Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 124389" data-attributes="member: 34"><p>Huutis. Nyt kun en oo lyönyt itteeni vähään aikaan niin oon alkanut raapii itteeni :D mutta se on vaan sellanen refleksi mille en voi mitään . Jos on liian voimakas tunne tai joku nii tulee tarve raapii siis silleen että se sattuu ainakin vähän </p><p>Joko kasvoja tai sit jalkoi tai jotai. Äsken raavin kasvoi nii sattuu vielki.</p><p>Tai sitten painaa kynnet jotenki lujaa vaa kämmeneen, sitäkin on tapahtunu välil. Mut ku en edes tiedä onko se mitään tahallista itsensä satuttamista vaan enemmänkin just sellanen refleksi lähinnä</p><p></p><p>Ai vittuuuu häiritsee muuten taas uni mutta en muista mitä siinä tapahtui edes. Tiedän vaa sen että joku mua häiritsee :DDDDDDDD</p><p></p><p>JOO ihan sama vaikka kuinka sanon että "en rakasta sitä enää" niin se ei tehoa vaan kerta toisensa jälkeen mun pitää aina vaa myöntää että rakastan sitä edelleen ja varmaankin aina </p><p></p><p>Aivan varmasti aina</p><p></p><p>Niinku miks ainut asia jonka näen kirkkaasti ja selvästi on se, että en voi elää ilman eunkwangii. Että ilman sitä oon miserable at best ja että en voi kuvitella ketään toista siihen mun viereen, ainoastaan sen</p><p></p><p>Sairasta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 124389, member: 34"] Huutis. Nyt kun en oo lyönyt itteeni vähään aikaan niin oon alkanut raapii itteeni :D mutta se on vaan sellanen refleksi mille en voi mitään . Jos on liian voimakas tunne tai joku nii tulee tarve raapii siis silleen että se sattuu ainakin vähän Joko kasvoja tai sit jalkoi tai jotai. Äsken raavin kasvoi nii sattuu vielki. Tai sitten painaa kynnet jotenki lujaa vaa kämmeneen, sitäkin on tapahtunu välil. Mut ku en edes tiedä onko se mitään tahallista itsensä satuttamista vaan enemmänkin just sellanen refleksi lähinnä Ai vittuuuu häiritsee muuten taas uni mutta en muista mitä siinä tapahtui edes. Tiedän vaa sen että joku mua häiritsee :DDDDDDDD JOO ihan sama vaikka kuinka sanon että "en rakasta sitä enää" niin se ei tehoa vaan kerta toisensa jälkeen mun pitää aina vaa myöntää että rakastan sitä edelleen ja varmaankin aina Aivan varmasti aina Niinku miks ainut asia jonka näen kirkkaasti ja selvästi on se, että en voi elää ilman eunkwangii. Että ilman sitä oon miserable at best ja että en voi kuvitella ketään toista siihen mun viereen, ainoastaan sen Sairasta [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja