Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 125646" data-attributes="member: 34"><p>Oon vaa iha vitu emotional täl hetkel. Nii vitunnnn emotional</p><p></p><p>Fr</p><p></p><p>I can feel summer when i watch this like literally i can FEEL summer lmao:</p><p>[MEDIA=youtube]8CrUYzP646A[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p>Skskskskkkkk</p><p></p><p>All the damn feels</p><p></p><p>Mutta</p><p></p><p>Muistelin sitä unta ffs it will haunt me forever</p><p></p><p>I mean both of those dreams tho</p><p></p><p>And other dreams too but anyway</p><p></p><p>Oh goshhhh</p><p></p><p>Siis 😭</p><p></p><p>1. Se uni jossa hui halas mua ja tyyliin silitin sen selkää tai jtn idk</p><p>2. Se uni jossa nojasin siihen ja se puolusti mua muille idk something and i think we held hands it was cute that dream was lovely</p><p>3. Se uni jossa yuto oli meillä lmaoooo and we talked and idk ja olikohan se se missä nojasin sen olkapäähän mutta idk save me. Fr siis se uni missä soitin sille (vai se mulle?) Ja sit also soitin huillekin hmm kai????? Tai jotainnn</p><p></p><p>Noi kolme oof they haunt me so oftennnnnn 😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>+ 4. Se missä oltiin lentokoneessaaaaa and my eunkwang was next to me 😭💕 babyyyyy</p><p></p><p>Damn i'm die 😧</p><p></p><p>Onkse outoo et muistan mun unet tälleen ja sitte ne jää kummittelee ja muistan todella selkeesti jotenki niit visuaalisesti esim muistan sen tai sillee nään silmieni edessä sen hetken kun ollaan yuton kaa sängyl ja nojaan sen olkapäähän sksksk mut venaa. Sit ku nään silmieni edessä myös helposti esim sen ku seistii huin kaa pihalla i think ja nojasin siin siihe idk ni siis... Unet toimii oudosti koska mun mielestä tunsin siinä sen niin et olin omassa kehossani kosk muistan täydellisesti mis asennos mun jalat oli ja milt ne tuntu niin silleen olin omassa kehossani mut. Näin sen varmaan myös niinku kehoni ulkopuolelta? En oo varma tho. No jaa oli miten oli. Mutta aikamoista</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 125646, member: 34"] Oon vaa iha vitu emotional täl hetkel. Nii vitunnnn emotional Fr I can feel summer when i watch this like literally i can FEEL summer lmao: [MEDIA=youtube]8CrUYzP646A[/MEDIA] Skskskskkkkk All the damn feels Mutta Muistelin sitä unta ffs it will haunt me forever I mean both of those dreams tho And other dreams too but anyway Oh goshhhh Siis 😭 1. Se uni jossa hui halas mua ja tyyliin silitin sen selkää tai jtn idk 2. Se uni jossa nojasin siihen ja se puolusti mua muille idk something and i think we held hands it was cute that dream was lovely 3. Se uni jossa yuto oli meillä lmaoooo and we talked and idk ja olikohan se se missä nojasin sen olkapäähän mutta idk save me. Fr siis se uni missä soitin sille (vai se mulle?) Ja sit also soitin huillekin hmm kai????? Tai jotainnn Noi kolme oof they haunt me so oftennnnnn 😭😭😭😭😭😭😭😭 + 4. Se missä oltiin lentokoneessaaaaa and my eunkwang was next to me 😭💕 babyyyyy Damn i'm die 😧 Onkse outoo et muistan mun unet tälleen ja sitte ne jää kummittelee ja muistan todella selkeesti jotenki niit visuaalisesti esim muistan sen tai sillee nään silmieni edessä sen hetken kun ollaan yuton kaa sängyl ja nojaan sen olkapäähän sksksk mut venaa. Sit ku nään silmieni edessä myös helposti esim sen ku seistii huin kaa pihalla i think ja nojasin siin siihe idk ni siis... Unet toimii oudosti koska mun mielestä tunsin siinä sen niin et olin omassa kehossani kosk muistan täydellisesti mis asennos mun jalat oli ja milt ne tuntu niin silleen olin omassa kehossani mut. Näin sen varmaan myös niinku kehoni ulkopuolelta? En oo varma tho. No jaa oli miten oli. Mutta aikamoista [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja