Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 122447" data-attributes="member: 34"><p>Voi vittu nyt :D mihin uskoa.......... Taas tapahtuu asioita lol.</p><p></p><p>Ottoke 🥺🥺🥺🥺🥺🥺</p><p></p><p>Mut siis mä tiiän et tää ei sinänsä oo niin outoo, mut joka tapauksessa mul tuli vähän sellainen "👀" olo siit. Oon siis tällä hetkellä aivan lost ja kaikki asiat romahti, taas kerran, kaikki oli hyvin ja jotenkin valmista ja tiesin mitä tehä, mut sit jälleen kerran siltä putos pohja. Sama tunne kun sillon esim 2015 ko se oli ku kaikelt putos pohja. Ja aiemminkin oli ollu samaa kyllä.</p><p></p><p>Mut sit aivan vitu outo fiilis koska just sillä hetkellä alkaa soimaa valot pimeyksien reunoilla :D ja viel se kun sillon kuuntelin sitä sillon kerran kun olin aivan kriiseissä ja vaa itkin eunkwangin takii koko ajan. Nii tuntuu sillee vaa merkitykselliselt... Ja merkitykselliselt hetkelt....... Kyllä siis jonkinlaista synchronicityy tai semmosta on olemassa, kaikki ei ainakaan oo vaan sattumaa myöskään. Jotkut ehkä voi olla mut kaikki asiat ei oo.</p><p></p><p>Niin mihin nyt sitten uskoa :D mutta on se aivan vitun outo tunne kun kaikkee tommosta jännää tapahtuu mut.... I think pahin on kuitenkin se akmu biisi :Dd tuntuu yhelt oudoimmist jutuist jostai syystä se. Ja niinku todella merkitykselliselt tuntuu. Ja se onkin. Kallistun kuitenkin siihen vähän että se ei ollu sattumaa, mut mistä minä tiedän. Ja jos se oli sattuma, nii aika wild siltikin, tai et niiku, jotenki aika uskomatonta mun mielestä.</p><p></p><p>No jaa</p><p></p><p>Oli miten oli</p><p></p><p>Mutta truth be told i'm just really fucking in love with this man forever and ever... Ja sitä rataa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 122447, member: 34"] Voi vittu nyt :D mihin uskoa.......... Taas tapahtuu asioita lol. Ottoke 🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Mut siis mä tiiän et tää ei sinänsä oo niin outoo, mut joka tapauksessa mul tuli vähän sellainen "👀" olo siit. Oon siis tällä hetkellä aivan lost ja kaikki asiat romahti, taas kerran, kaikki oli hyvin ja jotenkin valmista ja tiesin mitä tehä, mut sit jälleen kerran siltä putos pohja. Sama tunne kun sillon esim 2015 ko se oli ku kaikelt putos pohja. Ja aiemminkin oli ollu samaa kyllä. Mut sit aivan vitu outo fiilis koska just sillä hetkellä alkaa soimaa valot pimeyksien reunoilla :D ja viel se kun sillon kuuntelin sitä sillon kerran kun olin aivan kriiseissä ja vaa itkin eunkwangin takii koko ajan. Nii tuntuu sillee vaa merkitykselliselt... Ja merkitykselliselt hetkelt....... Kyllä siis jonkinlaista synchronicityy tai semmosta on olemassa, kaikki ei ainakaan oo vaan sattumaa myöskään. Jotkut ehkä voi olla mut kaikki asiat ei oo. Niin mihin nyt sitten uskoa :D mutta on se aivan vitun outo tunne kun kaikkee tommosta jännää tapahtuu mut.... I think pahin on kuitenkin se akmu biisi :Dd tuntuu yhelt oudoimmist jutuist jostai syystä se. Ja niinku todella merkitykselliselt tuntuu. Ja se onkin. Kallistun kuitenkin siihen vähän että se ei ollu sattumaa, mut mistä minä tiedän. Ja jos se oli sattuma, nii aika wild siltikin, tai et niiku, jotenki aika uskomatonta mun mielestä. No jaa Oli miten oli Mutta truth be told i'm just really fucking in love with this man forever and ever... Ja sitä rataa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja