Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 124488" data-attributes="member: 34"><p>K my number one is eunkwang, ja oikeutetusti, ei se vois olla kukaan muu </p><p>But my number two is hui, ja oikeutetusti sekin</p><p>But my number three is yuto, ja OIKEUTETUSTI</p><p>but my number four is taeil, ja oikeutetusti</p><p></p><p>Ja siinäpä se (hiljaa mä en tykkää kenestäkään muista)</p><p></p><p>Ja siitä voikin sitten miettiä että jos jo #4 on tota tasoa niin kuinka pahoja noi toiset sit on 🙂🙂🙂🙂🙂🙂💀</p><p></p><p>Niinku can u fucking see those men</p><p></p><p>I want to die... No, i am already dead. </p><p></p><p>Well i might just be.</p><p></p><p>Jopa taeil saa mut siihen tilaan että mua suurinpiirtein PYÖRRYTTÄÄ niin ok and the others are even WORSE</p><p></p><p>ja minä kun luulin että olisin edes vähän enemmän yli muista kuin ek:sta</p><p></p><p>Pistää miettimään</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 124488, member: 34"] K my number one is eunkwang, ja oikeutetusti, ei se vois olla kukaan muu But my number two is hui, ja oikeutetusti sekin But my number three is yuto, ja OIKEUTETUSTI but my number four is taeil, ja oikeutetusti Ja siinäpä se (hiljaa mä en tykkää kenestäkään muista) Ja siitä voikin sitten miettiä että jos jo #4 on tota tasoa niin kuinka pahoja noi toiset sit on 🙂🙂🙂🙂🙂🙂💀 Niinku can u fucking see those men I want to die... No, i am already dead. Well i might just be. Jopa taeil saa mut siihen tilaan että mua suurinpiirtein PYÖRRYTTÄÄ niin ok and the others are even WORSE ja minä kun luulin että olisin edes vähän enemmän yli muista kuin ek:sta Pistää miettimään [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja