Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 122170" data-attributes="member: 34"><p>OKEI INTERNAL SCREAMING TIME</p><p></p><p>mitä vittua</p><p></p><p>Tää ei oo edes laillista</p><p></p><p>Tarkotan siis tämä:</p><p>[MEDIA=instagram]CiU1OW9vJ_N[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p></p><p>My. Baby.</p><p></p><p>For real ironia siinä että mulle iski aivan tajuton ikävä vähän aikaa sitten, niiku kauheempi ikävä ku mitä yleensä. Sellai pitkästä aikaa sellanen todella todella voimakas ikävä eunkwangiee kohtaan. Ironista koska menin sitten siinä stalkkaa sen instaa iha vaa siks et aattelin et jos se LIEVITTÄIS sitä ikävää että nään sen jotai uusii päivityksiä. Mut kappas vaan, se ei lievittäny sitä ikävää vaan must tuntuu et se lisäs sitä raastavuutta vielä entisestään. Niinku se vaan teki siitä vieläkin satuttavampaa. Koska ton päivityksen näkeminen en mä tiiä siis ku aina välillä unohan kuinka söpö toi mies on. Mut sit jos jokin (esim tommonen) muistuttaa mua siit et kuin söpö se oikeesti onkaa, ni sit... En tiiä. Sit kai se vaa lisää ja syventää sitä ikävää</p><p></p><p></p><p>Joten EI :D ei auttanut ikävään se, pahensi.</p><p></p><p>Mutta ei se mitään. Tässä sitä silti ollaan ja selviydytään</p><p></p><p>Tosin tuntuu siltä kuin sydäntä revittäis irti rinnasta, näin kuvainnollisesti.</p><p></p><p>Rakkaus, se on mukava tunne se.</p><p></p><p>Välillä mietin kun ihmiset sanoo että ne haluaa rakastua.... Niin oon silleen "who in their RIGHT MIND wants this"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 122170, member: 34"] OKEI INTERNAL SCREAMING TIME mitä vittua Tää ei oo edes laillista Tarkotan siis tämä: [MEDIA=instagram]CiU1OW9vJ_N[/MEDIA] My. Baby. For real ironia siinä että mulle iski aivan tajuton ikävä vähän aikaa sitten, niiku kauheempi ikävä ku mitä yleensä. Sellai pitkästä aikaa sellanen todella todella voimakas ikävä eunkwangiee kohtaan. Ironista koska menin sitten siinä stalkkaa sen instaa iha vaa siks et aattelin et jos se LIEVITTÄIS sitä ikävää että nään sen jotai uusii päivityksiä. Mut kappas vaan, se ei lievittäny sitä ikävää vaan must tuntuu et se lisäs sitä raastavuutta vielä entisestään. Niinku se vaan teki siitä vieläkin satuttavampaa. Koska ton päivityksen näkeminen en mä tiiä siis ku aina välillä unohan kuinka söpö toi mies on. Mut sit jos jokin (esim tommonen) muistuttaa mua siit et kuin söpö se oikeesti onkaa, ni sit... En tiiä. Sit kai se vaa lisää ja syventää sitä ikävää Joten EI :D ei auttanut ikävään se, pahensi. Mutta ei se mitään. Tässä sitä silti ollaan ja selviydytään Tosin tuntuu siltä kuin sydäntä revittäis irti rinnasta, näin kuvainnollisesti. Rakkaus, se on mukava tunne se. Välillä mietin kun ihmiset sanoo että ne haluaa rakastua.... Niin oon silleen "who in their RIGHT MIND wants this" [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja