Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 125511" data-attributes="member: 34"><p>Omfgg stahp 😭 ja silloin 7.7. en edes tiennyt sitä vidii kattoessa et se on btob:st for real rakastuin siihen heti ennen kun tiesin mistä yhtyeestä se on. Muistan viel sen ku olin ihan kuses siihe basically ja sit en heti tienny et siin o pentagon ja btob ko mietin et penta b eli mistä yhtyeestä noi kaks on :D aaaa. Nii ofc olin curious et mikä yhtye. Koska olin aivan kuses. Mut sit ku sain tietää et btob ni en muista mitä ajattelin???????? En oikeesti muista mitään?????? Muistan vaa et siin kohtaa (samana päivänä) kun katoin the song stagee nii taisin ainakin muistella sitä outoo fiilistä mikä oli ollu hiukan aiemmin, sitä kun luin pentagon vidin kommenttei mis mainittiin just btob ja the song ja idkkkkkkkkk mä-</p><p></p><p>hOW</p><p></p><p>Srsly how</p><p></p><p>Salee tyylii aattelin sillon jotai et nonii mähän sanoin just vähän aikaa sitten tuntu silt et tuun kuuluu siihenki fandomii</p><p></p><p>Idk idk en mä oikeesti muista mitään mitä oon ajatellut silloin alussa tiedän vaa sen et se oli aiva vitun salamarakastuminen ja tuntu täysin oikeelta niiku basically silt et THAT'S THE ONE pls understand it now girl 😭</p><p></p><p>How the HELL did he feel SO RIGHT</p><p></p><p>ja miten se oli niin intense niin nopeesti. Se merkkas mulle heti about KAIKKEA :D niiku mitä vittua siinä tapahtui? En varmaan koskaan ymmärrä</p><p></p><p>Ei muuta ku tulee vaa mielee flora cash - soul mate koska tasot on sellasia 🤔🤔🤔 ....</p><p></p><p></p><p>WAIT i don't understand anything like no not at all</p><p></p><p>Sitä paitsi have we met before on edelleen biisi joka tuo liian vahvasti mieleen eunkwangin niin mikä hitto siinäki onnnnmmmmmnnbbsmdmdldldl</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 125511, member: 34"] Omfgg stahp 😭 ja silloin 7.7. en edes tiennyt sitä vidii kattoessa et se on btob:st for real rakastuin siihen heti ennen kun tiesin mistä yhtyeestä se on. Muistan viel sen ku olin ihan kuses siihe basically ja sit en heti tienny et siin o pentagon ja btob ko mietin et penta b eli mistä yhtyeestä noi kaks on :D aaaa. Nii ofc olin curious et mikä yhtye. Koska olin aivan kuses. Mut sit ku sain tietää et btob ni en muista mitä ajattelin???????? En oikeesti muista mitään?????? Muistan vaa et siin kohtaa (samana päivänä) kun katoin the song stagee nii taisin ainakin muistella sitä outoo fiilistä mikä oli ollu hiukan aiemmin, sitä kun luin pentagon vidin kommenttei mis mainittiin just btob ja the song ja idkkkkkkkkk mä- hOW Srsly how Salee tyylii aattelin sillon jotai et nonii mähän sanoin just vähän aikaa sitten tuntu silt et tuun kuuluu siihenki fandomii Idk idk en mä oikeesti muista mitään mitä oon ajatellut silloin alussa tiedän vaa sen et se oli aiva vitun salamarakastuminen ja tuntu täysin oikeelta niiku basically silt et THAT'S THE ONE pls understand it now girl 😭 How the HELL did he feel SO RIGHT ja miten se oli niin intense niin nopeesti. Se merkkas mulle heti about KAIKKEA :D niiku mitä vittua siinä tapahtui? En varmaan koskaan ymmärrä Ei muuta ku tulee vaa mielee flora cash - soul mate koska tasot on sellasia 🤔🤔🤔 .... WAIT i don't understand anything like no not at all Sitä paitsi have we met before on edelleen biisi joka tuo liian vahvasti mieleen eunkwangin niin mikä hitto siinäki onnnnmmmmmnnbbsmdmdldldl [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja