Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 124490" data-attributes="member: 34"><p>Siis mä kyllä oikeestikin jossain vaiheessa ajattelin ainakin hetken aikaa ihan tosissaan että olisin jo yli noista kolmesta.... Ja nii mutta enpä taida olla. Kuinka kauan nää meinaa viel kestää? Herranjestas ne on ollu kauemmin ku ek.</p><p></p><p>Kaikki maaliskuusta asti. Kaikki kolme. Believe it or not niin ne kaikki alkoi maaliskuussa :DDDDDDDDDD Mitäs siitä nyt tuleekaan sit, 7kk. Eunkwang ollu vasta 3kk ja jo se tuntuu siltä että KUOLEN :DD</p><p></p><p>Helvetti kun luulin että pystyn pyyhkii ne kokonaan pois. Niinku kokonaan. Mutta ei. Joo kwang on varmaan aina mun #1 mut..... Silti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 124490, member: 34"] Siis mä kyllä oikeestikin jossain vaiheessa ajattelin ainakin hetken aikaa ihan tosissaan että olisin jo yli noista kolmesta.... Ja nii mutta enpä taida olla. Kuinka kauan nää meinaa viel kestää? Herranjestas ne on ollu kauemmin ku ek. Kaikki maaliskuusta asti. Kaikki kolme. Believe it or not niin ne kaikki alkoi maaliskuussa :DDDDDDDDDD Mitäs siitä nyt tuleekaan sit, 7kk. Eunkwang ollu vasta 3kk ja jo se tuntuu siltä että KUOLEN :DD Helvetti kun luulin että pystyn pyyhkii ne kokonaan pois. Niinku kokonaan. Mutta ei. Joo kwang on varmaan aina mun #1 mut..... Silti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja