Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 123555" data-attributes="member: 34"><p>Hhhhhhhhh</p><p></p><p>Mood: <strong>very sexual 🥵🥵🥵🥵 want it</strong></p><p>Mood myös: <strong>repulsed 😭😭😭😭</strong></p><p></p><p></p><p>K......</p><p></p><p><s>Like... Do you know what i really desire?????? I am BEGGING to see him masturbate cause that's so hot apparently but do you know what would actually happen if i saw that?????? Sure i would be aroused maybe but i would have a panic attack and i would maybe even cry for hours so that's confusion for yall</s></p><p></p><p></p><p>Honestly i-</p><p>Flashback siihen kertaan kun niin sanotusti kävin treffeillä sen yhden miehen kanssa ja sit kun homma meni (tosi lievästi???) Seksuaaliseks niin olin aivan vitun torn kahden vaihtoehdon välillä: kind of mä haluan n y t heti niin vitusti MUTTA samalla: i feel disgusted and violated. Niinku the arousal???????? But the confusion?????? And disgust???? And???????? Niinkun jopa humalani läpi tunsin sen kuinka tää ei tunnu oikealta mutta miks mä silti haluan. IMAGINE being drunk af and then trying to understand what you even feel????????????????????????? With this confusion???????????????? :Dddddd</p><p></p><p>Bonus: en edes tiedä vielä tänäkää päivänä varmaks että halusinko SITÄ äijää ollenkaan mutta olin silti aroused (ehkä koska känni ja se tilanne???) joten oisin varmaan voinu panna sen kaa iha vaa koska anyone is okay????????</p><p></p><p></p><p>Koska siis tietääkseni en ikinä oikeestaan pitäny sitä seksikkäänä, ja romanttisiakin tunteita mulla oli vaan sen hetken siinä alussa kunnes ne vähän niinku katos ku tajusin ettei se oo sitä mitä etin lmao...</p><p></p><p>Koska nyt viimeistään tiedän miltä tuntuu kun pitää jotain ihmistä todella seksikkäänä (seo eunkwang) ja se jätkä...... No se ei ollu sinne päinkään... Joten i guess i didn't feel those feelings about him i just wanted to fuck him cause i was drunk and the situation was sexual and i was aroused but like.... I guess i couldve fucked "anyone" fr</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mitä helvettiä nyt.... Ja mitä opimmekaan tästä: don't drink.........</p><p></p><p></p><p>Ei mut siis tässä meillä on taas malliesimerkki näistä mun ristiriidoista seksuaalisuuden kanssa????????? Like i wanted it so much but i was so</p><p></p><p></p><p></p><p>Anxious and disgusteddddd</p><p></p><p></p><p>????????????????????????</p><p></p><p>Niinku???? Ahaaaaa???</p><p></p><p>Onks mulla oikeasti kaikki ihan hyvin</p><p></p><p></p><p></p><p>Ok idk mut mul on ihan jatkuvasti sama eunkwangin suhteen.... I want it SO MUCH niinku the desire is burning me alive please but atthe same time i could just throw up and cry so</p><p></p><p></p><p></p><p>I'm in pain</p><p></p><p></p><p></p><p>HUUTISTA IMAGINE jos tuntisin sen esim ja päädyttäis juomaan yhdessä HUUTISTAAAAAAAAAAAAAAAAA oisin varmaan normaaliakin enemmän thirsty niiku i would want it so so so so so much mutta tosiaan silti varmaan oisin sillee eww disgustttttt and anxietyyyyy and panik. Mut imagine the chaos???????? jos mun kännäykset sen äijän kaa (johon mulla hädin tuskin oli MITÄÄN tunteita, seksuaalisia tai romanttisia) oli noin chaotic et en edes ymmärtäny sisäisesti mitä tunsin?????????????????? Niin imagine me drinking with eunkwang :DDDDDDDDDDDDDDD koska jo selvinpäin mun tunteet sitä kohtaan on kuin helvetti ois irti niin imagine the chaos niinku joo se ois taas kerran ristiriitasta mut se desire ois kyllä niin paha että se varmaan ottais vallan must ja sit ehkä vaa ignooraisin mun ahdistuksen koska 1) oisin nii drunk ja 2) se desire ois vaa nii liikaa etten osais ajatella mitään muuta. Ja siis honestly mun ei tarvis olla kuin VÄHÄN drunk ei edes missään kaatokännissä niin se kaaos ois jo aivan hullua :D tai no en mä siihen alkoholia tarvis laisinkaan mutta se varmaan vielä boostais sitä kaikkea. Koska siis ihan ilman alkoholiakin ofc haluun sitä aivan vitusti. Oml mitäköhän tapahtuis oikeesti jos tuntisin sen ja asiat etenis johonki suuntaan ja menis seksuaaliseks ni mitä HITTOA mä edes tekisin........ Varmaan riippuis siitä että kuinka pahasti ahistus ottais musta vallan, vai ottaisko se sexual desire musta enemmän vallan. Joko oisin sillee hei lets stop before anything even happens ja oisin sillee mun tarvii todennäköisesti ottaa asiat todella hitaasti koska mua ahdistaa aivan vittuna. Tai sitten.... Tai sitten ignooraisin kaiken muun paitsi sen halun ja oisin täysin tunteideni vietävissä ajattelematta sen pidemmälle 🤷 sit myöhemmin voi taas itkeä kuinka ahdistaa et mitä tulikaan tehtyä 🤔<s> that's definitely not me after i have pleasured myself and then after that i do be crying for hours 😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶 mut minkä sille voi ku toi yks huumaa mut seksikkyydellään</s></p><p><s></s></p><p><s></s></p><p><s></s></p><p><s></s></p><p>Joo haluisin kyl nähä mitä mun ja eunkwangin parisuhteesta tulis :DDDDDD pelkkä mielikuva jo huvittaa</p><p></p><p></p><p>Mut siis honestly parisuhde kenen tahansa kanssa olis yhtä kaaosta koska minä ja mun seksuaalisuus on: complicated as hell</p><p></p><p>Tosin nykyään en edes ajattele ketään muuta seksuaalisessa mielessä paitsi vaan eunkwangii niin en tiedä haluisinko ees ketää muuta siinä mielessä lmaooooo no ehkä joskus ne tunteet tulee viel muitakin kohtaan taas (ehkä)..........</p><p></p><p></p><p>Niiku um en valitettavasti ole unohtanut mitä se oli yuton ja huin suhteen et tota jooooo........... Mut nyt en oo aatellu niit seksuaalisesti viime aikoina 🤔</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ok mut miks kwang tuhoo mut.</p><p>Yes i'm in love with him.</p><p>But why do i want him sexually so much please it aint funny.........</p><p></p><p>Huvittavaa että mulla soi päässä yes i am... Rääähh.....</p><p></p><p></p><p>Oh my gooooshhhhh mitä mul oikeest tapahtu en voi yhtään hyvin en ees tunne itteeni enää kosk nää tunteet on niin erilaista mihin oon tottunut?????? Kai??????</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 123555, member: 34"] Hhhhhhhhh Mood: [B]very sexual 🥵🥵🥵🥵 want it[/B] Mood myös: [B]repulsed 😭😭😭😭[/B] K...... [S]Like... Do you know what i really desire?????? I am BEGGING to see him masturbate cause that's so hot apparently but do you know what would actually happen if i saw that?????? Sure i would be aroused maybe but i would have a panic attack and i would maybe even cry for hours so that's confusion for yall[/S] Honestly i- Flashback siihen kertaan kun niin sanotusti kävin treffeillä sen yhden miehen kanssa ja sit kun homma meni (tosi lievästi???) Seksuaaliseks niin olin aivan vitun torn kahden vaihtoehdon välillä: kind of mä haluan n y t heti niin vitusti MUTTA samalla: i feel disgusted and violated. Niinku the arousal???????? But the confusion?????? And disgust???? And???????? Niinkun jopa humalani läpi tunsin sen kuinka tää ei tunnu oikealta mutta miks mä silti haluan. IMAGINE being drunk af and then trying to understand what you even feel????????????????????????? With this confusion???????????????? :Dddddd[B][/B] Bonus: en edes tiedä vielä tänäkää päivänä varmaks että halusinko SITÄ äijää ollenkaan mutta olin silti aroused (ehkä koska känni ja se tilanne???) joten oisin varmaan voinu panna sen kaa iha vaa koska anyone is okay???????? Koska siis tietääkseni en ikinä oikeestaan pitäny sitä seksikkäänä, ja romanttisiakin tunteita mulla oli vaan sen hetken siinä alussa kunnes ne vähän niinku katos ku tajusin ettei se oo sitä mitä etin lmao... Koska nyt viimeistään tiedän miltä tuntuu kun pitää jotain ihmistä todella seksikkäänä (seo eunkwang) ja se jätkä...... No se ei ollu sinne päinkään... Joten i guess i didn't feel those feelings about him i just wanted to fuck him cause i was drunk and the situation was sexual and i was aroused but like.... I guess i couldve fucked "anyone" fr Mitä helvettiä nyt.... Ja mitä opimmekaan tästä: don't drink......... Ei mut siis tässä meillä on taas malliesimerkki näistä mun ristiriidoista seksuaalisuuden kanssa????????? Like i wanted it so much but i was so Anxious and disgusteddddd ???????????????????????? Niinku???? Ahaaaaa??? Onks mulla oikeasti kaikki ihan hyvin Ok idk mut mul on ihan jatkuvasti sama eunkwangin suhteen.... I want it SO MUCH niinku the desire is burning me alive please but atthe same time i could just throw up and cry so I'm in pain HUUTISTA IMAGINE jos tuntisin sen esim ja päädyttäis juomaan yhdessä HUUTISTAAAAAAAAAAAAAAAAA oisin varmaan normaaliakin enemmän thirsty niiku i would want it so so so so so much mutta tosiaan silti varmaan oisin sillee eww disgustttttt and anxietyyyyy and panik. Mut imagine the chaos???????? jos mun kännäykset sen äijän kaa (johon mulla hädin tuskin oli MITÄÄN tunteita, seksuaalisia tai romanttisia) oli noin chaotic et en edes ymmärtäny sisäisesti mitä tunsin?????????????????? Niin imagine me drinking with eunkwang :DDDDDDDDDDDDDDD koska jo selvinpäin mun tunteet sitä kohtaan on kuin helvetti ois irti niin imagine the chaos niinku joo se ois taas kerran ristiriitasta mut se desire ois kyllä niin paha että se varmaan ottais vallan must ja sit ehkä vaa ignooraisin mun ahdistuksen koska 1) oisin nii drunk ja 2) se desire ois vaa nii liikaa etten osais ajatella mitään muuta. Ja siis honestly mun ei tarvis olla kuin VÄHÄN drunk ei edes missään kaatokännissä niin se kaaos ois jo aivan hullua :D tai no en mä siihen alkoholia tarvis laisinkaan mutta se varmaan vielä boostais sitä kaikkea. Koska siis ihan ilman alkoholiakin ofc haluun sitä aivan vitusti. Oml mitäköhän tapahtuis oikeesti jos tuntisin sen ja asiat etenis johonki suuntaan ja menis seksuaaliseks ni mitä HITTOA mä edes tekisin........ Varmaan riippuis siitä että kuinka pahasti ahistus ottais musta vallan, vai ottaisko se sexual desire musta enemmän vallan. Joko oisin sillee hei lets stop before anything even happens ja oisin sillee mun tarvii todennäköisesti ottaa asiat todella hitaasti koska mua ahdistaa aivan vittuna. Tai sitten.... Tai sitten ignooraisin kaiken muun paitsi sen halun ja oisin täysin tunteideni vietävissä ajattelematta sen pidemmälle 🤷 sit myöhemmin voi taas itkeä kuinka ahdistaa et mitä tulikaan tehtyä 🤔[S] that's definitely not me after i have pleasured myself and then after that i do be crying for hours 😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶 mut minkä sille voi ku toi yks huumaa mut seksikkyydellään [/S] Joo haluisin kyl nähä mitä mun ja eunkwangin parisuhteesta tulis :DDDDDD pelkkä mielikuva jo huvittaa Mut siis honestly parisuhde kenen tahansa kanssa olis yhtä kaaosta koska minä ja mun seksuaalisuus on: complicated as hell Tosin nykyään en edes ajattele ketään muuta seksuaalisessa mielessä paitsi vaan eunkwangii niin en tiedä haluisinko ees ketää muuta siinä mielessä lmaooooo no ehkä joskus ne tunteet tulee viel muitakin kohtaan taas (ehkä).......... Niiku um en valitettavasti ole unohtanut mitä se oli yuton ja huin suhteen et tota jooooo........... Mut nyt en oo aatellu niit seksuaalisesti viime aikoina 🤔 Ok mut miks kwang tuhoo mut. Yes i'm in love with him. But why do i want him sexually so much please it aint funny......... Huvittavaa että mulla soi päässä yes i am... Rääähh..... Oh my gooooshhhhh mitä mul oikeest tapahtu en voi yhtään hyvin en ees tunne itteeni enää kosk nää tunteet on niin erilaista mihin oon tottunut?????? Kai?????? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja