Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 120546" data-attributes="member: 34"><p>En kykene ku tosta biisistä aina vaan tulee mieleen se yks päivä kun itkin yutoa aivan HULLUNA siis se kun oltii kaupas äitin kaa ja se koko reissu oli pitkälti itkemistä yuton takii (tietenkään mun äiti ei tienny sitä et se liitty siihe eikä se muutenkaa tiedä näistä rakastumisista mitää) ja siis muistan sen kivun varmaan ikuisesti se oli aivan helvettiä. Mitä tahansa tein ni en pystynyt olla ajattelematta sitä ihmistä?? En vaa pystyny. Nii siks siit tulee mielee se kosk ku tos biisis on se "nuori pariskunta käsikkäin, tyttö katsoo poikaan, hymyilee" nii sillon ku oltii ajamas sinne kauppaan ni näin ikkunast kun joku pariskunta seiso valoissa ja oli niiku tosi semmosii rakastuneen näkösiä ja katoin niit vaa sillee basically kyyneleet silmis ja honestly tunsin itteni jotenkin .. turtaks, turraks, miten se taivutetaa en tiiä. :D hah.</p><p></p><p>Onks muute oikeesti niin et oon itkeny eunkwangin, yuton ja huin takia silleen ihan HULLUNA mut esim changsubin takii en? I think. Siis sillon joskus sanoin siit et ku en oo varmaan koskaan itkeny kenenkään takia niinku itkin huita sillon joskus keväällä. Se oli kyl aivan järkkyy, mut sen jälkeen oon itkeny kyl eunkwangin ja yuton takii ihan samalla tavalla.................... Siis ne kerrat ku istuin vessan lattial enkä pystyny ees melkee nousta siitä ylös, itkin aivan helvetisti siis mun veli varmaa kuuli ja oli sillee mitä helvettiä nyt :D tai ku se oli vähän semmosta huutoitkua. Sit se ku makasin olkkarin lattialla ja itkin ... Varmaan eniten yutoa mutta emt??? Salee myös huita ja eunkiee. Se oli ehkä yks raskaimmista hetkistä ikinä. + Se kun itkin yöllä ulkona eunkwangin takii. Tai siis se yö ku itkin joku 3-5 h putkeen melkee. Siis huomaan et oikeesti jostain hiton syystä vaa noi kolme on sellasii et niiden kohalla on tapahtunut tollasta. En oikeesti oo varma oonko kenenkään muun kohalla ollu noin absolute fucking mess. Siis noi kolme saa mut itkemään kuin oisin kohdannut suurimman katastrofin ikinä...... Srsly ja ne itkukohtaukset on just sellasii aivan vitun lohduttomia ja niiku aaaaaa en voi kestää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 120546, member: 34"] En kykene ku tosta biisistä aina vaan tulee mieleen se yks päivä kun itkin yutoa aivan HULLUNA siis se kun oltii kaupas äitin kaa ja se koko reissu oli pitkälti itkemistä yuton takii (tietenkään mun äiti ei tienny sitä et se liitty siihe eikä se muutenkaa tiedä näistä rakastumisista mitää) ja siis muistan sen kivun varmaan ikuisesti se oli aivan helvettiä. Mitä tahansa tein ni en pystynyt olla ajattelematta sitä ihmistä?? En vaa pystyny. Nii siks siit tulee mielee se kosk ku tos biisis on se "nuori pariskunta käsikkäin, tyttö katsoo poikaan, hymyilee" nii sillon ku oltii ajamas sinne kauppaan ni näin ikkunast kun joku pariskunta seiso valoissa ja oli niiku tosi semmosii rakastuneen näkösiä ja katoin niit vaa sillee basically kyyneleet silmis ja honestly tunsin itteni jotenkin .. turtaks, turraks, miten se taivutetaa en tiiä. :D hah. Onks muute oikeesti niin et oon itkeny eunkwangin, yuton ja huin takia silleen ihan HULLUNA mut esim changsubin takii en? I think. Siis sillon joskus sanoin siit et ku en oo varmaan koskaan itkeny kenenkään takia niinku itkin huita sillon joskus keväällä. Se oli kyl aivan järkkyy, mut sen jälkeen oon itkeny kyl eunkwangin ja yuton takii ihan samalla tavalla.................... Siis ne kerrat ku istuin vessan lattial enkä pystyny ees melkee nousta siitä ylös, itkin aivan helvetisti siis mun veli varmaa kuuli ja oli sillee mitä helvettiä nyt :D tai ku se oli vähän semmosta huutoitkua. Sit se ku makasin olkkarin lattialla ja itkin ... Varmaan eniten yutoa mutta emt??? Salee myös huita ja eunkiee. Se oli ehkä yks raskaimmista hetkistä ikinä. + Se kun itkin yöllä ulkona eunkwangin takii. Tai siis se yö ku itkin joku 3-5 h putkeen melkee. Siis huomaan et oikeesti jostain hiton syystä vaa noi kolme on sellasii et niiden kohalla on tapahtunut tollasta. En oikeesti oo varma oonko kenenkään muun kohalla ollu noin absolute fucking mess. Siis noi kolme saa mut itkemään kuin oisin kohdannut suurimman katastrofin ikinä...... Srsly ja ne itkukohtaukset on just sellasii aivan vitun lohduttomia ja niiku aaaaaa en voi kestää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja