Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 120631" data-attributes="member: 34"><p>Oikeesti huudan sille hetkelle oikeest vaikka sillon se oli kamalaa mut nyt se naurattaa???????? Sairast mut....</p><p></p><p>Olin oikeest vaa sillee ku itkin eunkwangii niiiiiiii paljo ni kelasin suht tosissani et mitä jos vaa päätän tän tähän, et onhan tätä jo tarpeeks kauan kestänyt </p><p></p><p>(Paitsi ei mulla ollu kyllä mitää millä oisin sen tehny joten idk)</p><p></p><p>Mutta sitten jotenkin havahduin ja nyt oon taas siinä tilassa että ennemmin pelkään kuolla joten en VITUSSA :D lmao en siis siinä mielessä oo itsetuhoinen lmao juoksen karkuun viikatemiestä 👀 ja vikisen että en uskalla kuolla</p><p></p><p>Tästä tulee mieleen se changsubin "i don't wanna die i'll live to 100 years old"</p><p>🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 It was cute</p><p></p><p>My changsubie</p><p></p><p>REALLY I'M FALLING</p><p></p><p>on a sidenote</p><p></p><p>My subsubsubie 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺</p><p></p><p>joo ja nyt siis tuntuu jotenkin että ei oo vaaraa itsemurhasta i think mutta tokihan muu itsetuhoisuus on edelleen hyvin mahollista mutta joku ittensä lyömine on aika pientä sinänsä.</p><p></p><p>En oo kyllä sitäkään tehny varmaan ainakaan pariin viikkoon? Ehk</p><p></p><p>And you know that's good</p><p></p><p>Mut juuh</p><p></p><p>Really i'm falling for cs</p><p></p><p>Tai oonhan mä tykännyt siitä jo kauan en mä nyt vasta oo siihen rakastumas mut siis idk it's just so bad atm</p><p></p><p>Sheesh</p><p></p><p>I hate yall</p><p></p><p>Ja taeil on maailman törkein oikeest MÄHÄ SANOIN ETTÄ SE ON HUIN OHELLA YKS PAHIMMIST</p><p></p><p>kyllähän se siellä melko lailla pahimpien joukossa on nimittäin</p><p></p><p>Huoh kuinka kaipaankaan aikaa ennen eunkwangia changsubia taeilia huita ja yutoa </p><p></p><p>i fucking can't miten voin tuntee taas/edelleen samoin</p><p></p><p>vitun taeil</p><p></p><p>Elämäni mies (paitsi että siis yksi niistä)</p><p></p><p>I mean my husbands are SO 😭😭😭😭😭😭😭😭 SHEESH 😭😭😭</p><p></p><p>but so are my wives 😒😒😒😒😒😒😒😭😭😭😭😭😭 at least i'm really falling for dahyun i don't know what even??????????????</p><p></p><p>W I F E</p><p></p><p>😖😖😖😖😖😖😖 Not this</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 120631, member: 34"] Oikeesti huudan sille hetkelle oikeest vaikka sillon se oli kamalaa mut nyt se naurattaa???????? Sairast mut.... Olin oikeest vaa sillee ku itkin eunkwangii niiiiiiii paljo ni kelasin suht tosissani et mitä jos vaa päätän tän tähän, et onhan tätä jo tarpeeks kauan kestänyt (Paitsi ei mulla ollu kyllä mitää millä oisin sen tehny joten idk) Mutta sitten jotenkin havahduin ja nyt oon taas siinä tilassa että ennemmin pelkään kuolla joten en VITUSSA :D lmao en siis siinä mielessä oo itsetuhoinen lmao juoksen karkuun viikatemiestä 👀 ja vikisen että en uskalla kuolla Tästä tulee mieleen se changsubin "i don't wanna die i'll live to 100 years old" 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 It was cute My changsubie REALLY I'M FALLING on a sidenote My subsubsubie 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 joo ja nyt siis tuntuu jotenkin että ei oo vaaraa itsemurhasta i think mutta tokihan muu itsetuhoisuus on edelleen hyvin mahollista mutta joku ittensä lyömine on aika pientä sinänsä. En oo kyllä sitäkään tehny varmaan ainakaan pariin viikkoon? Ehk And you know that's good Mut juuh Really i'm falling for cs Tai oonhan mä tykännyt siitä jo kauan en mä nyt vasta oo siihen rakastumas mut siis idk it's just so bad atm Sheesh I hate yall Ja taeil on maailman törkein oikeest MÄHÄ SANOIN ETTÄ SE ON HUIN OHELLA YKS PAHIMMIST kyllähän se siellä melko lailla pahimpien joukossa on nimittäin Huoh kuinka kaipaankaan aikaa ennen eunkwangia changsubia taeilia huita ja yutoa i fucking can't miten voin tuntee taas/edelleen samoin vitun taeil Elämäni mies (paitsi että siis yksi niistä) I mean my husbands are SO 😭😭😭😭😭😭😭😭 SHEESH 😭😭😭 but so are my wives 😒😒😒😒😒😒😒😭😭😭😭😭😭 at least i'm really falling for dahyun i don't know what even?????????????? W I F E 😖😖😖😖😖😖😖 Not this [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja