Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 123567" data-attributes="member: 34"><p>No eih mitä nyt koska mä luulin oikeest et oon yli taeilista</p><p></p><p>Siis just tänään????? Ajattelin jotain että "i guess näin käy sitten kun löytää sen yhen johon rakastuu enemmän ku kehenkään ikinä ni sit kaikki muut vähän väistyy siit tieltä" WELL BITCH THEY DIDN'T. Tai ei ainakaan lopullisesti. Näköjään.</p><p></p><p></p><p></p><p>Oh my good god. I'm going to love them even after my death 😩🖐️ good luck trying to get over lmaooooooooo kuvittelen kuinka vietän ikuisuuteni yhä edelleen rakastaen eräitä. Although en ihan saa selkeetä kuvaa et millast se on mut mitä nyt jotain mattilt saanu kuvaa siit et millast on afterlifes. Niin kuulemma i'll be at peace tho. WHICH IS HARD TO IMAGINE lmao jos en koskaan saa elämässäni sitä mitä haluan ni how can i be at peace i-</p><p></p><p>En ees haluu aatella.</p><p></p><p>Koska at this point.... Oon convinced siit et on afterlife. Oon täysin convinced siitä että en vaa lakkaa olemasta. Ei sillä en tiiä kumpi on pahempi vaihtoehto tän asian kannalta, kosk jos lakkaisin vaan olemasta (että ei olis olemassa mitään afterlifea) niin okei sit en miettis enää koskaa ketää kosk en olis millään tavalla enää olemassa, yhtään mitenkään. No, ei olis tuskaa mutta ei se mikään helpottava ajatus silti ole mulle ainakaan </p><p>Mut kun afterlife on selvästi olemassa niin ..... Hmm. Onko sekään helpottavaa ku joudun viettää ikuisuuteni ilman tiettyjä ihmisiä joita rakastan. Tai no i guess about everyone is in heaven joten siellähän mun rakkaani tulee olemaan myös (eikä kuulemma oo edes language barrieria enää :D) mutta en vaan tiedä millasta on käytännössä olla taivaassa heh ja niiku nii.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut oikeesti kumma etten mä sitten päässytkään yli taeilista i mean i'm still so much in love???? Bye????? Nonniin.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Todellakin what kind of fuckery is this</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 123567, member: 34"] No eih mitä nyt koska mä luulin oikeest et oon yli taeilista Siis just tänään????? Ajattelin jotain että "i guess näin käy sitten kun löytää sen yhen johon rakastuu enemmän ku kehenkään ikinä ni sit kaikki muut vähän väistyy siit tieltä" WELL BITCH THEY DIDN'T. Tai ei ainakaan lopullisesti. Näköjään. Oh my good god. I'm going to love them even after my death 😩🖐️ good luck trying to get over lmaooooooooo kuvittelen kuinka vietän ikuisuuteni yhä edelleen rakastaen eräitä. Although en ihan saa selkeetä kuvaa et millast se on mut mitä nyt jotain mattilt saanu kuvaa siit et millast on afterlifes. Niin kuulemma i'll be at peace tho. WHICH IS HARD TO IMAGINE lmao jos en koskaan saa elämässäni sitä mitä haluan ni how can i be at peace i- En ees haluu aatella. Koska at this point.... Oon convinced siit et on afterlife. Oon täysin convinced siitä että en vaa lakkaa olemasta. Ei sillä en tiiä kumpi on pahempi vaihtoehto tän asian kannalta, kosk jos lakkaisin vaan olemasta (että ei olis olemassa mitään afterlifea) niin okei sit en miettis enää koskaa ketää kosk en olis millään tavalla enää olemassa, yhtään mitenkään. No, ei olis tuskaa mutta ei se mikään helpottava ajatus silti ole mulle ainakaan Mut kun afterlife on selvästi olemassa niin ..... Hmm. Onko sekään helpottavaa ku joudun viettää ikuisuuteni ilman tiettyjä ihmisiä joita rakastan. Tai no i guess about everyone is in heaven joten siellähän mun rakkaani tulee olemaan myös (eikä kuulemma oo edes language barrieria enää :D) mutta en vaan tiedä millasta on käytännössä olla taivaassa heh ja niiku nii. Mut oikeesti kumma etten mä sitten päässytkään yli taeilista i mean i'm still so much in love???? Bye????? Nonniin. Todellakin what kind of fuckery is this [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja