Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 126428" data-attributes="member: 34"><p>Ehin jo kuuntelee marraskuun lmao sinänsä osuvaa kyllä koska IKÄVÄ hahahs</p><p></p><p>Pitäis vaan juopotella ja etsiä Topi jonka kanssa pelata ristinollaa kellarissa päivin öin 🤔</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>NO JOOH tää lista kyllä saa mut hulluks jo täs vaiheessa viimeistään</p><p></p><p>Koska:</p><p><em>Vahel tundub veider, kuid su mõttest aru saan</em></p><p><em>Vahel jälle meile kõik on tundmatu maa</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p><em>VITTU JA HETI PERÄÄN VENNASKONDIA JAAHAS TÕNU VOI VAIKKA MENNÄ VITTUUN XD</em></p><p><em></em></p><p>HILJAAAAAAAAAA MÄ RAKASTAN SUA</p><p></p><p>enpäs rakasta 😭</p><p></p><p>vittu mä rakastan tota</p><p></p><p>Näköjään..sittenkin.. vieläkin... Mutta silti eunkwang on eunkwang</p><p></p><p>Mutta tõnu on paha kyllä</p><p>Todella paha</p><p>Todella vitun paha</p><p>Ai luoja tää on naurettavaa kokonaisuudessaan</p><p></p><p>Tietyt syyt kyllä vetää mua Viroon jopa (ois jopa ihan pelkästään musiikillisista syistä mukava nähdä vennaskond livenä) mutta asdfghjkl</p><p></p><p>Joo ja no ei siinä koska enpä usko että pystyn risteilemäänkään jos en lentämäänkään. Laivalla oon kyllä ollu, lentokoneessa en koskaan. Ja ei siinä sinänsä mitään, mutta perkeles siinä vaiheessa ei pysty kun ei pääse edes lähikauppaan helpolla xDDDDD huoh kaikki niin vitun vaikeeta eiks kaikki vois vaa muuttaa Suomeen pyydän. Haluan tänne MAAHANMUUTTAJIA. :D huoh kuinka täydellistä olis jos eunkwang muuttais mun naapuriin hahahs. Ei toki muuta mutta jos muuttas se ois täydellist. Vittu nuo on kyllä kaikki aivan täysiä idiootteja 😂 en halua rakastaa tõnua mutta en pysty unohtamaan näköjään ikinä mikä vittu on hätänä oikeasti</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 126428, member: 34"] Ehin jo kuuntelee marraskuun lmao sinänsä osuvaa kyllä koska IKÄVÄ hahahs Pitäis vaan juopotella ja etsiä Topi jonka kanssa pelata ristinollaa kellarissa päivin öin 🤔 NO JOOH tää lista kyllä saa mut hulluks jo täs vaiheessa viimeistään Koska: [I]Vahel tundub veider, kuid su mõttest aru saan Vahel jälle meile kõik on tundmatu maa VITTU JA HETI PERÄÄN VENNASKONDIA JAAHAS TÕNU VOI VAIKKA MENNÄ VITTUUN XD [/I] HILJAAAAAAAAAA MÄ RAKASTAN SUA enpäs rakasta 😭 vittu mä rakastan tota Näköjään..sittenkin.. vieläkin... Mutta silti eunkwang on eunkwang Mutta tõnu on paha kyllä Todella paha Todella vitun paha Ai luoja tää on naurettavaa kokonaisuudessaan Tietyt syyt kyllä vetää mua Viroon jopa (ois jopa ihan pelkästään musiikillisista syistä mukava nähdä vennaskond livenä) mutta asdfghjkl Joo ja no ei siinä koska enpä usko että pystyn risteilemäänkään jos en lentämäänkään. Laivalla oon kyllä ollu, lentokoneessa en koskaan. Ja ei siinä sinänsä mitään, mutta perkeles siinä vaiheessa ei pysty kun ei pääse edes lähikauppaan helpolla xDDDDD huoh kaikki niin vitun vaikeeta eiks kaikki vois vaa muuttaa Suomeen pyydän. Haluan tänne MAAHANMUUTTAJIA. :D huoh kuinka täydellistä olis jos eunkwang muuttais mun naapuriin hahahs. Ei toki muuta mutta jos muuttas se ois täydellist. Vittu nuo on kyllä kaikki aivan täysiä idiootteja 😂 en halua rakastaa tõnua mutta en pysty unohtamaan näköjään ikinä mikä vittu on hätänä oikeasti [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja