Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 121945" data-attributes="member: 34"><p>Okei olkaa hiljaa minä en tiedä mistään mitään xDDDDD voi ny vittu</p><p></p><p>Ko ensinnäkin:</p><p>[MEDIA=youtube]JtnmZU_xziM[/MEDIA]</p><p></p><p>This is especially true nowadays koska ... Emmä tiiä, asiat meni niin sekaviks yhtäkkiä:Dd ainakin noi neljä (eunhyuk, eunkwang, yuto, hui) sekottaa mut.</p><p></p><p>Okei kukaan noista ei oo enää mikään uus juttu mut silti vieläkin oon järkyttynyt täst tilanteesta. Ja ne sekottaa mua vieläkin niin paljon siis where the hell is my own head even</p><p></p><p>Kamalaa on se kun tulee sellasii salamannopeita välähdyksiä jostain muistoista yyhhhhh</p><p></p><p>Niiku mä en tiiä koska kesäkuu heinäkuu elokuu ja nyt tää syyskuukin niin emt, must tuntuu et koko tää aika... Idk it fucking makes my head spin. Saan lähes paniikkikohtauksia kun selaan mun yt historiaa, kyllä, selasin sitä äsken.</p><p></p><p>It just fucking sends me. I can't with those people. It's too fucking bad.</p><p></p><p>No. God no.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 121945, member: 34"] Okei olkaa hiljaa minä en tiedä mistään mitään xDDDDD voi ny vittu Ko ensinnäkin: [MEDIA=youtube]JtnmZU_xziM[/MEDIA] This is especially true nowadays koska ... Emmä tiiä, asiat meni niin sekaviks yhtäkkiä:Dd ainakin noi neljä (eunhyuk, eunkwang, yuto, hui) sekottaa mut. Okei kukaan noista ei oo enää mikään uus juttu mut silti vieläkin oon järkyttynyt täst tilanteesta. Ja ne sekottaa mua vieläkin niin paljon siis where the hell is my own head even Kamalaa on se kun tulee sellasii salamannopeita välähdyksiä jostain muistoista yyhhhhh Niiku mä en tiiä koska kesäkuu heinäkuu elokuu ja nyt tää syyskuukin niin emt, must tuntuu et koko tää aika... Idk it fucking makes my head spin. Saan lähes paniikkikohtauksia kun selaan mun yt historiaa, kyllä, selasin sitä äsken. It just fucking sends me. I can't with those people. It's too fucking bad. No. God no. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja