Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 120609" data-attributes="member: 34"><p>No ei voi taas muuta sanoa kuin että: minkä taakseen jättää..................</p><p></p><p>I mean especially lee chaeyoung 🙄</p><p></p><p>The way i LAUGHED oikeesti</p><p></p><p>Katoin vaa sen soittolistaa silleen.... Jaahas taas mä oon tässä kohassa :Dd</p><p></p><p>Ja kenen syytä SE oli??????????</p><p></p><p>Eipä kenenkään muun vissiin ku eunkwangin :-----------D</p><p></p><p>Niin <em>NYT ALAN PIKKUHILJAA OLEE SITÄ MIELTÄ ETTÄ TÄLLE TOISTEN IHASTUSTEN AIHEUTTAMILLE IHASTUMISILLE ON SAATAVA LOPPU 😅</em></p><p></p><p>Joo ja onpa tässä taas kyse muistakin esim eunhyuk taeil j-hope jne you name it</p><p></p><p>Niin kun huomaat että taas ollaan täällä......</p><p></p><p>Nii. Alat olla sillee.......... Vittu juuh..........</p><p></p><p>Honestly.........................................</p><p></p><p>H o n e s t l y</p><p></p><p>Wait</p><p></p><p>Mul on Spotify hauissa peräkkäin soittolistoja yms. liittyen näihin (tässä järjestyksessä): eunkwang hui yuto hongjoong tõnu dahyun mina tzuyu chaeyoung (lee) eunhyuk hobi taeil changsub</p><p></p><p>Thank you very much</p><p></p><p>Kun katon tota sumaa ni oon sillee ei luojani mun 🙄🙄🙄</p><p></p><p>Mutta miks kaikkien sukunimi on lee??? Noista hui ja chaeyoung ja eunhyuk ja taeil ja changsubie 🙄 k</p><p></p><p>Lee lee lee lee lee everywhere calm the heck down ja muutenkin🙄</p><p></p><p>Ei vittu huutonauran</p><p></p><p>Btw en PIDÄ TÄSTÄ BIISISTÄ</p><p></p><p>YHHHHHHHHHH</p><p></p><p>miks </p><p></p><p>Oon iha väsyny mut miks nauran ku kaikkien noiden kpop ihmisten joukossa tuolla on tõnu :---------D sillee hei olen ainut joka ei ole kpop idoli. Vittu seissssssss</p><p></p><p>Ja siis löysin aivan täydellisen soittolistan tän hetkiseen moodiin ei vittu</p><p></p><p>Tää kuvastaa jopa mun tän hetkistä huutis ja hämmennys mielialaa</p><p></p><p>Kun et tiedä itkisitkö vai nauraisitko</p><p></p><p>It makes you wonder</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 120609, member: 34"] No ei voi taas muuta sanoa kuin että: minkä taakseen jättää.................. I mean especially lee chaeyoung 🙄 The way i LAUGHED oikeesti Katoin vaa sen soittolistaa silleen.... Jaahas taas mä oon tässä kohassa :Dd Ja kenen syytä SE oli?????????? Eipä kenenkään muun vissiin ku eunkwangin :-----------D Niin [I]NYT ALAN PIKKUHILJAA OLEE SITÄ MIELTÄ ETTÄ TÄLLE TOISTEN IHASTUSTEN AIHEUTTAMILLE IHASTUMISILLE ON SAATAVA LOPPU 😅[/I] Joo ja onpa tässä taas kyse muistakin esim eunhyuk taeil j-hope jne you name it Niin kun huomaat että taas ollaan täällä...... Nii. Alat olla sillee.......... Vittu juuh.......... Honestly......................................... H o n e s t l y Wait Mul on Spotify hauissa peräkkäin soittolistoja yms. liittyen näihin (tässä järjestyksessä): eunkwang hui yuto hongjoong tõnu dahyun mina tzuyu chaeyoung (lee) eunhyuk hobi taeil changsub Thank you very much Kun katon tota sumaa ni oon sillee ei luojani mun 🙄🙄🙄 Mutta miks kaikkien sukunimi on lee??? Noista hui ja chaeyoung ja eunhyuk ja taeil ja changsubie 🙄 k Lee lee lee lee lee everywhere calm the heck down ja muutenkin🙄 Ei vittu huutonauran Btw en PIDÄ TÄSTÄ BIISISTÄ YHHHHHHHHHH miks Oon iha väsyny mut miks nauran ku kaikkien noiden kpop ihmisten joukossa tuolla on tõnu :---------D sillee hei olen ainut joka ei ole kpop idoli. Vittu seissssssss Ja siis löysin aivan täydellisen soittolistan tän hetkiseen moodiin ei vittu Tää kuvastaa jopa mun tän hetkistä huutis ja hämmennys mielialaa Kun et tiedä itkisitkö vai nauraisitko It makes you wonder [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja