Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 122094" data-attributes="member: 34"><p>Vois kuunnella just another girl ihan vaan siks että haluun tuhota itteeni vielä enemmän</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>En selvii koska muistan kaiken niin hyvin</p><p></p><p>En voi unohtaa kesäkuuta</p><p></p><p>En vaan voi unohtaa kuinka aloin ajatella yutoa ihan helvetisti kesäkuussa sillon</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>En vaan voi unohtaa</p><p></p><p>Enkä voi unohtaa sitä kun olin aivan MAASSA siis SEKASIN yutosta ja SITTE tapahtu mitä? Rakastuin aivan tolkuttomasti eunkieen.</p><p></p><p>Ja mitäs sitten????????????????????? Sitten lopulta tuli se vaihe kun myönsin itelleni hyukjaen suhteen että juu taidan rakastaa sitä ikuisesti ja vieläkin ollaan tässä?????????????</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ja mitäs sitten sattuikaan???</p><p></p><p>Itse asiassa en muista mitä sen jälkeen on tapahtunut, tiedän vaa sen et vav:n tyypit mut nii se ny on eri asia.... Ehkä</p><p></p><p></p><p>En oikeesti tiiä mitä tällä vitun hetkellä edes tapahtuu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 122094, member: 34"] Vois kuunnella just another girl ihan vaan siks että haluun tuhota itteeni vielä enemmän En selvii koska muistan kaiken niin hyvin En voi unohtaa kesäkuuta En vaan voi unohtaa kuinka aloin ajatella yutoa ihan helvetisti kesäkuussa sillon En vaan voi unohtaa Enkä voi unohtaa sitä kun olin aivan MAASSA siis SEKASIN yutosta ja SITTE tapahtu mitä? Rakastuin aivan tolkuttomasti eunkieen. Ja mitäs sitten????????????????????? Sitten lopulta tuli se vaihe kun myönsin itelleni hyukjaen suhteen että juu taidan rakastaa sitä ikuisesti ja vieläkin ollaan tässä????????????? Ja mitäs sitten sattuikaan??? Itse asiassa en muista mitä sen jälkeen on tapahtunut, tiedän vaa sen et vav:n tyypit mut nii se ny on eri asia.... Ehkä En oikeesti tiiä mitä tällä vitun hetkellä edes tapahtuu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja