Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 125510" data-attributes="member: 34"><p>Makes ya feel WEIRD.</p><p></p><p>W E I R D</p><p></p><p>plus mää löysin instast päivälleen (i think??) Samaan aikaan postatun kuvan siis eunkwangin postaaman. Niin se vaa jotenkin tuntuu hassult kattoo et missä kohtaa se on ollu sillon ja missä kohtaa mä oon ollu :D kinda weird. Mut joo mun mielestä se oli tismalleen se päivä kun mä.... Meinasin sanoo että mietin sitä mutta enhän mä miettinyt sitä :D tai siis mietin toki sillon, periaatteessa. Koska kuuntelin dear my dear ja ihmettelin kuka on seo eunkwang koska en oo kuullu siit ja sit no siis tää on tosi hatara muisto tai en oo varma mut IHAN KUN tosiaa oisin siin ehk sitä kuunnellessa ollu sillee tyyliin et miks mä tykkään l:stä ku munha pitäis tykätä tosta. Jotain tollast oon hämärästi muistavinani mutta en ole satavarma. Et en mä tiedä voihan se olla et sen ääni jotenki aiheutti mus sellasen ei nyt ehkä ihastumisen mut jonkinlaisen tunteen idk. Mut silti sillon en tainnu viel tietää et se on btob:st joten aika jännä että sillon mulla oli myös se fiilis että tuun vähintäänkin ihastumaan johonki siitä yhtyeestä????? Niin jos toi hatara muisto eunkwangist on totta enkä muista väärin, niin... Jännää???????? Koska tosiaan ne tapahtu sillon samaan aikaan mutta en todellakaan tienny sillon että eunkwang on btob:stä. Literally mä vaa kuuntelin dear my dear ja mietin kuka on seo eunkwang. Joten. Ja muistan tosiaa et iha ku mul ois tullu vaa sellane outo fiilis sen nimestä?? Muistam hämärästi?? Idk jos en oo täysin väärässä niin ihan kun oisin ehkä sillon siel kuntouttavas tehny sitä listaa l:lle ja sit nii idk sillon taisin tuntee osan näist jutuist???? Mut sit ku lähin kotii sielt??? Ja taidettii viel päästä pikkasen aikasemmin ku normaalisti. Nii taisin kuunnella sitä listaa ehkä just ku lähin sielt kotii??????? Kai? Kosk tosiaa mul on muistikuva et oisin sillon just kuunnellu dear my dear ku kävelin yhen tietyn kohan ohi meidän kodin lähel. Todennäköisesti sit kuuntelinki sitä siinä kohtaa kosk en ymmärrä et miks muuten yhdistäisin sen siihen.</p><p></p><p></p><p>IDK</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 125510, member: 34"] Makes ya feel WEIRD. W E I R D plus mää löysin instast päivälleen (i think??) Samaan aikaan postatun kuvan siis eunkwangin postaaman. Niin se vaa jotenkin tuntuu hassult kattoo et missä kohtaa se on ollu sillon ja missä kohtaa mä oon ollu :D kinda weird. Mut joo mun mielestä se oli tismalleen se päivä kun mä.... Meinasin sanoo että mietin sitä mutta enhän mä miettinyt sitä :D tai siis mietin toki sillon, periaatteessa. Koska kuuntelin dear my dear ja ihmettelin kuka on seo eunkwang koska en oo kuullu siit ja sit no siis tää on tosi hatara muisto tai en oo varma mut IHAN KUN tosiaa oisin siin ehk sitä kuunnellessa ollu sillee tyyliin et miks mä tykkään l:stä ku munha pitäis tykätä tosta. Jotain tollast oon hämärästi muistavinani mutta en ole satavarma. Et en mä tiedä voihan se olla et sen ääni jotenki aiheutti mus sellasen ei nyt ehkä ihastumisen mut jonkinlaisen tunteen idk. Mut silti sillon en tainnu viel tietää et se on btob:st joten aika jännä että sillon mulla oli myös se fiilis että tuun vähintäänkin ihastumaan johonki siitä yhtyeestä????? Niin jos toi hatara muisto eunkwangist on totta enkä muista väärin, niin... Jännää???????? Koska tosiaan ne tapahtu sillon samaan aikaan mutta en todellakaan tienny sillon että eunkwang on btob:stä. Literally mä vaa kuuntelin dear my dear ja mietin kuka on seo eunkwang. Joten. Ja muistan tosiaa et iha ku mul ois tullu vaa sellane outo fiilis sen nimestä?? Muistam hämärästi?? Idk jos en oo täysin väärässä niin ihan kun oisin ehkä sillon siel kuntouttavas tehny sitä listaa l:lle ja sit nii idk sillon taisin tuntee osan näist jutuist???? Mut sit ku lähin kotii sielt??? Ja taidettii viel päästä pikkasen aikasemmin ku normaalisti. Nii taisin kuunnella sitä listaa ehkä just ku lähin sielt kotii??????? Kai? Kosk tosiaa mul on muistikuva et oisin sillon just kuunnellu dear my dear ku kävelin yhen tietyn kohan ohi meidän kodin lähel. Todennäköisesti sit kuuntelinki sitä siinä kohtaa kosk en ymmärrä et miks muuten yhdistäisin sen siihen. IDK [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja