Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 123424" data-attributes="member: 34"><p>Voi hele muistin juuri toisen asian unestani. Ja olin siis unohtanut sen aivan TÄYSIN ennen kun katoin sen vidin missä cs ja ek on jossai päiväkodis hoitamas lapsia. Sit rupesin aattelee et en kyllä uskaltaisi hankkia lapsia ku en uskaltais olla edes raskaana. Sit muistin siinä samassa et ainiin näin unta että olin raskaana :DDDDDDDDDDDD se shokki ku muistin sen olin vaa sillee mitä helv.</p><p></p><p>Niiku?????? En muistanut sitä OLLENKAAN kunnes sit yhtäkkiä. Herrajestas melkee hyperventiloin taas ku se iski mun tajuntaan. Tosin en muista siitäkään yhtään mitään muuta kun vaan ja ainoastaan sen että olin raskaana, esim en muista mitään että kuka oli isä tai mitään muutakaan :D hmm. Great. Aivan helvetin outo fiilis nyt kyllä. Ja tbh en tiiä oisinko muistanut sitä ollenkaan ilman sitä vidii ja sitä pohdintaa et uskaltaisinko edes hankkia lapsia koskaan. Ja kuinka vaan sattuikaan niin että mulle tuli ilmotus siitä vidist mis kwang syöttää sitä vauvelii ja sit katoin sen koko höskän ja sit vaa satuin muistaa sen. Lol. Uskaltaisin väittää että en ehkä olis muistanut sitä ikinä mutta vittu mikä shokki se uni oli.</p><p></p><p>Enkä tiedä miksi koska jos oon joskus aiemmin nähny vastaavanlaisia unia niin ei ne oo näin paljon shokeerannu mut nyt oon jotenki taas ihan kujalla. Tai ehkä se on taas vaa tää sattuma mikä järkyttäääää kun ihan randomisti vaan alat pohtimaan että lol en uskaltais ees olla raskaana ja sit pam se iskee tajuntaan et niin mitä unta mä just näin?????? :D it was like a slap in the face xdddd vi tun outoa</p><p></p><p>Nojaaaaaaaaaaa..</p><p></p><p>Huoh unet</p><p></p><p>Ja muutkin hämmentävät asiat </p><p></p><p>Kaikki on HÄMMENTÄVÄÄ</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>mut vieläkin ahhhhhhwwwwwbwjwjw se uni oli niiiiin sweeeeeeet and cute ku ek oli siin mu vieressääää awweeee bby.</p><p></p><p></p><p>Hhhhhhhhhhh</p><p></p><p>Joo mut jos se raskauskohta oli enneuni niin 🙄 wtf mate.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 123424, member: 34"] Voi hele muistin juuri toisen asian unestani. Ja olin siis unohtanut sen aivan TÄYSIN ennen kun katoin sen vidin missä cs ja ek on jossai päiväkodis hoitamas lapsia. Sit rupesin aattelee et en kyllä uskaltaisi hankkia lapsia ku en uskaltais olla edes raskaana. Sit muistin siinä samassa et ainiin näin unta että olin raskaana :DDDDDDDDDDDD se shokki ku muistin sen olin vaa sillee mitä helv. Niiku?????? En muistanut sitä OLLENKAAN kunnes sit yhtäkkiä. Herrajestas melkee hyperventiloin taas ku se iski mun tajuntaan. Tosin en muista siitäkään yhtään mitään muuta kun vaan ja ainoastaan sen että olin raskaana, esim en muista mitään että kuka oli isä tai mitään muutakaan :D hmm. Great. Aivan helvetin outo fiilis nyt kyllä. Ja tbh en tiiä oisinko muistanut sitä ollenkaan ilman sitä vidii ja sitä pohdintaa et uskaltaisinko edes hankkia lapsia koskaan. Ja kuinka vaan sattuikaan niin että mulle tuli ilmotus siitä vidist mis kwang syöttää sitä vauvelii ja sit katoin sen koko höskän ja sit vaa satuin muistaa sen. Lol. Uskaltaisin väittää että en ehkä olis muistanut sitä ikinä mutta vittu mikä shokki se uni oli. Enkä tiedä miksi koska jos oon joskus aiemmin nähny vastaavanlaisia unia niin ei ne oo näin paljon shokeerannu mut nyt oon jotenki taas ihan kujalla. Tai ehkä se on taas vaa tää sattuma mikä järkyttäääää kun ihan randomisti vaan alat pohtimaan että lol en uskaltais ees olla raskaana ja sit pam se iskee tajuntaan et niin mitä unta mä just näin?????? :D it was like a slap in the face xdddd vi tun outoa Nojaaaaaaaaaaa.. Huoh unet Ja muutkin hämmentävät asiat Kaikki on HÄMMENTÄVÄÄ mut vieläkin ahhhhhhwwwwwbwjwjw se uni oli niiiiin sweeeeeeet and cute ku ek oli siin mu vieressääää awweeee bby. Hhhhhhhhhhh Joo mut jos se raskauskohta oli enneuni niin 🙄 wtf mate. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja