Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 120955" data-attributes="member: 34"><p>Funny story: mietin tota biisiä just aamulla kun heräsin koska mietin millasta ois seurustella sen yhen kaa josta oon tykännyt since 2015?? </p><p></p><p>Hello?????? Miks edes mietin millasta ois seurustella sen kaa? Eiköhän oo täysin selvää etten tuu seurustelee sen kaa IKINÄ koska en oo ees nähny sitä niin pitkään aikaan.</p><p></p><p>Vaikka eihän sitä tiedä mitä tapahtuu mutta :D juuri äsken mietiskelin että oon kyllä 90 % varma siitä että en tuu seurustelee KOSKAAN kenenkään kanssa. Niinku kenenkään, ikinä. Sehän on aika selvä asia kun kattoo tätä mun menoo. Eikä tää oo mikään "yh oon forever alone kukaa ei tykkää must" vaa siis se että uskoksä oikeesti et mun kuvioist tulee ikinä mitään. Ei oo kyse siitä etteikö must ois tykätty :D oon vaan niin fucked up. T. Kun kävin sen yhen kaa treffeil ni en tykänny siit ja ajattelin muita kuten esim lassee ja joitai muita, muistaakseni myös paul, villu, tõnu, ja sitten silloin kun se yks ois halunnu jtn mun kaa nii olin sillee "tykkään tõnusta lmao" en siis noilla sanoilla mutta siis u know :D</p><p></p><p>JOTEN :DDDDD ja toiki tapahtu niiku 2020 i think ja ajattelen tõnuu edelleen joten sehän meni hienosti</p><p></p><p>Oon TODELLA VITUN FUCKED UP :DDDDDD niin paljon et mua oikeesti alkaa jo huvittaa. En mä tätä tahallaan tee joten ei mikään oo mun vika mutta oonhan mä nyt ihan fucked up tho.</p><p></p><p><em>What a shame shes fucked in the head 🌚</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 120955, member: 34"] Funny story: mietin tota biisiä just aamulla kun heräsin koska mietin millasta ois seurustella sen yhen kaa josta oon tykännyt since 2015?? Hello?????? Miks edes mietin millasta ois seurustella sen kaa? Eiköhän oo täysin selvää etten tuu seurustelee sen kaa IKINÄ koska en oo ees nähny sitä niin pitkään aikaan. Vaikka eihän sitä tiedä mitä tapahtuu mutta :D juuri äsken mietiskelin että oon kyllä 90 % varma siitä että en tuu seurustelee KOSKAAN kenenkään kanssa. Niinku kenenkään, ikinä. Sehän on aika selvä asia kun kattoo tätä mun menoo. Eikä tää oo mikään "yh oon forever alone kukaa ei tykkää must" vaa siis se että uskoksä oikeesti et mun kuvioist tulee ikinä mitään. Ei oo kyse siitä etteikö must ois tykätty :D oon vaan niin fucked up. T. Kun kävin sen yhen kaa treffeil ni en tykänny siit ja ajattelin muita kuten esim lassee ja joitai muita, muistaakseni myös paul, villu, tõnu, ja sitten silloin kun se yks ois halunnu jtn mun kaa nii olin sillee "tykkään tõnusta lmao" en siis noilla sanoilla mutta siis u know :D JOTEN :DDDDD ja toiki tapahtu niiku 2020 i think ja ajattelen tõnuu edelleen joten sehän meni hienosti Oon TODELLA VITUN FUCKED UP :DDDDDD niin paljon et mua oikeesti alkaa jo huvittaa. En mä tätä tahallaan tee joten ei mikään oo mun vika mutta oonhan mä nyt ihan fucked up tho. [I]What a shame shes fucked in the head 🌚[/I] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja