämätön :Dddd niinku don't even @ me 😭😭😭😭😭😭 i fucking hate yall Ja huista ja yutosta puhumattakaan....... I fucking hate yall........... + Mietin myös timppaa jossain kohtaa ja tuntuu oikeest vähän siltä että eikö tässä nyt ole enää järjen HIVENTÄKÄÄN :DDDDDDDDDDD Eipä taida olla................... Wait ketä muita Nyt ei tuu varmaankaan enempää ketään mieleen mutta voin kertoa että EN VOI HYVIN en voi oikeasti uskoa että en ookaan yli noista esim t ja m ja emppu?????? En vaan voi uskoa..... Extra huutikset siitä kun Emppu on kuitenkin sellain et se on tietyllä tapaa ollu lapsesta asti mun elämässä koska tosiaan ofc kuuntelin tiktakkia pienenä jo ja sitten niin en varmaan sillon ollu ihan varsinaisesti ihastunu siihen en tiiä, mutta kuitenkin hassua miten asiat menee näin :]]]]]]]]]]] idk en edes TIEDÄ asdf nyt vaan mietin sitä yhtä kuvaa minkä muistan nähneeni joskus missä emppu oli jonku fanin kaa idk ja sit se fani pussas sitä poskelle lmaooooooooooooooooooo that right there is a goal 😭😭😭😭😭 pLS not this NIINKU can i not Mul on ihan tarpeeks hankalaa ilman sitäkin niin onko ihan pakko TAAS 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 huoh naisista kyl ehk that woman is the love of my life Tai sitten m Jaa en kyllä TIIÄ 😩 cause i still want those two like what the 😭😭😭😭 seis AAAAAAAAAAAA YALL ARE SUCH PEASANTS mutta silti eunkwangieeeeeeeeeeeeeeeee 😭 honestly voiko kukaa olla sitä kuumempi tho................ Idk i'm just saying but..... Hui tho..... Yuto tho...... 🙃 En voi honestly ikinä saada mun mielestä pois sitä kun eunkwang oli silleen not everything about me is small 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 i can never forget that 😩😩😩😩😩😩😩😩 and honestly i don't care about the size (what the hell now) mut se fakta että sä ees vitsailet tosta asiasta niin älääääääääääääääääää 😭😭😭😭😂😂😂 that's not fair koska sä et voi kiusata mua noin kun mä yritän olla ajattelematta mitään tollasta ????? Sit yks on vaa sillee "😏 not everything about me is small" ja mä vaan- 😭 älä vittu vihjaile 😂😂😂😂 I'M DESPERATE TO KNOW MORE. you don't even know my frustration. Honestly it's beyond frustration. + Tarviin lisää paidattomia kuvia kiitos vaikka parempi tietysti olisi ihan irl nähä se ilman paitaa damnnnnnn 🙃😭 honestly i could fucking cry...... I'm such a pervert???????? 😅 Mutta vittu ite se heittää bensaa liekkeihin ei saakeli sentään Voi vittu näiden eräiden kanssa taas Juu kiitos mutta taidan nyt yrittää chillata vaan 😭😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja