Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 121836" data-attributes="member: 34"><p>Joo noh. Mitä .</p><p></p><p>Näyttää siltä että mun unet menee vaa yö yöltä sairaammiks xd tai nii täl kertaa näin hobista todella intensiivistä ja häiritsevää unta. Samaan tyyliin ku huista tai villusta mut ehkä vähän lievempi mut silti tosi tosi paha. Niiku entiiä mitä siin tapahtui mut ilmeisesti tunnettiin toisemme tosi hyvin jotenki ja hengattii yhdessä ja sit mulle jäi ehk ainoona kohtana tosi vahvasti mieleen sellanen kohta et oltais jotenki..... Halattu???? Tai sitten ei halattu mutta jotenkin oltiin sillee lähekkäin ja en tiiä mitä tapahtui, se vaikutti silt et oltais riehuttu jotai siin, ehk pelattii jotai pelii ulkona tai vastaavaa. Mut kuitenkin silleen et oltii lähekkäin tai koskettii toisiimme jotenki mut se oli just sellane et vaa niiku riehuttii jotai, ja mun mielestä se oli ulkona just? Ok weird mut sit kans se kohta jäi pahasti mielee ku katoin hobii ilmeisesti silleen kauempaa tosi rakastuneesti ja yritin saada sen ehk ymmärtämään pelkästään sillä katseella että oon rakastunut siihen lmao ok. Sitten saatettiin ehkä jopa nukkuu tai maata siin yhes???? Ok????? What???? Why??? Ei tossa sinänsä mitään mutta se oli niin älyttömän intensiivinen........ En pidä tästä yhtään.</p><p></p><p>Mut joka tapauksessa</p><p></p><p>Kaikki on ihan kamalaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 121836, member: 34"] Joo noh. Mitä . Näyttää siltä että mun unet menee vaa yö yöltä sairaammiks xd tai nii täl kertaa näin hobista todella intensiivistä ja häiritsevää unta. Samaan tyyliin ku huista tai villusta mut ehkä vähän lievempi mut silti tosi tosi paha. Niiku entiiä mitä siin tapahtui mut ilmeisesti tunnettiin toisemme tosi hyvin jotenki ja hengattii yhdessä ja sit mulle jäi ehk ainoona kohtana tosi vahvasti mieleen sellanen kohta et oltais jotenki..... Halattu???? Tai sitten ei halattu mutta jotenkin oltiin sillee lähekkäin ja en tiiä mitä tapahtui, se vaikutti silt et oltais riehuttu jotai siin, ehk pelattii jotai pelii ulkona tai vastaavaa. Mut kuitenkin silleen et oltii lähekkäin tai koskettii toisiimme jotenki mut se oli just sellane et vaa niiku riehuttii jotai, ja mun mielestä se oli ulkona just? Ok weird mut sit kans se kohta jäi pahasti mielee ku katoin hobii ilmeisesti silleen kauempaa tosi rakastuneesti ja yritin saada sen ehk ymmärtämään pelkästään sillä katseella että oon rakastunut siihen lmao ok. Sitten saatettiin ehkä jopa nukkuu tai maata siin yhes???? Ok????? What???? Why??? Ei tossa sinänsä mitään mutta se oli niin älyttömän intensiivinen........ En pidä tästä yhtään. Mut joka tapauksessa Kaikki on ihan kamalaa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja