Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 121585" data-attributes="member: 34"><p>Apua mikä mun viimeöine uni oikee oli</p><p>Seis</p><p></p><p>Osaan sanoo vaa sen että olin jossain kauppakeskuksessa tai jossaki sellasessa. Sitte näin jotai tyyppei ja oon melko varma et ne oli jotai ihastuksia tai jotain koska se tunne oli semmonen, mutta en oo varma enää ainakaan että keitä ne oli. Muistelisin vaan että siinä oli muutama tyyppi ja en oo varma kyl oliks vaa yks niistä mun ihastus vai useampi. Weird. Sitten mulla soi päässä joku biisi siin, i think. Ja se soi vielä ku heräsin ja yritin muistaa minkä biisin melodia se on, mut en missää vaiheessa saanu kiinni siitä että mikä biisi se on :Ddd että ok.</p><p></p><p>Ja joku ny kertoo mulle et miks syksy on aina niin outoo aikaa. Vannon siinä on aina sellane ihan erilainen outo tunnelma ku muina vuodenaikoina. Ja triggeröi paljon muistoja.</p><p></p><p>Tiettyjen biisien kuunteleminen syksyllä on trippi ja jotenki täysin erilaista kun muina vuodenaikoina. Huomasin sen viimeistään äsken D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 121585, member: 34"] Apua mikä mun viimeöine uni oikee oli Seis Osaan sanoo vaa sen että olin jossain kauppakeskuksessa tai jossaki sellasessa. Sitte näin jotai tyyppei ja oon melko varma et ne oli jotai ihastuksia tai jotain koska se tunne oli semmonen, mutta en oo varma enää ainakaan että keitä ne oli. Muistelisin vaan että siinä oli muutama tyyppi ja en oo varma kyl oliks vaa yks niistä mun ihastus vai useampi. Weird. Sitten mulla soi päässä joku biisi siin, i think. Ja se soi vielä ku heräsin ja yritin muistaa minkä biisin melodia se on, mut en missää vaiheessa saanu kiinni siitä että mikä biisi se on :Ddd että ok. Ja joku ny kertoo mulle et miks syksy on aina niin outoo aikaa. Vannon siinä on aina sellane ihan erilainen outo tunnelma ku muina vuodenaikoina. Ja triggeröi paljon muistoja. Tiettyjen biisien kuunteleminen syksyllä on trippi ja jotenki täysin erilaista kun muina vuodenaikoina. Huomasin sen viimeistään äsken D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja