Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 125149" data-attributes="member: 34"><p>Jaahas</p><p></p><p>Olin jo melkein unohtanut Timon "oah" ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ</p><p></p><p>Tää on nyt kyllä sellasta helvettiä että voiko pahemmaksi mennäkään</p><p></p><p>Ei hyvää päivää siis eihän tosta pysty pääsemään yli</p><p></p><p>Kun sanoin että eunkwang on ainut josta oon about satavarma etten tuu koskaa pääsee yli siit.... Ni luulen että Timo myös 😭 ei siit vaa voi päästä yli tää on niin kamalaa</p><p></p><p>Rakastan molempia niinpaljon että mult lähtee henki any minute now</p><p></p><p>Hehehehehe tää biisi:</p><p>[MEDIA=youtube]8-eDrM0KsOM[/MEDIA]</p><p></p><p>On niin eunkwang biisi ku olla ja voi</p><p></p><p>Oon kuunnellut ton nii monta kertaa ja miettiny sitä ja voi vittu. Ku se ikävä on vaa nii törkeen pahaa</p><p></p><p>Mut nyt.... Kinda tulee mieleen myös timppa koska oikeesti nyt on kyl niin ikävä sitä.</p><p></p><p>Niiku en pidä tästä yhtään.</p><p></p><p>Miten paljon voi rakastaa</p><p></p><p>Siis u know koska olin about unohtanu et millane se ees on tai niiku joitai asioit aaaaaaaaaa mä en kestä that cute laugh oikeesti mul valuu kyyneleet silmist koht</p><p></p><p>That cute baby</p><p></p><p>Smol baby yhyhyhyhyyyyyyy</p><p></p><p>I love you and love you and love you</p><p></p><p>Mut kuinka mä voin IKINÄ päästä yli kwangista, en VOI ikinä en pääse koskaan</p><p></p><p>Tää on niin kamalaa</p><p></p><p>Ikävä molempia rakastan niin paljon ja kuolen moro</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 125149, member: 34"] Jaahas Olin jo melkein unohtanut Timon "oah" ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Tää on nyt kyllä sellasta helvettiä että voiko pahemmaksi mennäkään Ei hyvää päivää siis eihän tosta pysty pääsemään yli Kun sanoin että eunkwang on ainut josta oon about satavarma etten tuu koskaa pääsee yli siit.... Ni luulen että Timo myös 😭 ei siit vaa voi päästä yli tää on niin kamalaa Rakastan molempia niinpaljon että mult lähtee henki any minute now Hehehehehe tää biisi: [MEDIA=youtube]8-eDrM0KsOM[/MEDIA] On niin eunkwang biisi ku olla ja voi Oon kuunnellut ton nii monta kertaa ja miettiny sitä ja voi vittu. Ku se ikävä on vaa nii törkeen pahaa Mut nyt.... Kinda tulee mieleen myös timppa koska oikeesti nyt on kyl niin ikävä sitä. Niiku en pidä tästä yhtään. Miten paljon voi rakastaa Siis u know koska olin about unohtanu et millane se ees on tai niiku joitai asioit aaaaaaaaaa mä en kestä that cute laugh oikeesti mul valuu kyyneleet silmist koht That cute baby Smol baby yhyhyhyhyyyyyyy I love you and love you and love you Mut kuinka mä voin IKINÄ päästä yli kwangista, en VOI ikinä en pääse koskaan Tää on niin kamalaa Ikävä molempia rakastan niin paljon ja kuolen moro [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja