Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 122354" data-attributes="member: 34"><p>Jooh. En tiiä. Oon nyt kattonu ton kohan muutamia kertoja uudestaan viel ja... Let me tell you, tää ei oo kyl mitään sattumaa. I don't care what anyone says, mut TÄMÄ ei ole sattumaa :D</p><p></p><p>Oikeasti AIVAN liian outoa mun mielestä. Tai ainakin oudolta tuntuu mulle henkilökohtaisesti mut.... No siis mitä onkaan niin ihan oikeesti tuntuu että tää on vaan liian jotenki sairasta jo :D </p><p></p><p>Oli mitä oli, mutta henkilökohtaisesti mä kyllä vähän ehkä kallistun nyt sille kannalle, että ei tää mitään sattumaa vaan voi vittu olla. Tai niiku et miten tollasta voi tapahtua?</p><p></p><p>Ja nyt ku katoin ton kohan ehk yhteensä kolmatta tai neljättä kertaa tai jotain, niin tuntuu jotenki uudestaan ja uudestaan siltä et ei vittu tää on vaa liian absurdia.</p><p></p><p></p><p>It just has to be some kind of sign. Koska ei tollasii tapahdu. Ei sellast vaa voi vittu tapahtua. En vaan osaa vittu uskoa sellasiin merkityksettömiin sattumiin. Jotain aivan vitun hämärää siinä vaan on oltava nyt koska???? What are the odds? En tiedä ees. Must siin on jotain hämärää. Jotain outoa että se vaan yhtäkkiä sattuu laulamaan just sitä biisiä livessä mitä olin kuunnellu joitakin tunteja aikaisemmin ajatellen juuri sitä nimenomaista henkilöä.</p><p></p><p></p><p></p><p>Siis kun mä en tiedä ehkä tää kuulostaa kenen tahansa muun korvaan tosi oudolta tai silleen tyyliin et jaa ok? Mut mulle tää jostain syystä vaan tuntuu ihan todella merkittävält asialt. Ehk muut aattelee vaa sillee jaa no mitä sitte ei kai se ihmeellistä oo jos te satutte kuuntelee samaa biisiä tai jotain. Mut ku se ei oo ees pelkästään se vaan se fakta et.. kuinka intensiivinen se mun kaipaus oli siinä vaiheessa. Oikeesti kaipasin sitä siin kohtaa niin paljon että mua oikeesti sattu. Heti herätessä tuntu et kaipasin niin paljon et sattuu. Ja se fiilis oli siin päällä ainakin jonkin aikaa tosi pahastikin. Mut sit se vähän ehk helpotti välil mut nii. En tiiä. Mut siin kohtaa ainaki ku kuuntelin sitä biisiä ja ennen sitä, niin kaipasin sitä tosi paljon. Niinku for real. Nii sit jotenki se että se kaipaus on ollu niin intensiivinen joten sillon se tuntuu just siltä vähän niinku et ... Tai en tiiä. I don't care what anyone says. Jotain outoa siin on. Ei oo varmaan sinänsä outoa että on vähän ahdistunu olo täst asiast :D tai sellane että ihmettelen koko asiaa.</p><p></p><p>Mut toisaalta kyllä ahdistaa kun tämmösiä tapahtuu, vähän samantyyppinen kun jotkut *krhm* TIETYT unet (hui........ I guess.....) Lol miks toi kuulostaa silt et puhuisin jostai random seksuaalisist unist lmao i just mean the hui dreams u know those damn infamous dreams. Niin nää on tavallaan aika samanlaisia juttuja. Aina kun tapahtuu jotain tollast sika outoa (kosk fr sellaset todella elävän tuntuset unet on myös outoi koska ei ne niiiin yleisiä mulla ainakaan oo kuitenkaan tollaset, ne on silleen aika special??) Niin tuntuu että suistun jotenki raiteiltaa ja meen ihan semmoseen "mitä vittua NYT" tilaan. Niiku kaikki tollaset tosi omituiset sattumat/merkit/jne, oudot unet, oudot kokemukset, random muistot ja just dejavut ja nää tämmöset, kaikki tämmöset.... Oudot kokemukset :DDDDDD niin vittu ne saa mut aina täysin raiteiltaan. Oon aina ollu mun mielestä sellane ja sit vaa oon silleen "WHAT THE FUCK IS THE REASON FOR THIS" :D ihan samalla tavalla kun vaikka yläasteellakin sillon oli niit outoi tapahtumii sen open suhteen niin mulla sillonki kai just oli sellai et mitä tää tarkottaa ja mitä tää tarkottaa. Mut sehän on ihan luonnollista että siitä tulee sellanen kuka vittu täällä oikeen leikkii mun kustannuksella??? Tunne:D koska ei se oo mitään "normaalia" niin sanotusti että tapahtuu sellasia random sattumia jotka niinku vois kuvitella et ne on suht unlikely ja niiku et niil vaa tuntuu olevan jotai merkitystä. Ei se ees oo mitenkään hölmöö et siitä tulee sellanen mitä VITTUA reaktio. Se ois oudompaa jos sitä ei yhtään niinku kavahtais sillee tai ottais sen samantien jotenki normaalina asiana. Koska ei se kyllä sinänsä niin tavanomaista oo että tapahtuu jotain semmost mikä on niin epätodennäköistä. Siis silleen ku esim tääki juttu viel tuli nii tyhjästä. Se tuli niin out of nowhere. Ihan yllättäen vaa tsekkasin instan ja en ollu odottanu ollenkaan et se ois pitäny liven. Koska se tuntuu vaa et siin on joku connection sinänsä kosk se kokemuski on nii vahva ja sit ne tapahtu nii lyhyel aikavälil ja just nimenomaan se henkilö jota ajattelinkin sillon ku kuuntelin sitä biisii. Niiku kaikki vaa matchaa jotenki. Joku omituinen connection siiin on haha nojoo mut ei siitä sen enempää. Meen nukkumaan ja oon varmaa viel hyvän aikaa hereillä iha vaa siks etten pysty saamaan unta ku oon iha confused vielki täst :D</p><p></p><p>Ainii, toinen asia myös. En muista olikse sen liven aikana vai millon mul tuli mieleen congratulations, jossain suunnilleen siinä kohdin i think? En tiiä mistä se biisi tuli mieleen, jotenki vaa se tuli. Taas tuntuu et ihan tyhjästä seki vaa tuli mielee. En mä siit eka vissiin mitään aatellu, mut sit menin jonki ajan pääst youtubee ofc ja sit se ehdotti mulle sitä moonbyulin coverii congratulationsist... U know, ofc siin ohjelmas mis eunkwangie on...... Heti ku näin sen ehdotuksen ni olin sillee aaaaaaaaaa onkohan tää se mis on eunkwang. Ku olin kuullu jtn siit. Eipä tossa sinänsä mitään. Mut jännä sattuma tavallaan sekin??? Et jotenkin sitä livee kattoessa mulle tuli vaa yhtäkkiä mieleen congratulations. Ihan niiku... Ei mistään??? Ja sit se oliki se vitu biisi ja youtube ehottaa sitä mulle suoraan vittu sen jälkeen :D en mää tiedä ehk toiki o iha normaalii... :D ehkä oon vaa väsyny ja aattelen et kaikes on jotain outoo vaikka ei oo.</p><p></p><p>Mut siitä oon satavarma että se akmu biisi, se keissi, siin oli jotain outoo :D siis joo se kai voi olla sattuma mut ei se silti normaalilt tunnu xd</p><p></p><p>Sigh..... Toivon jotenki ehk et se ois just merkki siit et ei hätää, try not to worry, everything will work out. Tai jotenki koska automaattisesti mulle tuli ehkä vähän sellanen, rauhallinen olo siitä? It comforted me in a way. Lol en tiiä. Sairasta :D oikeesti. Pelottavaa mutta silti niin comforting</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 122354, member: 34"] Jooh. En tiiä. Oon nyt kattonu ton kohan muutamia kertoja uudestaan viel ja... Let me tell you, tää ei oo kyl mitään sattumaa. I don't care what anyone says, mut TÄMÄ ei ole sattumaa :D Oikeasti AIVAN liian outoa mun mielestä. Tai ainakin oudolta tuntuu mulle henkilökohtaisesti mut.... No siis mitä onkaan niin ihan oikeesti tuntuu että tää on vaan liian jotenki sairasta jo :D Oli mitä oli, mutta henkilökohtaisesti mä kyllä vähän ehkä kallistun nyt sille kannalle, että ei tää mitään sattumaa vaan voi vittu olla. Tai niiku et miten tollasta voi tapahtua? Ja nyt ku katoin ton kohan ehk yhteensä kolmatta tai neljättä kertaa tai jotain, niin tuntuu jotenki uudestaan ja uudestaan siltä et ei vittu tää on vaa liian absurdia. It just has to be some kind of sign. Koska ei tollasii tapahdu. Ei sellast vaa voi vittu tapahtua. En vaan osaa vittu uskoa sellasiin merkityksettömiin sattumiin. Jotain aivan vitun hämärää siinä vaan on oltava nyt koska???? What are the odds? En tiedä ees. Must siin on jotain hämärää. Jotain outoa että se vaan yhtäkkiä sattuu laulamaan just sitä biisiä livessä mitä olin kuunnellu joitakin tunteja aikaisemmin ajatellen juuri sitä nimenomaista henkilöä. Siis kun mä en tiedä ehkä tää kuulostaa kenen tahansa muun korvaan tosi oudolta tai silleen tyyliin et jaa ok? Mut mulle tää jostain syystä vaan tuntuu ihan todella merkittävält asialt. Ehk muut aattelee vaa sillee jaa no mitä sitte ei kai se ihmeellistä oo jos te satutte kuuntelee samaa biisiä tai jotain. Mut ku se ei oo ees pelkästään se vaan se fakta et.. kuinka intensiivinen se mun kaipaus oli siinä vaiheessa. Oikeesti kaipasin sitä siin kohtaa niin paljon että mua oikeesti sattu. Heti herätessä tuntu et kaipasin niin paljon et sattuu. Ja se fiilis oli siin päällä ainakin jonkin aikaa tosi pahastikin. Mut sit se vähän ehk helpotti välil mut nii. En tiiä. Mut siin kohtaa ainaki ku kuuntelin sitä biisiä ja ennen sitä, niin kaipasin sitä tosi paljon. Niinku for real. Nii sit jotenki se että se kaipaus on ollu niin intensiivinen joten sillon se tuntuu just siltä vähän niinku et ... Tai en tiiä. I don't care what anyone says. Jotain outoa siin on. Ei oo varmaan sinänsä outoa että on vähän ahdistunu olo täst asiast :D tai sellane että ihmettelen koko asiaa. Mut toisaalta kyllä ahdistaa kun tämmösiä tapahtuu, vähän samantyyppinen kun jotkut *krhm* TIETYT unet (hui........ I guess.....) Lol miks toi kuulostaa silt et puhuisin jostai random seksuaalisist unist lmao i just mean the hui dreams u know those damn infamous dreams. Niin nää on tavallaan aika samanlaisia juttuja. Aina kun tapahtuu jotain tollast sika outoa (kosk fr sellaset todella elävän tuntuset unet on myös outoi koska ei ne niiiin yleisiä mulla ainakaan oo kuitenkaan tollaset, ne on silleen aika special??) Niin tuntuu että suistun jotenki raiteiltaa ja meen ihan semmoseen "mitä vittua NYT" tilaan. Niiku kaikki tollaset tosi omituiset sattumat/merkit/jne, oudot unet, oudot kokemukset, random muistot ja just dejavut ja nää tämmöset, kaikki tämmöset.... Oudot kokemukset :DDDDDD niin vittu ne saa mut aina täysin raiteiltaan. Oon aina ollu mun mielestä sellane ja sit vaa oon silleen "WHAT THE FUCK IS THE REASON FOR THIS" :D ihan samalla tavalla kun vaikka yläasteellakin sillon oli niit outoi tapahtumii sen open suhteen niin mulla sillonki kai just oli sellai et mitä tää tarkottaa ja mitä tää tarkottaa. Mut sehän on ihan luonnollista että siitä tulee sellanen kuka vittu täällä oikeen leikkii mun kustannuksella??? Tunne:D koska ei se oo mitään "normaalia" niin sanotusti että tapahtuu sellasia random sattumia jotka niinku vois kuvitella et ne on suht unlikely ja niiku et niil vaa tuntuu olevan jotai merkitystä. Ei se ees oo mitenkään hölmöö et siitä tulee sellanen mitä VITTUA reaktio. Se ois oudompaa jos sitä ei yhtään niinku kavahtais sillee tai ottais sen samantien jotenki normaalina asiana. Koska ei se kyllä sinänsä niin tavanomaista oo että tapahtuu jotain semmost mikä on niin epätodennäköistä. Siis silleen ku esim tääki juttu viel tuli nii tyhjästä. Se tuli niin out of nowhere. Ihan yllättäen vaa tsekkasin instan ja en ollu odottanu ollenkaan et se ois pitäny liven. Koska se tuntuu vaa et siin on joku connection sinänsä kosk se kokemuski on nii vahva ja sit ne tapahtu nii lyhyel aikavälil ja just nimenomaan se henkilö jota ajattelinkin sillon ku kuuntelin sitä biisii. Niiku kaikki vaa matchaa jotenki. Joku omituinen connection siiin on haha nojoo mut ei siitä sen enempää. Meen nukkumaan ja oon varmaa viel hyvän aikaa hereillä iha vaa siks etten pysty saamaan unta ku oon iha confused vielki täst :D Ainii, toinen asia myös. En muista olikse sen liven aikana vai millon mul tuli mieleen congratulations, jossain suunnilleen siinä kohdin i think? En tiiä mistä se biisi tuli mieleen, jotenki vaa se tuli. Taas tuntuu et ihan tyhjästä seki vaa tuli mielee. En mä siit eka vissiin mitään aatellu, mut sit menin jonki ajan pääst youtubee ofc ja sit se ehdotti mulle sitä moonbyulin coverii congratulationsist... U know, ofc siin ohjelmas mis eunkwangie on...... Heti ku näin sen ehdotuksen ni olin sillee aaaaaaaaaa onkohan tää se mis on eunkwang. Ku olin kuullu jtn siit. Eipä tossa sinänsä mitään. Mut jännä sattuma tavallaan sekin??? Et jotenkin sitä livee kattoessa mulle tuli vaa yhtäkkiä mieleen congratulations. Ihan niiku... Ei mistään??? Ja sit se oliki se vitu biisi ja youtube ehottaa sitä mulle suoraan vittu sen jälkeen :D en mää tiedä ehk toiki o iha normaalii... :D ehkä oon vaa väsyny ja aattelen et kaikes on jotain outoo vaikka ei oo. Mut siitä oon satavarma että se akmu biisi, se keissi, siin oli jotain outoo :D siis joo se kai voi olla sattuma mut ei se silti normaalilt tunnu xd Sigh..... Toivon jotenki ehk et se ois just merkki siit et ei hätää, try not to worry, everything will work out. Tai jotenki koska automaattisesti mulle tuli ehkä vähän sellanen, rauhallinen olo siitä? It comforted me in a way. Lol en tiiä. Sairasta :D oikeesti. Pelottavaa mutta silti niin comforting [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja