Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 123026" data-attributes="member: 34"><p>what the HELL</p><p></p><p>ajatukset menee liian pitkälle oikeesti 👀😩</p><p></p><p></p><p></p><p><strong>Oh god nää harvat ihmiset jotka mulle tämmöstä aiheuttaa niin ne on kyl pahoi......... Ei saatana</strong></p><p><strong></strong></p><p>Esimerkiks changsub ei oo vieläkään saanu mua sellaseen pls fuck me tilaan kertaakaan vaikka jtn lievää oonki aatellu. Sen sijaan eunkwang idk whatever mate i'm BEGGING on my knees lmao😭😭😭😭😭 literally what. Samoin yuto ja hui sai mut kyl sellasee tilaa et hirvittää se tunteen voimakkuus... It's like... You forget everything and just need them to do sexual things to you 💀 excuse me what the fuck. Mut ei mun mielestä ihan älyttömän moni oo tämmöstä aiheuttanut... Thanks</p><p></p><p>Niinku ei saatana :D </p><p></p><p>Also nään iha koko ajan vissii unii kwangista mutta ne ei sentään oo ainakaa ihan hirveen seksuaalisia ollu LMAO ihme. Tuntuu et ne on ollu enemmänki ehk joko suht neutraalei tai sellasii normi tai sit tosi söpöi. Mut seksuaalisia nah en tiiä ja oikeestaan en oo varma onko ollu kertaakaan. Mikä on outoa koska valveilla oon 24/7 (hieman liiottelua) kiimanen sitä kohtaan... Idk this is the definition of sexual frustration god damn it mut se ois muuten cool jos vois lucid dream ja sit vaa vois panna sen kaa 😐🤔 tuskinpa sekään silti auttais, ei unetkaan edes tyydytä mitään tarpeita kauheen hyvin (ei romanttisia eikä seksuaalisia jne) huoh ainut keino jolla voisin olla vähemmän turhautunu on todennäköisesti vaan se että voisin oikeesti olla sen kaa. Lmao. Näinpä. Tai ehkä pääsen siitä yli jossain vaiheessa mut hahah en usko tähän itekään</p><p></p><p></p><p>Snsnsnsnsnssnsnn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 123026, member: 34"] what the HELL ajatukset menee liian pitkälle oikeesti 👀😩 [B]Oh god nää harvat ihmiset jotka mulle tämmöstä aiheuttaa niin ne on kyl pahoi......... Ei saatana [/B] Esimerkiks changsub ei oo vieläkään saanu mua sellaseen pls fuck me tilaan kertaakaan vaikka jtn lievää oonki aatellu. Sen sijaan eunkwang idk whatever mate i'm BEGGING on my knees lmao😭😭😭😭😭 literally what. Samoin yuto ja hui sai mut kyl sellasee tilaa et hirvittää se tunteen voimakkuus... It's like... You forget everything and just need them to do sexual things to you 💀 excuse me what the fuck. Mut ei mun mielestä ihan älyttömän moni oo tämmöstä aiheuttanut... Thanks[B][/B] Niinku ei saatana :D Also nään iha koko ajan vissii unii kwangista mutta ne ei sentään oo ainakaa ihan hirveen seksuaalisia ollu LMAO ihme. Tuntuu et ne on ollu enemmänki ehk joko suht neutraalei tai sellasii normi tai sit tosi söpöi. Mut seksuaalisia nah en tiiä ja oikeestaan en oo varma onko ollu kertaakaan. Mikä on outoa koska valveilla oon 24/7 (hieman liiottelua) kiimanen sitä kohtaan... Idk this is the definition of sexual frustration god damn it mut se ois muuten cool jos vois lucid dream ja sit vaa vois panna sen kaa 😐🤔 tuskinpa sekään silti auttais, ei unetkaan edes tyydytä mitään tarpeita kauheen hyvin (ei romanttisia eikä seksuaalisia jne) huoh ainut keino jolla voisin olla vähemmän turhautunu on todennäköisesti vaan se että voisin oikeesti olla sen kaa. Lmao. Näinpä. Tai ehkä pääsen siitä yli jossain vaiheessa mut hahah en usko tähän itekään Snsnsnsnsnssnsnn [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja