Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 122284" data-attributes="member: 34"><p>Srsly i don't care what anyone says....... Yall can mock me i don't care anymore.... Se vaan on niin et mä oon tämmönen, oli kuka tahansa siitä mitä mieltä tahansa mutta julkkikset vaan on pahimpia. Vaikka on ne ei-julkkiksetkin joskus tosi pahoja keissejä mutta nämä on kyllä siitä huolimatta niitä kaikista pahinta. At this point in time..... I just don't care what anyone says koska idk this is literally my truth and this is what im feeling</p><p>Joten muut saa olla mitä mieltä tahansa mut mä en osaa muuttaa mun tunteita joten 🤷 i'll just be like this. Idk tää ei oo helpoin tie, olla tämmönen ku kaikki muut vaikuttaa niin normaaleilta muhun verrattuna mut... Noh, ainakin oon se kuka oon, oma itteni 😐</p><p></p><p>Oof tuli mieleen yks teemaan liittyvä biisi mutta en tiiä voinko kuunnella sen koska se hajottaa mut hahahahs</p><p></p><p></p><p>Mut seriously</p><p></p><p>I don't care what anyone says i'm in love with these people</p><p></p><p>Ja se on pahempaa ku kukaan ei-julkkis on ollu koskaan.</p><p></p><p>Niin jos kysytään että ketkä on oikeesti niitä pahimpia .... Niin julkkikset ..... Ei irl-tyypit............. Ketkä on oikeesti tuhonnu mua eniten..... Julkkikset.... Ei irl-tyypit.... Vaikka nekin kyllä..... Pahasti, mutta tuntuu että ne on silti ei niin pahoja verrattuna näihin henkilöihin</p><p></p><p>IDC it's just what i feel so 🤷</p><p></p><p>Voi vitu kun se biisi nyt soi päässä kiits</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 122284, member: 34"] Srsly i don't care what anyone says....... Yall can mock me i don't care anymore.... Se vaan on niin et mä oon tämmönen, oli kuka tahansa siitä mitä mieltä tahansa mutta julkkikset vaan on pahimpia. Vaikka on ne ei-julkkiksetkin joskus tosi pahoja keissejä mutta nämä on kyllä siitä huolimatta niitä kaikista pahinta. At this point in time..... I just don't care what anyone says koska idk this is literally my truth and this is what im feeling Joten muut saa olla mitä mieltä tahansa mut mä en osaa muuttaa mun tunteita joten 🤷 i'll just be like this. Idk tää ei oo helpoin tie, olla tämmönen ku kaikki muut vaikuttaa niin normaaleilta muhun verrattuna mut... Noh, ainakin oon se kuka oon, oma itteni 😐 Oof tuli mieleen yks teemaan liittyvä biisi mutta en tiiä voinko kuunnella sen koska se hajottaa mut hahahahs Mut seriously I don't care what anyone says i'm in love with these people Ja se on pahempaa ku kukaan ei-julkkis on ollu koskaan. Niin jos kysytään että ketkä on oikeesti niitä pahimpia .... Niin julkkikset ..... Ei irl-tyypit............. Ketkä on oikeesti tuhonnu mua eniten..... Julkkikset.... Ei irl-tyypit.... Vaikka nekin kyllä..... Pahasti, mutta tuntuu että ne on silti ei niin pahoja verrattuna näihin henkilöihin IDC it's just what i feel so 🤷 Voi vitu kun se biisi nyt soi päässä kiits [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja