Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 122278" data-attributes="member: 34"><p>LOL MITÄ VITTUA :D</p><p></p><p>Oikeest eunkwang älä enää ikinä tee aegyoo mä en kestä enää</p><p></p><p>Muutenki se tuhoo mut 100%</p><p></p><p>En voi elää ilman sitä that's it</p><p></p><p>Ja se tuhoo mun sisäisen rauhan minkä olin just löytäny. I mean ofc vitut mä sinänsä mitään sisäistä rauhaa löysin mut siis silleen osittain koska en koko ajan itke sen takii ja + en koko ajan..... Myöskään... Ajattele seksuaalisia asioita siitä.... Joten mun mielestä se on jo ihan hyvä että ne tunteet ei oo ihan täysin 24/7 päällä. Mutta nyt ne taas häiritsee enemmän silti vaikka välillä tuntuukin että oon ihan ok ja pystyn välillä pitää tosi positiivisen mindsetin mutta silti se nyt vaan jotenkin taas tuhoo mua pahasti tällä hetkellä.........</p><p></p><p></p><p></p><p>Muutenki löysin muutaman kuvan mitä en oo aiemmin nähny ja vittu sulan joka kerta 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔 mun rakas. + Ne predebut kuvat mitkä oon nähny jo aikoja sitten mut katoin niit viime yön taas snif ja oikeesti melkein itkin 😭 koska... Eunkwang: is the most adorable person youve ever seen 🥺</p><p></p><p>Sori mutta ne predebut kuvat missä se on niin vitun söpö ahaha en tiiä minkä ikäne se on niissä mutta nuori 🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️ pikkune 😭❤️😭❤️😭❤️❤️ srsly i have never seen anyone more adorable than eunkwang 😔😔😔😔😔😔 vaikka noi yhet onki melkee yhtä adorable, MELKEEN 😭 so they are really bad ......... Mut eunkwangie silti tuhoo mua kaikista eniten 😭 mut noi yhet on lähes yhtä pahoja joten srsly i am deceased</p><p></p><p>Vois kuunnella kappaleita jotka hajottaa mut palasiks 🤔😔</p><p></p><p>Aaaaaaaaa</p><p></p><p>En ees miettinyt wow:ta mut mulle tuli se yhtäkkiä mieleen oh lord se on vaa nii paha 😭😭😭😭😭😭 en vieläkään ymmärrä miten se voi tuntuu nii oudolta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 122278, member: 34"] LOL MITÄ VITTUA :D Oikeest eunkwang älä enää ikinä tee aegyoo mä en kestä enää Muutenki se tuhoo mut 100% En voi elää ilman sitä that's it Ja se tuhoo mun sisäisen rauhan minkä olin just löytäny. I mean ofc vitut mä sinänsä mitään sisäistä rauhaa löysin mut siis silleen osittain koska en koko ajan itke sen takii ja + en koko ajan..... Myöskään... Ajattele seksuaalisia asioita siitä.... Joten mun mielestä se on jo ihan hyvä että ne tunteet ei oo ihan täysin 24/7 päällä. Mutta nyt ne taas häiritsee enemmän silti vaikka välillä tuntuukin että oon ihan ok ja pystyn välillä pitää tosi positiivisen mindsetin mutta silti se nyt vaan jotenkin taas tuhoo mua pahasti tällä hetkellä......... Muutenki löysin muutaman kuvan mitä en oo aiemmin nähny ja vittu sulan joka kerta 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔 mun rakas. + Ne predebut kuvat mitkä oon nähny jo aikoja sitten mut katoin niit viime yön taas snif ja oikeesti melkein itkin 😭 koska... Eunkwang: is the most adorable person youve ever seen 🥺 Sori mutta ne predebut kuvat missä se on niin vitun söpö ahaha en tiiä minkä ikäne se on niissä mutta nuori 🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️ pikkune 😭❤️😭❤️😭❤️❤️ srsly i have never seen anyone more adorable than eunkwang 😔😔😔😔😔😔 vaikka noi yhet onki melkee yhtä adorable, MELKEEN 😭 so they are really bad ......... Mut eunkwangie silti tuhoo mua kaikista eniten 😭 mut noi yhet on lähes yhtä pahoja joten srsly i am deceased Vois kuunnella kappaleita jotka hajottaa mut palasiks 🤔😔 Aaaaaaaaa En ees miettinyt wow:ta mut mulle tuli se yhtäkkiä mieleen oh lord se on vaa nii paha 😭😭😭😭😭😭 en vieläkään ymmärrä miten se voi tuntuu nii oudolta [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja