Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 124413" data-attributes="member: 34"><p>Ok so he's my dream, now what do i have to do to make that dream come true? IDK. i literally don't know.</p><p></p><p>Fly to south korea? :D wtf i don't know</p><p></p><p>Jonkun pitäs auttaa mua tekemään suunnitelma tai jotain en tiiä.</p><p></p><p>Ois ollu ihan kiva jos mun elämäni rakkaus ois ollu suomalainen ja sellanen joka asuu suomessa mutta ei vittu sitte</p><p></p><p>Totta helvetissä mun pitää rakastuu sellaseen joka asuu hevonvitunkuusessa</p><p></p><p>Ja jotta ei olis liian helppoo niin aivan järkyttävä lentopelko muutenkin niin etten varmasti tuu koskaan tapaa sitä ees 🙃 no siis ei sillä ettenkö joskus vois mutta... Ei tää on niin yhtä helvettiä miksei se voi vaan vittu muuttaa suomeen. Niinku jätä sun uras ja muuta mun naapuriin ok 🙃</p><p></p><p>Siis oikeesti pitää tapahtua ihmeitä että voisin joskus olla sen kanssa.</p><p></p><p>Ja mikä lisää mun paniikkia vielä enemmän niin pelkään että se ehtii löytää jonkun toisen</p><p></p><p>Ku kenestä tahansa muusta mä voin toipua ehkä jopa mutta en eunkwangista. Siitä mä en voi toipua koskaan.</p><p></p><p>Niin sehän tässä vittu pelottaakin.</p><p></p><p>Miten vitussa voi olla reilua että joudun elää tän paniikin kanssa joka päivä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 124413, member: 34"] Ok so he's my dream, now what do i have to do to make that dream come true? IDK. i literally don't know. Fly to south korea? :D wtf i don't know Jonkun pitäs auttaa mua tekemään suunnitelma tai jotain en tiiä. Ois ollu ihan kiva jos mun elämäni rakkaus ois ollu suomalainen ja sellanen joka asuu suomessa mutta ei vittu sitte Totta helvetissä mun pitää rakastuu sellaseen joka asuu hevonvitunkuusessa Ja jotta ei olis liian helppoo niin aivan järkyttävä lentopelko muutenkin niin etten varmasti tuu koskaan tapaa sitä ees 🙃 no siis ei sillä ettenkö joskus vois mutta... Ei tää on niin yhtä helvettiä miksei se voi vaan vittu muuttaa suomeen. Niinku jätä sun uras ja muuta mun naapuriin ok 🙃 Siis oikeesti pitää tapahtua ihmeitä että voisin joskus olla sen kanssa. Ja mikä lisää mun paniikkia vielä enemmän niin pelkään että se ehtii löytää jonkun toisen Ku kenestä tahansa muusta mä voin toipua ehkä jopa mutta en eunkwangista. Siitä mä en voi toipua koskaan. Niin sehän tässä vittu pelottaakin. Miten vitussa voi olla reilua että joudun elää tän paniikin kanssa joka päivä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja