Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 120876" data-attributes="member: 34"><p>En voi ymmärtää miks nään esim huista ja villusta tommosia unia mut esim eunkwangista en sillee muista yhtään ainutta unta joka ois ollu NOIN tolkuttoman intense. Siis jotain sellasii jotka on ollu vähän sinnepäin mutta ei noin pahoja ehkä kuitenkaan??? Siis ku noi on kai jotenkin erilaisia... Näät kaiken niin jäätävän selkeesti siinä ja tunnet niin intensiivisesti jotenki. En tiiä mitä saatanaa se on mutta :o</p><p></p><p>Siis en tiiä ees mitä siin unes tapahtu tai sillee niit on aina vaikee selittää sanoilla mut muistan sen tunnelman tavallaan ja sen intensiivisyyden ja et mitä näin mut sitä on aina vaikee selittää sanoilla. But yeah well. Mut kaikki mitä voin sanoo: se oli iha vitu söpö :/ ei se tosin mikään uutinen ole, ofc se on söpö mun unissa kun se on oikeestikin</p><p></p><p>Yeah idk mikä mua vaivaa</p><p></p><p>Ofc i'm normal</p><p></p><p>Oon normaali sinänsä mut kyllähän se vähän hämmentää ku oon kuitenkin aika erilainen muihin nähden. Siis nää ihastusasiat aina saa mut aattelee näin. Ikäjutut ainaski. Fr villu timppa tõnu ne on kaikki sellasia et ne saa mut aattelee et mikä helvetti mua vaivaa. Et jotenkin hämmentää edelleen mua itteeniki mut ei kai siinä sellast se o, i guess</p><p></p><p>Jippii vittu 😭 mitä tästäkin nyt sit ajattelis</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 120876, member: 34"] En voi ymmärtää miks nään esim huista ja villusta tommosia unia mut esim eunkwangista en sillee muista yhtään ainutta unta joka ois ollu NOIN tolkuttoman intense. Siis jotain sellasii jotka on ollu vähän sinnepäin mutta ei noin pahoja ehkä kuitenkaan??? Siis ku noi on kai jotenkin erilaisia... Näät kaiken niin jäätävän selkeesti siinä ja tunnet niin intensiivisesti jotenki. En tiiä mitä saatanaa se on mutta :o Siis en tiiä ees mitä siin unes tapahtu tai sillee niit on aina vaikee selittää sanoilla mut muistan sen tunnelman tavallaan ja sen intensiivisyyden ja et mitä näin mut sitä on aina vaikee selittää sanoilla. But yeah well. Mut kaikki mitä voin sanoo: se oli iha vitu söpö :/ ei se tosin mikään uutinen ole, ofc se on söpö mun unissa kun se on oikeestikin Yeah idk mikä mua vaivaa Ofc i'm normal Oon normaali sinänsä mut kyllähän se vähän hämmentää ku oon kuitenkin aika erilainen muihin nähden. Siis nää ihastusasiat aina saa mut aattelee näin. Ikäjutut ainaski. Fr villu timppa tõnu ne on kaikki sellasia et ne saa mut aattelee et mikä helvetti mua vaivaa. Et jotenkin hämmentää edelleen mua itteeniki mut ei kai siinä sellast se o, i guess Jippii vittu 😭 mitä tästäkin nyt sit ajattelis [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja