Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 125305" data-attributes="member: 34"><p>Lähti järki jo käveleen ni en enää muista mitä olin kirjottamas mut whatever</p><p></p><p>Siis... </p><p></p><p>Tää:</p><p>[MEDIA=youtube]NOzQUKA-lQM[/MEDIA]</p><p></p><p>Nii jos en ihan oikeesti muista täysin väärin nii i think heti silloin kun timppa asteli tuolt kopist ni olin heti sillee tyylii oumaigaaaddddd ja samantien rakastunu XDDD toi oli siis ihan eka mistä kaikki lähti sillon joulukuus 2020. Sitä ennen oli tietty ne lievät jutskat mut sitä ei nyt tähän kohtaa lasketa</p><p></p><p>Oikeestaan ku rupee miettii niin eikös Timppa ja eunkwang caset oo aika samanlaisia. Molemmissa oli jotain tietyllä tavalla enteitä siit mitä tuleman pitää mutta sit kun se oikeasti tapahtui niin sitten se oli samantien. Sekunnissa ohi. Salamarakastuminen, molempien kohdalla:D ja sit oltii vaa niin VITUN kusessa että huhhuh</p><p></p><p>Oikeestaan jopa vähän creeppaa kuinka samankaltasia keissejä noi on DDD:</p><p></p><p>Mitä täällä tapahtuu 😭 mua oikeesti naurattaa mut ahistaa ja paljon :D eikä ihme</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 125305, member: 34"] Lähti järki jo käveleen ni en enää muista mitä olin kirjottamas mut whatever Siis... Tää: [MEDIA=youtube]NOzQUKA-lQM[/MEDIA] Nii jos en ihan oikeesti muista täysin väärin nii i think heti silloin kun timppa asteli tuolt kopist ni olin heti sillee tyylii oumaigaaaddddd ja samantien rakastunu XDDD toi oli siis ihan eka mistä kaikki lähti sillon joulukuus 2020. Sitä ennen oli tietty ne lievät jutskat mut sitä ei nyt tähän kohtaa lasketa Oikeestaan ku rupee miettii niin eikös Timppa ja eunkwang caset oo aika samanlaisia. Molemmissa oli jotain tietyllä tavalla enteitä siit mitä tuleman pitää mutta sit kun se oikeasti tapahtui niin sitten se oli samantien. Sekunnissa ohi. Salamarakastuminen, molempien kohdalla:D ja sit oltii vaa niin VITUN kusessa että huhhuh Oikeestaan jopa vähän creeppaa kuinka samankaltasia keissejä noi on DDD: Mitä täällä tapahtuu 😭 mua oikeesti naurattaa mut ahistaa ja paljon :D eikä ihme [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja