Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 121717" data-attributes="member: 34"><p>Also, miks sujun paras biisi on no other, enkä hyväksy muita mielipiteitä.</p><p></p><p>No siis ainakin mulle tärkein biisi enkä tiiä miks mut on vaa. Ehkä siks että se oli ekoi biisei mitä sillon alussa kuuntelin. Vaikka en tiiä olinko kuullu sen jo aiemmin mut kummiski. Vaikka on sujun kaikki biisit mitä oon kuullu ni aik täydellisii kyl. Jokasee liittyy muistoja :ssssss abua. Mutta jostain syystä pentagonist ja btob:st en ikinä osaa sanoo et mikä ois kaikista tärkein biisi D: ehk kuitenkin sit kokonaisuudessaan kuuntelen niit enemmän nii se voi olla vaikeempaa. Mut..... Tavallaan jos miettii.. samal logiikal mitä sujun kaa ni btob: i mean todennäköisesti missing you koska se oli ekoi biisei sillon 7.7. tienoilla mitä kuuntelin. Tosin the song myös mutta idk missing you on aika special. Mut the song on siitä special että kuuntelin just sitä tai katoin jtn fancamii varmaan siit sillon sillä hetkellä kun tiesin että täst tulee todella iso juttu. Muistan niin hyvin kuinka se iski lopullisesti tajuntaan tai arvasin et täst tulee muuten aivan vitun iso asia tho. Ja katoin sillon jotai the song fancamii muistan sen niin hyvin, aattelin tyyliin että noni nyt taas joku uus yhtye</p><p>Mut ehkä silti kaikista tärkein biisi on missing you mutta on kyl tosi vaikee sanoo kosk nii :s pentagonin biiseistä ehkä samal logiikal... En tiiä ku alus kuuntelin niin montaa biisuu mutta ainakin ekana oon lisänny sille soittolistalle: shine. Lol luulin että se ois ollu ehk humph mut näköjään shine. Humph on tosiaan sellanen että se "muistuttaa traumoista" eli tulee mieleen ihan liiikaa asioita...... Joten se on kyllä aika paha. Kyllä shine myös mut luulen et humph on pahempi siinä mieles. Et se muistuttaa vahvemmin tietyist asioist, emt miks. Kunnon traumat.... Etenkin siit ambulanssi reissusta. Tulee vaa se mielee siit joten kiitti taas :D en oikee osaa sanoo mut kyllähä mä sit daisyyki kuuntelin aivan vitusti alussa en tiiä EHKÄ se on sit kuitenki se tärkein biisi mutta en kyllä tiiä en ymmärrä. Vaikee sanoa. Onhan siitäki häiritseviä muistoja :D</p><p></p><p>ja vitu eunhyuk oikeest ummmmmm please????????</p><p></p><p>Ei saatana selasin tota listaa ja asdddkdjdkdk apua</p><p></p><p>Jostain syystä kun kuulen beastin when i miss you niin muistan aina sen jonku ööö gifin yutosta mikä on siit can you feel it mv:stä.... Koska olin jossai missä lie tumblrissa selaamas niit sillo ku kuuntelin sitä biisii i think.......</p><p></p><p>Mut miks nyt on niin vitun eunhyuk kausi että voi saatana?????? Siis meinaan vaan sitä että se on menny ehk vielä entistäkin pahemmaks täs pikkuhiljaaaaa. Idk even. Luoja en ikinä voi unohtaaaaaaaaaa ja esim se kun eunki ja peniel oli weekly idolis niin aaaaaaaa ok ja se tmi juttu niin eunhyuk oli niin söpö siin ku se teki tälleen: 🤦🏻♂️ it was so cute</p><p></p><p>Luulin oikeesti jossai vaihees että ei täst tuu tämmöst juttuu siis ei viddu luulinko oikeest sillon et se haihtuu nopeesti :D ku mul oli sellane tunne et ei siit tuu varmaa mitää tämmöstä isompaa juttuu. Mut sit siit tuliki. Ei tosiaa haihtunu ei. Ku... Niiku.. ei hele en voi uskoo et se on niin tärkee mulle </p><p></p><p>Joo ja siis olin jo heinäkuus sillee tai niiku ajattelin että "rakastan sitä ikuisesti" vai olikse heinäkuus.... Nii... Olihan se sillon jo ainakin tosi paha...... Mut en tiiä ....... It's getting worse every day lmaooooo for real though</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 121717, member: 34"] Also, miks sujun paras biisi on no other, enkä hyväksy muita mielipiteitä. No siis ainakin mulle tärkein biisi enkä tiiä miks mut on vaa. Ehkä siks että se oli ekoi biisei mitä sillon alussa kuuntelin. Vaikka en tiiä olinko kuullu sen jo aiemmin mut kummiski. Vaikka on sujun kaikki biisit mitä oon kuullu ni aik täydellisii kyl. Jokasee liittyy muistoja :ssssss abua. Mutta jostain syystä pentagonist ja btob:st en ikinä osaa sanoo et mikä ois kaikista tärkein biisi D: ehk kuitenkin sit kokonaisuudessaan kuuntelen niit enemmän nii se voi olla vaikeempaa. Mut..... Tavallaan jos miettii.. samal logiikal mitä sujun kaa ni btob: i mean todennäköisesti missing you koska se oli ekoi biisei sillon 7.7. tienoilla mitä kuuntelin. Tosin the song myös mutta idk missing you on aika special. Mut the song on siitä special että kuuntelin just sitä tai katoin jtn fancamii varmaan siit sillon sillä hetkellä kun tiesin että täst tulee todella iso juttu. Muistan niin hyvin kuinka se iski lopullisesti tajuntaan tai arvasin et täst tulee muuten aivan vitun iso asia tho. Ja katoin sillon jotai the song fancamii muistan sen niin hyvin, aattelin tyyliin että noni nyt taas joku uus yhtye Mut ehkä silti kaikista tärkein biisi on missing you mutta on kyl tosi vaikee sanoo kosk nii :s pentagonin biiseistä ehkä samal logiikal... En tiiä ku alus kuuntelin niin montaa biisuu mutta ainakin ekana oon lisänny sille soittolistalle: shine. Lol luulin että se ois ollu ehk humph mut näköjään shine. Humph on tosiaan sellanen että se "muistuttaa traumoista" eli tulee mieleen ihan liiikaa asioita...... Joten se on kyllä aika paha. Kyllä shine myös mut luulen et humph on pahempi siinä mieles. Et se muistuttaa vahvemmin tietyist asioist, emt miks. Kunnon traumat.... Etenkin siit ambulanssi reissusta. Tulee vaa se mielee siit joten kiitti taas :D en oikee osaa sanoo mut kyllähä mä sit daisyyki kuuntelin aivan vitusti alussa en tiiä EHKÄ se on sit kuitenki se tärkein biisi mutta en kyllä tiiä en ymmärrä. Vaikee sanoa. Onhan siitäki häiritseviä muistoja :D ja vitu eunhyuk oikeest ummmmmm please???????? Ei saatana selasin tota listaa ja asdddkdjdkdk apua Jostain syystä kun kuulen beastin when i miss you niin muistan aina sen jonku ööö gifin yutosta mikä on siit can you feel it mv:stä.... Koska olin jossai missä lie tumblrissa selaamas niit sillo ku kuuntelin sitä biisii i think....... Mut miks nyt on niin vitun eunhyuk kausi että voi saatana?????? Siis meinaan vaan sitä että se on menny ehk vielä entistäkin pahemmaks täs pikkuhiljaaaaa. Idk even. Luoja en ikinä voi unohtaaaaaaaaaa ja esim se kun eunki ja peniel oli weekly idolis niin aaaaaaaa ok ja se tmi juttu niin eunhyuk oli niin söpö siin ku se teki tälleen: 🤦🏻♂️ it was so cute Luulin oikeesti jossai vaihees että ei täst tuu tämmöst juttuu siis ei viddu luulinko oikeest sillon et se haihtuu nopeesti :D ku mul oli sellane tunne et ei siit tuu varmaa mitää tämmöstä isompaa juttuu. Mut sit siit tuliki. Ei tosiaa haihtunu ei. Ku... Niiku.. ei hele en voi uskoo et se on niin tärkee mulle Joo ja siis olin jo heinäkuus sillee tai niiku ajattelin että "rakastan sitä ikuisesti" vai olikse heinäkuus.... Nii... Olihan se sillon jo ainakin tosi paha...... Mut en tiiä ....... It's getting worse every day lmaooooo for real though [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja