Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 124108" data-attributes="member: 34"><p>Shut the fuck up nyt on 7. Lokakuuta niin tänään tasan 3kk siitä kohtalokkaasta 7.7. päivästä:/ :D 3kk se tuntuu pitkältä ajalta tavallaan jo.</p><p></p><p>Lol ja miks se tapahtu just 7.7. :D taas tämmönen ihme luku 🤷 i can't with the damn universe now (ei se pentagonin fandomi)</p><p></p><p>Sairastahan se on että tiesin niin heti sen että tästähän ei sitten päästä yli ikinä eikä koskaan.</p><p></p><p>Varmaan oikeasti viimeistään 8.7. koska muistan kyllä sen sekoilun voi jeesus. Se oli varmaa just se päivä ku kuuntelin king of wishful thinking ja tiesin että en pääse yli. I'll get over you, i know i will, i'll pretend my ships not sinking. And i'll tell myself i'm over you, cause i'm the king of wishful thinking. Niin, ainahan sitä itselleen valehdella voi, mutta sitä ei usko vittu kukaan :-D en minä itse ainakaan</p><p></p><p>Huhhuhhhhhhdjdjfjjfdk</p><p></p><p>Btw</p><p></p><p>On ollu niin kinkyt yms meiningit viime aikoina että en voi olla ajattelematta jatkuvasti sitä:</p><p><em>Mutta eikö ollutkin niin että unohditte Jumalan näkevän kaiken.</em></p><p></p><p>😂😂😂😂😂 I don't know. It always makes me laugh.</p><p></p><p>HEI KUULE MINÄ EN OLE TÄÄLLÄ AINUT SYNTINEN ton saman voi sanoa ihan suoraan esim kaikille smut ficcien kirjoittajille (mutta etenkin sille joka kirjoitti sen missä y/n on niiden kaikkien seittemän kanssa, that was... Quite hardcore...... :Dd) ja siis btob-jäsenille itselleenkin vois tuon sanoa 😐😐😐😐😐 lmao eunkwang kun kuulemma rukoilee joka ilta nukkumaan mennessä (söpöin kulta 💕💕💕💕 i'll kiss him) niin kai se pyytää syntejään päivittäin anteeksi 🌚🌚🌚🌚😂 tosin en tiedä hirveesti mitä kaikkee ne ite ajattelee uskosta ja esim seksuaalisuudesta, kai näissä jakautuu mielipiteet aika lailla. Ite en ees vieläkään tiiä et oonko ees kristitty oikeesti niin jos vittu siitä lähetään. Kai mä jollain tavalla siihen jumalaan uskon mutta en tiedä hitto. Helvettiin en kyllä usko tosin. Mutta onhan siitä hauska vitsailla. Edelleenkin kyllä uskon aika pitkälti siihen mitä Matt sanoo joten siitä kai ny lähetää sit liikkeelle mutta nii.</p><p></p><p>Ja siis seksuaalisuudenhan ei pitäs olla väärin (yeah tell that to my brain) mutta onhan toi hauska meme koska oon niin hemmetin seksuaalinen ollu these days. Those fics tho........ 😶 And i oop. Everything is just pure filth okay 👀</p><p></p><p>But whatever tho</p><p></p><p></p><p></p><p>Eunkwang is killing me... 😐 Fuck me hard 😐 (oon oikeesti iha ok atm mut silti oon lievästi silleen ahhhh vitun seksikäs 😭😭😭😭😭)</p><p></p><p></p><p></p><p>Joo kuulostaa siltä et oon iha ok.. siltähä tämä kuulostaa joo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 124108, member: 34"] Shut the fuck up nyt on 7. Lokakuuta niin tänään tasan 3kk siitä kohtalokkaasta 7.7. päivästä:/ :D 3kk se tuntuu pitkältä ajalta tavallaan jo. Lol ja miks se tapahtu just 7.7. :D taas tämmönen ihme luku 🤷 i can't with the damn universe now (ei se pentagonin fandomi) Sairastahan se on että tiesin niin heti sen että tästähän ei sitten päästä yli ikinä eikä koskaan. Varmaan oikeasti viimeistään 8.7. koska muistan kyllä sen sekoilun voi jeesus. Se oli varmaa just se päivä ku kuuntelin king of wishful thinking ja tiesin että en pääse yli. I'll get over you, i know i will, i'll pretend my ships not sinking. And i'll tell myself i'm over you, cause i'm the king of wishful thinking. Niin, ainahan sitä itselleen valehdella voi, mutta sitä ei usko vittu kukaan :-D en minä itse ainakaan Huhhuhhhhhhdjdjfjjfdk Btw On ollu niin kinkyt yms meiningit viime aikoina että en voi olla ajattelematta jatkuvasti sitä: [I]Mutta eikö ollutkin niin että unohditte Jumalan näkevän kaiken.[/I] 😂😂😂😂😂 I don't know. It always makes me laugh. HEI KUULE MINÄ EN OLE TÄÄLLÄ AINUT SYNTINEN ton saman voi sanoa ihan suoraan esim kaikille smut ficcien kirjoittajille (mutta etenkin sille joka kirjoitti sen missä y/n on niiden kaikkien seittemän kanssa, that was... Quite hardcore...... :Dd) ja siis btob-jäsenille itselleenkin vois tuon sanoa 😐😐😐😐😐 lmao eunkwang kun kuulemma rukoilee joka ilta nukkumaan mennessä (söpöin kulta 💕💕💕💕 i'll kiss him) niin kai se pyytää syntejään päivittäin anteeksi 🌚🌚🌚🌚😂 tosin en tiedä hirveesti mitä kaikkee ne ite ajattelee uskosta ja esim seksuaalisuudesta, kai näissä jakautuu mielipiteet aika lailla. Ite en ees vieläkään tiiä et oonko ees kristitty oikeesti niin jos vittu siitä lähetään. Kai mä jollain tavalla siihen jumalaan uskon mutta en tiedä hitto. Helvettiin en kyllä usko tosin. Mutta onhan siitä hauska vitsailla. Edelleenkin kyllä uskon aika pitkälti siihen mitä Matt sanoo joten siitä kai ny lähetää sit liikkeelle mutta nii. Ja siis seksuaalisuudenhan ei pitäs olla väärin (yeah tell that to my brain) mutta onhan toi hauska meme koska oon niin hemmetin seksuaalinen ollu these days. Those fics tho........ 😶 And i oop. Everything is just pure filth okay 👀 But whatever tho Eunkwang is killing me... 😐 Fuck me hard 😐 (oon oikeesti iha ok atm mut silti oon lievästi silleen ahhhh vitun seksikäs 😭😭😭😭😭) Joo kuulostaa siltä et oon iha ok.. siltähä tämä kuulostaa joo [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja