Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 125083" data-attributes="member: 34"><p>Tiedän sen että rakastan kwangia mutta en tiedä onko se mun elämäni suurin rakkaus tai no todennäköisesti mutta hämmentäähän se koska näit on kuitenkin paljon mut.. miks se tuntuu nii eri asialt ku muut?? Tai en tajuu?? Voi vittu 😭 mitä tääl tapahtuu miten mä voin rakastaa sitä näin paljon? Who the fuck is in charge of all of this? Mitä vittua mun elämässä tapahtuu? Miks mä joudun kokee nää kaikki????????????? Parempi olis ku ei rakastuis koskaan. Korkeintaan kerran. Mutta ei tämmöstä jaksa enää. Joo suurin osa ihmisistä varmaan rakastuu vähintään muutaman kerran elämässään mutta mulla alkaa oikeasti mennä hermo. En mä jaksa. En mä halua rakastaa niin montaa ihmistä joista ketään en saa (tai eihä sitä tiiä). En mä yksinkertaisesti halua tätä. Mutta ilmeisesti ketään ei vittu kiinnostaa mitä mä haluun. </p><p></p><p>Mikä vitun logiikka tässä kaikessa on ei vittu yhtään mitään. Täysin epäloogista ja järjetöntä ja ABSURDIA</p><p></p><p></p><p>En minä halua vittu RAKASTUA yhtää kehenkään niiku oikeesti kehenkään jos en edes saa koskaan olla sen kanssa vittu mä kohta oikeasti tapan itteni tai jotain. Ei tämmöstä voi kukaan vittu kestää. Yks vielä ehkä just ja just menis mut ku näit keissei on näin paljon niin tuntuu että mä en oikeasti pysty tähän. En mä halua rakastaa huita enkä timppaa mut miks mä silti rakastan, vai rakastanko. En mä halua kaivata niitä jos sille kaipuulle ei koskaan edes tuu loppua..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 125083, member: 34"] Tiedän sen että rakastan kwangia mutta en tiedä onko se mun elämäni suurin rakkaus tai no todennäköisesti mutta hämmentäähän se koska näit on kuitenkin paljon mut.. miks se tuntuu nii eri asialt ku muut?? Tai en tajuu?? Voi vittu 😭 mitä tääl tapahtuu miten mä voin rakastaa sitä näin paljon? Who the fuck is in charge of all of this? Mitä vittua mun elämässä tapahtuu? Miks mä joudun kokee nää kaikki????????????? Parempi olis ku ei rakastuis koskaan. Korkeintaan kerran. Mutta ei tämmöstä jaksa enää. Joo suurin osa ihmisistä varmaan rakastuu vähintään muutaman kerran elämässään mutta mulla alkaa oikeasti mennä hermo. En mä jaksa. En mä halua rakastaa niin montaa ihmistä joista ketään en saa (tai eihä sitä tiiä). En mä yksinkertaisesti halua tätä. Mutta ilmeisesti ketään ei vittu kiinnostaa mitä mä haluun. Mikä vitun logiikka tässä kaikessa on ei vittu yhtään mitään. Täysin epäloogista ja järjetöntä ja ABSURDIA En minä halua vittu RAKASTUA yhtää kehenkään niiku oikeesti kehenkään jos en edes saa koskaan olla sen kanssa vittu mä kohta oikeasti tapan itteni tai jotain. Ei tämmöstä voi kukaan vittu kestää. Yks vielä ehkä just ja just menis mut ku näit keissei on näin paljon niin tuntuu että mä en oikeasti pysty tähän. En mä halua rakastaa huita enkä timppaa mut miks mä silti rakastan, vai rakastanko. En mä halua kaivata niitä jos sille kaipuulle ei koskaan edes tuu loppua.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja