Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 125696" data-attributes="member: 34"><p>[ISPOILER]Huoh jälleen hoen itselleni että ei hätää lähes kaikilla ihmisillä on kuitenkin seksuaalisuus joten miksi siitä pitäisi tuntea syyllisyyttä 💀 tosiaa ku oon ny kiimaillu eunkwangin takii niin</p><p></p><p>On syyllinen olo?</p><p></p><p>Taas niin järkevää settiä että huhhuh</p><p></p><p>Sehän onkin vitun järkevää tuntee syyllisyyttä omasta seksuaalisuudestaan</p><p></p><p>Mut se vaan järkyttää koska en ikinä tiennyt että se vois mullakin olla näin vahva, mun mielestä se oli kuitenkin niin paljon lievemmän olosta. Tosin timppakin sen kyllä jo aiemmin tais selventää mulle ja ehkä oli muitakin ennen sitä (Tommy?????) Mutta joo en tiiä... Ennen tommyy en ehkä ollu kenestäkään niin yhtä vahvasti kiimane? En tiiä. Yhtäkkiä jotain vaa tapahtu ja se vahvistu mut idk???????? Eiku venaa m myös i think. Joten olin varmaa 16v sillon ja sitä aikasemmin se ei ollu tuntunut ihan yhtä vahvalta jotenki 😭 oli jotai seksuaalisia tunteita kyl mut i guess harvemmin tai jtn en tiiä. Oonks jotenki sit 16-vuotiaana yhtäkkiä herännyt johonkin vahvempaa seksuaalisuutee lmao mitä vittua. Mutta totta kai senkin jälkeen on ollu niitä kausia et oon ollu täysin zen 🙄 kai tietyt rakastumiset sitte on aina heittäny siihe bensaa idk. At this point en tiiä mut jotenki näin varmaan. Tää on vaa sinänsä identiteetti kriisi ku en tiennyt että oon ihan tämmönen joskus mut joo okei??? Huoh i guess mul on sitten aika vaihteleva identiteetti sen suhteen, on se vitunn epäseksuaalinen ja kinda very repulsed even ja sit on se vitu horny and even kinky idk 😔✌️ hshshshsh oon koko ajan sillee idk mutta ku I REALLY DON'T KNOW XD</p><p></p><p>No juu mut joka tapauksessa</p><p></p><p>I feel less horny now actually now i'm good ❤️ thankfully</p><p></p><p>Mutta kylhän noi miehet silti mut hulluks tekee mutta muulla tavalla</p><p></p><p>Fr kuus miestä i'm ded you're KILLING ME at this rate</p><p></p><p>Yyyyyyhhhhhhhhh</p><p></p><p>I even dreamed of eunkwang POSSIBLY i think mutta sehän nyt ei oo mikään ihmeellinen asia edes</p><p></p><p>Hhhhhhhhhhhhhhhh</p><p></p><p>Saatoin näh unta dubustaki mut mitä vittua ny taas se siel teki... Mee pois 😢 kai mä sit sitäki aattelen yhhh honey 🙃 7 people oof oooooooffffffffffff</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Timo ny on sellanen saatana mutta onneks en muista ajatelleeni sitä seksuaalisesti aikoihin thank god</p><p></p><p>En ainakaan muista?????????????</p><p></p><p>Although i did look at his crotch a bit 😔 but you can't avoid that you could see his thing so clearly so 🤷 olin vaa sillee "😏" mutta ei sen kummempaa :DDDDDDDDDDD</p><p></p><p>Juuh sometimes i feel like i should keep all of this more private koska oon vainoharhanen tho :-----D hmm hmm</p><p></p><p>I'm just gonna put it all as a spoiler 😩😩😩😂😂😂[/ISPOILER]</p><p></p><p>Skskkkkkkkk</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 125696, member: 34"] [ISPOILER]Huoh jälleen hoen itselleni että ei hätää lähes kaikilla ihmisillä on kuitenkin seksuaalisuus joten miksi siitä pitäisi tuntea syyllisyyttä 💀 tosiaa ku oon ny kiimaillu eunkwangin takii niin On syyllinen olo? Taas niin järkevää settiä että huhhuh Sehän onkin vitun järkevää tuntee syyllisyyttä omasta seksuaalisuudestaan Mut se vaan järkyttää koska en ikinä tiennyt että se vois mullakin olla näin vahva, mun mielestä se oli kuitenkin niin paljon lievemmän olosta. Tosin timppakin sen kyllä jo aiemmin tais selventää mulle ja ehkä oli muitakin ennen sitä (Tommy?????) Mutta joo en tiiä... Ennen tommyy en ehkä ollu kenestäkään niin yhtä vahvasti kiimane? En tiiä. Yhtäkkiä jotain vaa tapahtu ja se vahvistu mut idk???????? Eiku venaa m myös i think. Joten olin varmaa 16v sillon ja sitä aikasemmin se ei ollu tuntunut ihan yhtä vahvalta jotenki 😭 oli jotai seksuaalisia tunteita kyl mut i guess harvemmin tai jtn en tiiä. Oonks jotenki sit 16-vuotiaana yhtäkkiä herännyt johonkin vahvempaa seksuaalisuutee lmao mitä vittua. Mutta totta kai senkin jälkeen on ollu niitä kausia et oon ollu täysin zen 🙄 kai tietyt rakastumiset sitte on aina heittäny siihe bensaa idk. At this point en tiiä mut jotenki näin varmaan. Tää on vaa sinänsä identiteetti kriisi ku en tiennyt että oon ihan tämmönen joskus mut joo okei??? Huoh i guess mul on sitten aika vaihteleva identiteetti sen suhteen, on se vitunn epäseksuaalinen ja kinda very repulsed even ja sit on se vitu horny and even kinky idk 😔✌️ hshshshsh oon koko ajan sillee idk mutta ku I REALLY DON'T KNOW XD No juu mut joka tapauksessa I feel less horny now actually now i'm good ❤️ thankfully Mutta kylhän noi miehet silti mut hulluks tekee mutta muulla tavalla Fr kuus miestä i'm ded you're KILLING ME at this rate Yyyyyyhhhhhhhhh I even dreamed of eunkwang POSSIBLY i think mutta sehän nyt ei oo mikään ihmeellinen asia edes Hhhhhhhhhhhhhhhh Saatoin näh unta dubustaki mut mitä vittua ny taas se siel teki... Mee pois 😢 kai mä sit sitäki aattelen yhhh honey 🙃 7 people oof oooooooffffffffffff Timo ny on sellanen saatana mutta onneks en muista ajatelleeni sitä seksuaalisesti aikoihin thank god En ainakaan muista????????????? Although i did look at his crotch a bit 😔 but you can't avoid that you could see his thing so clearly so 🤷 olin vaa sillee "😏" mutta ei sen kummempaa :DDDDDDDDDDD Juuh sometimes i feel like i should keep all of this more private koska oon vainoharhanen tho :-----D hmm hmm I'm just gonna put it all as a spoiler 😩😩😩😂😂😂[/ISPOILER] Skskkkkkkkk [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja