Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 122047" data-attributes="member: 34"><p>PLUS toi btob:n logo on saanu mut monta kertaa oikeesti ihan seinähulluks ku oon yrittänyt miettii pääni puhki et oonko nähny sen joskus kauan kauan kauan sitten tai niiku se on NIIIIIIIIIIIINNNNNNMMMNNNNBNN tutun näkönen.</p><p></p><p>Ja ku oikeesti siis niin tutun näkönen että tuntuu siltä että olisin nähny sen joskus aiemmin sillee monta kertaa eikä mitenkään vaan et kerran tullu sattumalta jossain vastaan. Siis sen mä ymmärrän et nyt se on tuttu koska oon sen nähny nyt tietenkin mut siis.... Tarkotan et Kauan sitten. Täs on jotain outoo. En tiedä miks se tuntuu silt??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 122047, member: 34"] PLUS toi btob:n logo on saanu mut monta kertaa oikeesti ihan seinähulluks ku oon yrittänyt miettii pääni puhki et oonko nähny sen joskus kauan kauan kauan sitten tai niiku se on NIIIIIIIIIIIINNNNNNMMMNNNNBNN tutun näkönen. Ja ku oikeesti siis niin tutun näkönen että tuntuu siltä että olisin nähny sen joskus aiemmin sillee monta kertaa eikä mitenkään vaan et kerran tullu sattumalta jossain vastaan. Siis sen mä ymmärrän et nyt se on tuttu koska oon sen nähny nyt tietenkin mut siis.... Tarkotan et Kauan sitten. Täs on jotain outoo. En tiedä miks se tuntuu silt?? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja