Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 125306" data-attributes="member: 34"><p>Siis kun miettii että ennen TOTA oli tapahtunut se kun ensin luin sen nimen vaa jossain ja pelkästään sen nimen lukeminen sai mut aavistaa että tuun rakastuu siihen (???????). Niiku oikeesti se oli kans ihan vitun outo case. Sitte sen jälkeen varmaa näin sen yhen vidin ja sit se oli se ku aattelin sitä suht lievästi pari päivää. Sit vasta paljon myöhemmin tapahtui toi. 😭</p><p></p><p>Nii oikeesti MITEN? mä... Miten mä pystyin aavistaa sen sillon 2019 pelkästään luettuani sen nimen? Mua oikeesti hämmentää. Mun mielestä siinä ei ollu ees mitään kuvaa siitä, se oli vaa se joku??? Lista joidenki julkkisten pituuksista ?? Hädin tuskin tiesin yhtään mitään siitä mut miten mä vaan arvasin sen siinä vaiheessa? Siitäkö mä sen arvasin että koska se on lyhyt? Mut kyl siin oli muutaki. Muistan sen oudon tunteen siinä kohtaa. Muistan miten hiton mystiseltä se tuntu, ihan ku oisin kirjaimellisesti vaa nähny tulevaan. En kai mitenkään yksityiskohtasesti, mut mulle tuli vaa sellane tunne et se saattais hyvinkin olla elämäni suurin rakkaus tjsp.</p><p></p><p>Eh?????????</p><p></p><p>Miks noiden molempien kohdalla tapahtui ihan vitun random asioita??????? Oikeest???? Voiks näille olla mitää järkevää selitystä? Mitä vittua tapahtuu alan itkemään oikeesti 😭😭😭😭😭😭😂😂😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 125306, member: 34"] Siis kun miettii että ennen TOTA oli tapahtunut se kun ensin luin sen nimen vaa jossain ja pelkästään sen nimen lukeminen sai mut aavistaa että tuun rakastuu siihen (???????). Niiku oikeesti se oli kans ihan vitun outo case. Sitte sen jälkeen varmaa näin sen yhen vidin ja sit se oli se ku aattelin sitä suht lievästi pari päivää. Sit vasta paljon myöhemmin tapahtui toi. 😭 Nii oikeesti MITEN? mä... Miten mä pystyin aavistaa sen sillon 2019 pelkästään luettuani sen nimen? Mua oikeesti hämmentää. Mun mielestä siinä ei ollu ees mitään kuvaa siitä, se oli vaa se joku??? Lista joidenki julkkisten pituuksista ?? Hädin tuskin tiesin yhtään mitään siitä mut miten mä vaan arvasin sen siinä vaiheessa? Siitäkö mä sen arvasin että koska se on lyhyt? Mut kyl siin oli muutaki. Muistan sen oudon tunteen siinä kohtaa. Muistan miten hiton mystiseltä se tuntu, ihan ku oisin kirjaimellisesti vaa nähny tulevaan. En kai mitenkään yksityiskohtasesti, mut mulle tuli vaa sellane tunne et se saattais hyvinkin olla elämäni suurin rakkaus tjsp. Eh????????? Miks noiden molempien kohdalla tapahtui ihan vitun random asioita??????? Oikeest???? Voiks näille olla mitää järkevää selitystä? Mitä vittua tapahtuu alan itkemään oikeesti 😭😭😭😭😭😭😂😂😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja