Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 123678" data-attributes="member: 34"><p>Sjdkdkdkkfkffkkfkfkf mitä VITTUA TAPAHTUU :D</p><p></p><p>mutta shippaamisesta puheen ollen i can't koska (tai ei tää ny sinänsä välttämättä shippaamist oo) peniel ja eunkwang on niin söpöjä joskus siis varsinkin se yks radiojutska missä ne koko ajan hiplas toistensa käsii lmao it was so cute</p><p></p><p>Mate wtf</p><p></p><p>And you can't change my mind i'm telling you kwangsik on SUS</p><p></p><p>katoin random kwangsik vidin ja se oli SUS :DDDDDDDD lmao</p><p></p><p>Uskon et kwangie ja ne muutkin varmaa on heteroit eikä esim bi mut miks eunkwangin pitää olla niin soft omllllll no 😭😂</p><p></p><p></p><p>Ei helvetti</p><p></p><p>Anyway so kwang on täydellisin ihminen kenet oon ikinä vittu nähny ja en ees vittu vitsaile tällä hetkellä. Oon edelleen vittu sitä mieltä xDDDDDD oikeesti. It's funny but it's NOT funny at all. En edes tiennyt et kehenkään voi olla näin rakastunu niin se on aivan selvästi mun elämäni rakkaus.</p><p></p><p>Ei saatana </p><p></p><p>Ainii mitä vittua mitä unta näin muistin just</p><p></p><p>Kosk muistan et siin oli myös ainakin yuto?????? Jep???? Ja sit en tiiä mutta ihan ku oltais oltu jossain baarissa, minä, yuto, ehkä joitai muita mut en muista ketä. En tiiä se oli jotenki karseen raastavaa wääääää</p><p></p><p>Eli näköjään mulla edelleen on niitä tunteita jossain määrin yutoo kohtaan MUTTA se ei kyllä oo mun elämäni rakkaus koska eunkwang on</p><p></p><p>Tosin se on silti siellä kärjessä joten lol idk</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 123678, member: 34"] Sjdkdkdkkfkffkkfkfkf mitä VITTUA TAPAHTUU :D mutta shippaamisesta puheen ollen i can't koska (tai ei tää ny sinänsä välttämättä shippaamist oo) peniel ja eunkwang on niin söpöjä joskus siis varsinkin se yks radiojutska missä ne koko ajan hiplas toistensa käsii lmao it was so cute Mate wtf And you can't change my mind i'm telling you kwangsik on SUS katoin random kwangsik vidin ja se oli SUS :DDDDDDDD lmao Uskon et kwangie ja ne muutkin varmaa on heteroit eikä esim bi mut miks eunkwangin pitää olla niin soft omllllll no 😭😂 Ei helvetti Anyway so kwang on täydellisin ihminen kenet oon ikinä vittu nähny ja en ees vittu vitsaile tällä hetkellä. Oon edelleen vittu sitä mieltä xDDDDDD oikeesti. It's funny but it's NOT funny at all. En edes tiennyt et kehenkään voi olla näin rakastunu niin se on aivan selvästi mun elämäni rakkaus. Ei saatana Ainii mitä vittua mitä unta näin muistin just Kosk muistan et siin oli myös ainakin yuto?????? Jep???? Ja sit en tiiä mutta ihan ku oltais oltu jossain baarissa, minä, yuto, ehkä joitai muita mut en muista ketä. En tiiä se oli jotenki karseen raastavaa wääääää Eli näköjään mulla edelleen on niitä tunteita jossain määrin yutoo kohtaan MUTTA se ei kyllä oo mun elämäni rakkaus koska eunkwang on Tosin se on silti siellä kärjessä joten lol idk [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja