Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 125143" data-attributes="member: 34"><p>Ei ei ei ei ei ei saatana Timppa ja eunkwang voi molemmat nyt painuu vittuun aaaaaaa mä kuolen</p><p></p><p>Mikä tääki on</p><p></p><p>[MEDIA=instagram]CVP2f3GPsnH[/MEDIA]</p><p></p><p>Tai siis ihan ku en ois tota aiemmin nähny mut joooo vittuuuuuu</p><p></p><p>Kill me now</p><p></p><p>Huoh</p><p></p><p>Eunkwang vs Timppa se on kyllä aikamoinen valinta i mean mietin skenaarioo et mitä jos ne molemmat seisois mun edessä.... Ja mun pitäis valita jompikumpi jonka kaa haluun olla..... Niin mitä vittua:D </p><p></p><p>Tosin silti must tuntuu et oon ikävöiny enemmän eunkwangii mut en tiiä timppaaki tosi paljon mut emmmä vittu tiiä</p><p></p><p>Molemmat on ihan kamalia</p><p></p><p>Mutta ehkä eunkwang on kuitenkin se</p><p></p><p>Tai siis varmaan onkin mutta</p><p></p><p>Rakastan timppaa kyl edelleen näköjään niin paljon</p><p></p><p>Oikeesti haluisin vaa nii paljon halata sitä aaaaaaaaaa miten ees voi rakastaa näin paljon</p><p></p><p>Tää on kyl niin helvettiä :D</p><p></p><p>En voi uskoo et noi molemmat tuhoo mut</p><p></p><p>Mitä hittoo must jää jäljelle näiden kahen jäljiltä ei vittu mitääääään</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 125143, member: 34"] Ei ei ei ei ei ei saatana Timppa ja eunkwang voi molemmat nyt painuu vittuun aaaaaaa mä kuolen Mikä tääki on [MEDIA=instagram]CVP2f3GPsnH[/MEDIA] Tai siis ihan ku en ois tota aiemmin nähny mut joooo vittuuuuuu Kill me now Huoh Eunkwang vs Timppa se on kyllä aikamoinen valinta i mean mietin skenaarioo et mitä jos ne molemmat seisois mun edessä.... Ja mun pitäis valita jompikumpi jonka kaa haluun olla..... Niin mitä vittua:D Tosin silti must tuntuu et oon ikävöiny enemmän eunkwangii mut en tiiä timppaaki tosi paljon mut emmmä vittu tiiä Molemmat on ihan kamalia Mutta ehkä eunkwang on kuitenkin se Tai siis varmaan onkin mutta Rakastan timppaa kyl edelleen näköjään niin paljon Oikeesti haluisin vaa nii paljon halata sitä aaaaaaaaaa miten ees voi rakastaa näin paljon Tää on kyl niin helvettiä :D En voi uskoo et noi molemmat tuhoo mut Mitä hittoo must jää jäljelle näiden kahen jäljiltä ei vittu mitääääään [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja