Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 125571" data-attributes="member: 34"><p>Siis mitä vittua toi mies tekee mulle????? Aivan jäätävää en voi oikeesti uskoa että mitä vittua tapahtuu</p><p></p><p>[ISPOILER] ensinnäkin kiiman taso on/oli aivan järkyttävän korkee.[/ISPOILER]</p><p>toiseks muutenki tunteet aivan sekasin.</p><p>ja siis yleensäkään en enää ymmärrä mitä täällä tapahtuu tai mistä on kyse missään</p><p></p><p>Elämässä tai missään</p><p></p><p>Mutta vannon ei oo mun vika tää olo</p><p></p><p>En tiiä mitä tää ees on</p><p></p><p>No jaa ihan sama</p><p></p><p>[ISPOILER] mutta fr kiima oli iha järkyttävää en kestä niiku tämmöst halua??????? Ennnnn[/ISPOILER]</p><p></p><p>MUTTA sit ku oon vähän kipee (en tiiä onko covid vai mikä) niii tää kurkkukipu ja koko tää olo on aivan järkky vaikka en oo ees silleen pahasti kipee mut silti mun olo on ihan kamala</p><p></p><p>Jotenki iha törkeen kuuma tääl ja tuntuu et taju lähtee vai johtuukse mun tunteista 😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>Jano myös mut oksettaa ei tee mieli juoda edes vettä</p><p></p><p>Vaikka ehkä pitäis varmaa joku hiton nestehukka koht tulee </p><p></p><p>Oof tulee semmosii random aaltoja idk</p><p>😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>Päähän sattuu au</p><p></p><p>Hmmmmm 😭😭😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 125571, member: 34"] Siis mitä vittua toi mies tekee mulle????? Aivan jäätävää en voi oikeesti uskoa että mitä vittua tapahtuu [ISPOILER] ensinnäkin kiiman taso on/oli aivan järkyttävän korkee.[/ISPOILER] toiseks muutenki tunteet aivan sekasin. ja siis yleensäkään en enää ymmärrä mitä täällä tapahtuu tai mistä on kyse missään Elämässä tai missään Mutta vannon ei oo mun vika tää olo En tiiä mitä tää ees on No jaa ihan sama [ISPOILER] mutta fr kiima oli iha järkyttävää en kestä niiku tämmöst halua??????? Ennnnn[/ISPOILER] MUTTA sit ku oon vähän kipee (en tiiä onko covid vai mikä) niii tää kurkkukipu ja koko tää olo on aivan järkky vaikka en oo ees silleen pahasti kipee mut silti mun olo on ihan kamala Jotenki iha törkeen kuuma tääl ja tuntuu et taju lähtee vai johtuukse mun tunteista 😭😭😭😭😭😭😭 Jano myös mut oksettaa ei tee mieli juoda edes vettä Vaikka ehkä pitäis varmaa joku hiton nestehukka koht tulee Oof tulee semmosii random aaltoja idk 😭😭😭😭😭😭😭😭 Päähän sattuu au Hmmmmm 😭😭😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja