Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 126137" data-attributes="member: 34"><p>No nyt näin muuten iha vitu levotonta unta. Tai siis että se oli taas niin mitä vittua tasoo.</p><p></p><p>En ees selitä muuta ku että tietenkin siinä oli eunkwang, se oli sekavaa, intensiivistä, kinda söpöäkin ja vaa vitu ihanaa olla sen kaa siinä aw rakas kulta ❤️</p><p></p><p>MUTTA okei sitten siin oli joku random tyyppi joka basically harassed me ja siis en tiiä tieskö eunkwang ees sitä et millane se o mut se oli jotenki hrrrrrr idk ja sit huvittaa näin jälkeenpäin ku eunkwang ofc oli sille silti mukava. Tai siis se ehk ties siin unes et se on vähän epäilyttävä mut se ei ehk tienny siit et kuin se oikeesti kinda ahdisteli mua. Hrrrr joo taitaa tulla taas nää mun menneet ahdistelukokemukset uniin kai se siitä johtuu. Mut eun ❤️ was being cute as usual 😭 sit ihan ku se ois ollu vähän silleen et se ei uskaltanu olla nii paljo mun lähel :3 nii sit se ehk vähän yritti olla silleen niinku meiän välillä ei ois hirveesti mitään. Niin siit ei ehk ihan saanu selvää et mitä se niiku ny oikee meinaa :3 rääh sitten mul oli joku ero jopa siinä kai, tosin en tiiä olikse eunkwangin kaa ja niiku et seurusteltiinko tosiaa ees varsinaisesti. Vai olikse jonku muun kaa. Ja mitä helvettiä muutenkin. Mutta sen muistan että selitin sille ahdistelijalle jotain siitä et oon just eronnu enkä pysty nyt mihinkään (huutis perus näit samoi selittelyi mitä oikeestikin aina latelen niille jotka iskee, aina "tykkään toisesta" tai jotain:D)</p><p></p><p>Lols taisin myös miettii tai puhuu yutosta jotain siinä, en oo ihan varma että olikse ero sit kenties sen kanssa LMAO seis</p><p></p><p>Joka tapauksessa wääää my little baby was so sweet baby and adorable and i love my honey ooof so much 💕💕💕💕💕</p><p></p><p>(En kestä tuntuu kyllä että eunkwang on se josta kaikista eniten aina lässytän tällä tavalla :DDDD huutis + tietysti läähätän sille kuinka vitun fuckable se on xDD)</p><p></p><p>SKSKSKSKSKSK</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 126137, member: 34"] No nyt näin muuten iha vitu levotonta unta. Tai siis että se oli taas niin mitä vittua tasoo. En ees selitä muuta ku että tietenkin siinä oli eunkwang, se oli sekavaa, intensiivistä, kinda söpöäkin ja vaa vitu ihanaa olla sen kaa siinä aw rakas kulta ❤️ MUTTA okei sitten siin oli joku random tyyppi joka basically harassed me ja siis en tiiä tieskö eunkwang ees sitä et millane se o mut se oli jotenki hrrrrrr idk ja sit huvittaa näin jälkeenpäin ku eunkwang ofc oli sille silti mukava. Tai siis se ehk ties siin unes et se on vähän epäilyttävä mut se ei ehk tienny siit et kuin se oikeesti kinda ahdisteli mua. Hrrrr joo taitaa tulla taas nää mun menneet ahdistelukokemukset uniin kai se siitä johtuu. Mut eun ❤️ was being cute as usual 😭 sit ihan ku se ois ollu vähän silleen et se ei uskaltanu olla nii paljo mun lähel :3 nii sit se ehk vähän yritti olla silleen niinku meiän välillä ei ois hirveesti mitään. Niin siit ei ehk ihan saanu selvää et mitä se niiku ny oikee meinaa :3 rääh sitten mul oli joku ero jopa siinä kai, tosin en tiiä olikse eunkwangin kaa ja niiku et seurusteltiinko tosiaa ees varsinaisesti. Vai olikse jonku muun kaa. Ja mitä helvettiä muutenkin. Mutta sen muistan että selitin sille ahdistelijalle jotain siitä et oon just eronnu enkä pysty nyt mihinkään (huutis perus näit samoi selittelyi mitä oikeestikin aina latelen niille jotka iskee, aina "tykkään toisesta" tai jotain:D) Lols taisin myös miettii tai puhuu yutosta jotain siinä, en oo ihan varma että olikse ero sit kenties sen kanssa LMAO seis Joka tapauksessa wääää my little baby was so sweet baby and adorable and i love my honey ooof so much 💕💕💕💕💕 (En kestä tuntuu kyllä että eunkwang on se josta kaikista eniten aina lässytän tällä tavalla :DDDD huutis + tietysti läähätän sille kuinka vitun fuckable se on xDD) SKSKSKSKSKSK [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja