Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 121964" data-attributes="member: 34"><p>Niin tärkee biisi:</p><p>[MEDIA=youtube]cgCGgq4OCjg[/MEDIA]</p><p></p><p>Niinpä niin vittu.</p><p></p><p>Huoh mulla kummittelee vieläkin päässä se kun joku täysin random ihminen vaan netissä sano jtn et "i don't understand how you can fall for someone you have never met" ei se sanonu sitä edes mulle, mä en osallistunut ite koko keskusteluun. Mut toi ahistaa mua silti edelleen????? Nyt oikeesti???? Get a fucking grip. Eihän toi kommentti oo lopulta mitään muuta ku yhen ihmisen mielipide tai siis sellane et okei se ei ite vois rakastua sellaseen jota se ei oo koskaan tavannut, fine, toiset ei voi, toiset voi ja rakastuukin. Mitäs siinä? Ihmiset on erilaisia, end of discussion. Ei siitä tarvi ahdistua jos joku sanoo että SE EI YMMÄRRÄ. Enhän minäkään moniakaan asioita mitä muut ihmiset tekee. Joten se siitä. Jotkut ei ymmärrä mua mutta en minäkään ymmärrä aina muita. Se tarkottaa vaan sitä että ihmiset on erilaisia, vau newsflash, lets fucking move on. Mitä välii sitä paitsi vaikka olisin muiden mielestä ihan perseest ah en jaksa enää välittää oon niin väsyny</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 121964, member: 34"] Niin tärkee biisi: [MEDIA=youtube]cgCGgq4OCjg[/MEDIA] Niinpä niin vittu. Huoh mulla kummittelee vieläkin päässä se kun joku täysin random ihminen vaan netissä sano jtn et "i don't understand how you can fall for someone you have never met" ei se sanonu sitä edes mulle, mä en osallistunut ite koko keskusteluun. Mut toi ahistaa mua silti edelleen????? Nyt oikeesti???? Get a fucking grip. Eihän toi kommentti oo lopulta mitään muuta ku yhen ihmisen mielipide tai siis sellane et okei se ei ite vois rakastua sellaseen jota se ei oo koskaan tavannut, fine, toiset ei voi, toiset voi ja rakastuukin. Mitäs siinä? Ihmiset on erilaisia, end of discussion. Ei siitä tarvi ahdistua jos joku sanoo että SE EI YMMÄRRÄ. Enhän minäkään moniakaan asioita mitä muut ihmiset tekee. Joten se siitä. Jotkut ei ymmärrä mua mutta en minäkään ymmärrä aina muita. Se tarkottaa vaan sitä että ihmiset on erilaisia, vau newsflash, lets fucking move on. Mitä välii sitä paitsi vaikka olisin muiden mielestä ihan perseest ah en jaksa enää välittää oon niin väsyny [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja