Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 121638" data-attributes="member: 34"><p>Seis</p><p></p><p>Liikaa muistoja mutta en oo varma onks ne tapahtunut oikeesti.</p><p></p><p>Edelleenkin toi vitun boyfriendin biisi niin voin sanoa että vieläkin se triggeröi muistoja joista en oo varma oonko kokenu niitä koska toi biisi on mielestäni sellanen mitä en ollu aiemmin kuullu mutta?????????????? Muistan mukamas asioita????? Tai jotain???</p><p></p><p>Sama muuten lover boyn kanssa ko kuuntelin sitä tänää nii tuli taas sellanen olo että oon "varma" että oon kuullu sen joskus aikoja aikoja sitten. Aika moni btob-biisi näköjään tekee ton fiiliksen mulle. Myös irresistible lips. Siis se fiilis saattaa kylläkin olla vaa joku sellanen että mulla sekottuu vanhoja muistoja jotenki siihen biisiin/siihen videoon vaikka en ookaan kuullu sitä aiemmin mut se tuntuu siltä että olisin jos siinä on jotain tuttua. Ja mitkäs muut btob biisut aiheuttaa ton saman fiiliksen. En muista mutta pentagonin alien ... At least...... For real. Niiku törkee. En tiedä mitä biisii se muistuttaa mutta mulla meinas seota pää ku kuuntelin sitä sillon yks päivä tai no joka kerta ku kuuntelen sitä nii meinaa kyllä seota pää :s apua. Vai oonko sittenkin kuullu sen joskus?????? Luulis että muistaisin mut en tiiä. En hitto vie tiedä mutta TODELLA tutulta kuulostaa se.</p><p></p><p>Tämmöset on kyllä aina niin DISRESPECTFUL and DISTURBING kosk mulla hajoo pää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 121638, member: 34"] Seis Liikaa muistoja mutta en oo varma onks ne tapahtunut oikeesti. Edelleenkin toi vitun boyfriendin biisi niin voin sanoa että vieläkin se triggeröi muistoja joista en oo varma oonko kokenu niitä koska toi biisi on mielestäni sellanen mitä en ollu aiemmin kuullu mutta?????????????? Muistan mukamas asioita????? Tai jotain??? Sama muuten lover boyn kanssa ko kuuntelin sitä tänää nii tuli taas sellanen olo että oon "varma" että oon kuullu sen joskus aikoja aikoja sitten. Aika moni btob-biisi näköjään tekee ton fiiliksen mulle. Myös irresistible lips. Siis se fiilis saattaa kylläkin olla vaa joku sellanen että mulla sekottuu vanhoja muistoja jotenki siihen biisiin/siihen videoon vaikka en ookaan kuullu sitä aiemmin mut se tuntuu siltä että olisin jos siinä on jotain tuttua. Ja mitkäs muut btob biisut aiheuttaa ton saman fiiliksen. En muista mutta pentagonin alien ... At least...... For real. Niiku törkee. En tiedä mitä biisii se muistuttaa mutta mulla meinas seota pää ku kuuntelin sitä sillon yks päivä tai no joka kerta ku kuuntelen sitä nii meinaa kyllä seota pää :s apua. Vai oonko sittenkin kuullu sen joskus?????? Luulis että muistaisin mut en tiiä. En hitto vie tiedä mutta TODELLA tutulta kuulostaa se. Tämmöset on kyllä aina niin DISRESPECTFUL and DISTURBING kosk mulla hajoo pää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja