Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 123616" data-attributes="member: 34"><p>Sairasta.............. Tämmöstä se sit aiheuttaa mulle...... </p><p></p><p>Ja niinku ficit :DDDDDDDDDD hemmetin peasants oikeesti do you think i can handle it if [ISPOILER]theres a fic and theres a sentence like "The feeling of his cum shooting inside her pushed her to orgasm as well." NIINKU OKAY I CAN'T HANDLE THAT KINDA SHIT :DDDDDDDDDD ei tämmösiä vittu mä hajoan siis voi vitun.. mitä tässä voi enää sanoa :D nii, whos more pervy, melody or btob themselves😐😐😐😐 i'm crying RIGHT NOW[/ISPOILER]</p><p></p><p></p><p>DO YOU THINK I CAN EVER HANDLE IT</p><p>EVER?</p><p>tai no siis mitään muutakaan tässä en pysty handlaa mutta en varsinkaan ficcejä</p><p></p><p>.....tä vittua nyt </p><p></p><p>Huhuhuhu i think i'm crying</p><p></p><p>[ISPOILER]i hope i wasnt loud when i pleasured myself 🙃 🙃 🙃 thank you eunkwang.... Again.... [/ISPOILER]</p><p></p><p>whatever mate i should drink something i'm thirsty (hehe, thirsty.. in many ways)</p><p></p><p>voi vittujen kevät</p><p></p><p>tulee mieleen tämä biisi:</p><p>[MEDIA=youtube]WfxBUKW2oY4[/MEDIA]</p><p>Sry</p><p></p><p>...... Vittu eunkwang sun kanssas ihan oikeesti on kyllä perseestä tämä :DDD</p><p></p><p>THANKS but no thanks</p><p></p><p>Mitä mä enää teen näiden asioiden kanssa (enkä missään nimessä tarkoita pelkästään mun skyrockettaavaa libidoani vaan ihan muitakin asioita)</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>tulee vaan mieleen se psb klippi missä ensin chris: "i just have a very low libido" ja sitten neil: "i have a very high libido" niin oikeasti se on vaan niinku minä vs minä. Chris = minä yleensä. Mut neil = minä silloin kun tapahtuu tämmöstä eli pahoja rakastumisia tmv.</p><p></p><p>"Paha rakastuminen" on sinänsä jännä termi koska ihan ku itse chrissekin ei olis ollu paha rakastuminen mut ei se nyt silti ihan ehkä eunkwang tasoa oo/ollu. Eikä ainakaan niin että oisin koko ajan ollu horny sitä kohtaan, vaikka joskus olinkin. Eunkwang taas saa mut oikeesti sekoomaan kiimasta lmaooooooo save me nowwwwwww itken silmät päästäni</p><p></p><p>Että semmosta tällä kertaa</p><p></p><p>Mä tosiaan joskus kyllä mietin että tajuaako tuo mies itse että mitä se tekee.... Ainakin joillekin meistä... Ainakin mulle.... Niinku does he understand what he makes us feel. Please :D niinku tiedätkö edes itse kuinka paljon tunnen sexual attraction sua kohtaan LMAO mitä vittua.</p><p></p><p>Voi jeesus.</p><p></p><p>Hmm. I'm thinking...... This is horrible once again mut mietin sitä, että jos ois sellanen tilanne että tapaisin sen ja oltais kahdestaan ja oisin silleen "wanna fuck?" Jne niin suostuiskohan se :DDDD siis ei sillä että oikeesti edes pystyisin tollee vaa kasuaalisti mut jos vaa oletetaan tämmönen tilanne. Oltas kahestaa ja ois täydelliset olosuhteet ja näin, mut vaan niinku se että would he fuck a melody :DDDDDD vai oisko se ihan liian ns. moraalitonta sille lmaooo. Siis jos nyt ajatellaan et tilanne eskaloituis sellaseks et siin ois seksuaalista jännitettä ja yms yms ja jos pyytäisin ni would he fuck me even though i'm a melody XDDDDDD mietin vaa mikä sen reaktio ois hsjdjdkdkdkdk</p><p></p><p>And i oop- 👀</p><p></p><p>I'm so so so so so so sorry....... 😂 Once again</p><p></p><p>Tai sitten sama vaan niinku romanttiseski mieles, et oisko se ihan fine sen kaa.. vai oisko se iha ehdoton ei VAAN siks et oon fani tai silleen. Mä en kyl usko et sitä haittais vaikka onhan se vähän silleen ehkä et niinku is this okay mut ku en kuitenkaan oo mitenkään niin nuorikaan että se ois sen puolesta kamalaa niin... Miksi ei 🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚 ah 😭 imagining scenarios 😭😭😭😭😭 once again ☝️</p><p></p><p></p><p></p><p>HUOHHHHH</p><p></p><p>nää kaks emojia muuten en voi enää käyttää niitä muistamatta eunkwangii: 🎶💙 oh no 😭😭😭😭😭😭 I'm so in love i hate</p><p></p><p>AND I OOP-</p><p></p><p>en voi oikeesti ymmärtää että....... Oon näin rakastunu... Ja ku se oli niin yhtäkkiä..... Tyylii sekunnissa it was over for me...... And i was so so so so so so in love immediately 😭😭😭😭 not this 😭😭😭😭😭 help please</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 123616, member: 34"] Sairasta.............. Tämmöstä se sit aiheuttaa mulle...... Ja niinku ficit :DDDDDDDDDD hemmetin peasants oikeesti do you think i can handle it if [ISPOILER]theres a fic and theres a sentence like "The feeling of his cum shooting inside her pushed her to orgasm as well." NIINKU OKAY I CAN'T HANDLE THAT KINDA SHIT :DDDDDDDDDD ei tämmösiä vittu mä hajoan siis voi vitun.. mitä tässä voi enää sanoa :D nii, whos more pervy, melody or btob themselves😐😐😐😐 i'm crying RIGHT NOW[/ISPOILER] DO YOU THINK I CAN EVER HANDLE IT EVER? tai no siis mitään muutakaan tässä en pysty handlaa mutta en varsinkaan ficcejä .....tä vittua nyt Huhuhuhu i think i'm crying [ISPOILER]i hope i wasnt loud when i pleasured myself 🙃 🙃 🙃 thank you eunkwang.... Again.... [/ISPOILER] whatever mate i should drink something i'm thirsty (hehe, thirsty.. in many ways) voi vittujen kevät tulee mieleen tämä biisi: [MEDIA=youtube]WfxBUKW2oY4[/MEDIA] Sry ...... Vittu eunkwang sun kanssas ihan oikeesti on kyllä perseestä tämä :DDD THANKS but no thanks Mitä mä enää teen näiden asioiden kanssa (enkä missään nimessä tarkoita pelkästään mun skyrockettaavaa libidoani vaan ihan muitakin asioita) tulee vaan mieleen se psb klippi missä ensin chris: "i just have a very low libido" ja sitten neil: "i have a very high libido" niin oikeasti se on vaan niinku minä vs minä. Chris = minä yleensä. Mut neil = minä silloin kun tapahtuu tämmöstä eli pahoja rakastumisia tmv. "Paha rakastuminen" on sinänsä jännä termi koska ihan ku itse chrissekin ei olis ollu paha rakastuminen mut ei se nyt silti ihan ehkä eunkwang tasoa oo/ollu. Eikä ainakaan niin että oisin koko ajan ollu horny sitä kohtaan, vaikka joskus olinkin. Eunkwang taas saa mut oikeesti sekoomaan kiimasta lmaooooooo save me nowwwwwww itken silmät päästäni Että semmosta tällä kertaa Mä tosiaan joskus kyllä mietin että tajuaako tuo mies itse että mitä se tekee.... Ainakin joillekin meistä... Ainakin mulle.... Niinku does he understand what he makes us feel. Please :D niinku tiedätkö edes itse kuinka paljon tunnen sexual attraction sua kohtaan LMAO mitä vittua. Voi jeesus. Hmm. I'm thinking...... This is horrible once again mut mietin sitä, että jos ois sellanen tilanne että tapaisin sen ja oltais kahdestaan ja oisin silleen "wanna fuck?" Jne niin suostuiskohan se :DDDD siis ei sillä että oikeesti edes pystyisin tollee vaa kasuaalisti mut jos vaa oletetaan tämmönen tilanne. Oltas kahestaa ja ois täydelliset olosuhteet ja näin, mut vaan niinku se että would he fuck a melody :DDDDDD vai oisko se ihan liian ns. moraalitonta sille lmaooo. Siis jos nyt ajatellaan et tilanne eskaloituis sellaseks et siin ois seksuaalista jännitettä ja yms yms ja jos pyytäisin ni would he fuck me even though i'm a melody XDDDDDD mietin vaa mikä sen reaktio ois hsjdjdkdkdkdk And i oop- 👀 I'm so so so so so so sorry....... 😂 Once again Tai sitten sama vaan niinku romanttiseski mieles, et oisko se ihan fine sen kaa.. vai oisko se iha ehdoton ei VAAN siks et oon fani tai silleen. Mä en kyl usko et sitä haittais vaikka onhan se vähän silleen ehkä et niinku is this okay mut ku en kuitenkaan oo mitenkään niin nuorikaan että se ois sen puolesta kamalaa niin... Miksi ei 🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚 ah 😭 imagining scenarios 😭😭😭😭😭 once again ☝️ HUOHHHHH nää kaks emojia muuten en voi enää käyttää niitä muistamatta eunkwangii: 🎶💙 oh no 😭😭😭😭😭😭 I'm so in love i hate AND I OOP- en voi oikeesti ymmärtää että....... Oon näin rakastunu... Ja ku se oli niin yhtäkkiä..... Tyylii sekunnissa it was over for me...... And i was so so so so so so in love immediately 😭😭😭😭 not this 😭😭😭😭😭 help please [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja