Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 126170" data-attributes="member: 34"><p>MITÄ</p><p></p><p>enää en todellakaan tiedä pitäiskö itkee vai nauraa vai mitä</p><p></p><p>Muutenki, mutta yks syy siihen on tää:</p><p>[MEDIA=spotify]track/1WzOonguDKuWQrTTf5yR0D[/MEDIA]</p><p></p><p>Yep, that's exactly what i'm saying, etin vaa randomisti soittolistoi spotifys ja löysin yhen, joka mun mielestä on sellanen mitä en oo aiemmin nähny edes. Sit siel vaa yhtäkkiä on tämä biisi??? Ja oon sillee..... Mitäh?????</p><p></p><p>Koska ensin satun kuuntelee sen sannin biisin ..... Ja by the way en muistanut sitä koko asiaa joten se tuli kinda yllätyksenä että siinä ees puhuttii mitää jigsawsta. Sit sen jälkeen nään yhtäkkiä youtuben etusivulla????? Jonkun biisin lyriikat??????? Jostain aivan toisesta jigsaw biisist....... En tiiä olikse toi vai joku muu....... Toi conan grayn?? En tiiä tai joku muu en tiiiiiä. Ja sitte vielä tyylii parin viikon jälkeen (kö?) Nytten toi biisi tulee aivan randomisti Spotifys vastaan... EI TÄMMÖSTÄ ENÄÄ VOI VITTU YMMÄRTÄÄ :DDDD</p><p></p><p>nyt alkaa oikeesti jo pelottaa :D</p><p></p><p>Signs or not idk but why is the word jigsaw following me EVERYWHERE I GO</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 126170, member: 34"] MITÄ enää en todellakaan tiedä pitäiskö itkee vai nauraa vai mitä Muutenki, mutta yks syy siihen on tää: [MEDIA=spotify]track/1WzOonguDKuWQrTTf5yR0D[/MEDIA] Yep, that's exactly what i'm saying, etin vaa randomisti soittolistoi spotifys ja löysin yhen, joka mun mielestä on sellanen mitä en oo aiemmin nähny edes. Sit siel vaa yhtäkkiä on tämä biisi??? Ja oon sillee..... Mitäh????? Koska ensin satun kuuntelee sen sannin biisin ..... Ja by the way en muistanut sitä koko asiaa joten se tuli kinda yllätyksenä että siinä ees puhuttii mitää jigsawsta. Sit sen jälkeen nään yhtäkkiä youtuben etusivulla????? Jonkun biisin lyriikat??????? Jostain aivan toisesta jigsaw biisist....... En tiiä olikse toi vai joku muu....... Toi conan grayn?? En tiiä tai joku muu en tiiiiiä. Ja sitte vielä tyylii parin viikon jälkeen (kö?) Nytten toi biisi tulee aivan randomisti Spotifys vastaan... EI TÄMMÖSTÄ ENÄÄ VOI VITTU YMMÄRTÄÄ :DDDD nyt alkaa oikeesti jo pelottaa :D Signs or not idk but why is the word jigsaw following me EVERYWHERE I GO [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja