Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 122526" data-attributes="member: 34"><p>Ei hhhhele</p><p></p><p>Ja u know mikä oli ihan vitun hirveetä. Törmäsin yhteen tuttuun tässä tänään ja se on yks tyyppi joka näyttää oikeesti vähän timpalta........... Ei ny mitenkään super paljon mut kuitenki jonku verra. Ni sit mun tyylii eka ajatus ku näin sen oli et "timppa". Ei siis se että oisin Luullu sitä timpaks, vaa se oli vaa instant mielleyhtymä. Ja niiku se oli ihan KAUHEETA :D koska ajattelin just jotai liittyen eunkwangiin ja sit se tulee mun takaa ja repäsee mut irti mun ajatuksist ja sanoo jtn "moi" ja katon sitä ja ensimmäinen mielleyhtymä on suurinpiirtein niiku timppa ja oon vaa sillee eiiiiii saatana :D tai vähintäänkin sit ku olin taas kotona niin olin sillee ei saatana koska sit jonkin aikaa sen jälkeen tuntu etten voinu Saada timppaa mielestäni :DDDDDDDDDDD MIKÄ VITTU SIINÄ ON</p><p></p><p></p><p>ei mulla muuta kun että kaikki miehet pois vaan. Heihei. No siis ei mutta helpompaa olis jos niitä ei ois koskaa ollu olemassakaa voi luoja aattele kui ihanaa ois jos maailmassa ois pelkästään naisia i mean sure kyllä nekin mua tuhoo mut. Ois se paljon helpompaa. Koska miehet oikeesti T U H O A A mut. Niinku. Tuhoaa. Aivan. 100 prosenttisesti. Että kiitos :D</p><p></p><p>Niinku MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU :DDDDDDD eiiiii</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 122526, member: 34"] Ei hhhhele Ja u know mikä oli ihan vitun hirveetä. Törmäsin yhteen tuttuun tässä tänään ja se on yks tyyppi joka näyttää oikeesti vähän timpalta........... Ei ny mitenkään super paljon mut kuitenki jonku verra. Ni sit mun tyylii eka ajatus ku näin sen oli et "timppa". Ei siis se että oisin Luullu sitä timpaks, vaa se oli vaa instant mielleyhtymä. Ja niiku se oli ihan KAUHEETA :D koska ajattelin just jotai liittyen eunkwangiin ja sit se tulee mun takaa ja repäsee mut irti mun ajatuksist ja sanoo jtn "moi" ja katon sitä ja ensimmäinen mielleyhtymä on suurinpiirtein niiku timppa ja oon vaa sillee eiiiiii saatana :D tai vähintäänkin sit ku olin taas kotona niin olin sillee ei saatana koska sit jonkin aikaa sen jälkeen tuntu etten voinu Saada timppaa mielestäni :DDDDDDDDDDD MIKÄ VITTU SIINÄ ON ei mulla muuta kun että kaikki miehet pois vaan. Heihei. No siis ei mutta helpompaa olis jos niitä ei ois koskaa ollu olemassakaa voi luoja aattele kui ihanaa ois jos maailmassa ois pelkästään naisia i mean sure kyllä nekin mua tuhoo mut. Ois se paljon helpompaa. Koska miehet oikeesti T U H O A A mut. Niinku. Tuhoaa. Aivan. 100 prosenttisesti. Että kiitos :D Niinku MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU :DDDDDDD eiiiii [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja