Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 125806" data-attributes="member: 34"><p>Lähinnä en siis osaa käsitellä sitä että mulla itelläni on ollu psychic experiences. Ku ain oon sillee "ei se ollu mitää" esim se enne rakastumisest eunkwangiin niin oon vaa sillee lol ei siin ees ollu mitää mut olihan se ny oikeesti ihan hemmetin outoo. En ois voinu tietää sitä tai joo tietenkin sen voi päätellä mutta miks se sit tuli just siitä yhtyeestä eikä mistään muusta. Et nii. Tai sit se vaan oikeesti oli jtn muuta. I really don't know mut mua kiinnostaa tää koko asia niin paljon että halkeen uteliaisuudesta. Koska jos toi on joku sattuma niin on se aika vitun outo sattuma. Muuuuutta en mä tiiä. Ihan sama mulle mitä se on, oon vaa nii vitu utelias ja jää häiritsemään aivan saatanasti tämmöset asiat mitkä tapahtuu itelle ja mitkä tuntuu sellasilt et ei vittu mitä helvettiä tää on</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 125806, member: 34"] Lähinnä en siis osaa käsitellä sitä että mulla itelläni on ollu psychic experiences. Ku ain oon sillee "ei se ollu mitää" esim se enne rakastumisest eunkwangiin niin oon vaa sillee lol ei siin ees ollu mitää mut olihan se ny oikeesti ihan hemmetin outoo. En ois voinu tietää sitä tai joo tietenkin sen voi päätellä mutta miks se sit tuli just siitä yhtyeestä eikä mistään muusta. Et nii. Tai sit se vaan oikeesti oli jtn muuta. I really don't know mut mua kiinnostaa tää koko asia niin paljon että halkeen uteliaisuudesta. Koska jos toi on joku sattuma niin on se aika vitun outo sattuma. Muuuuutta en mä tiiä. Ihan sama mulle mitä se on, oon vaa nii vitu utelias ja jää häiritsemään aivan saatanasti tämmöset asiat mitkä tapahtuu itelle ja mitkä tuntuu sellasilt et ei vittu mitä helvettiä tää on [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja