Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 126429" data-attributes="member: 34"><p>Mutta eunkwang</p><p></p><p>Oikeasti tää on paskaa, sen vaan sanon että KUNPA en rakastuis ulkomaalasiin</p><p></p><p>KUNPA VAAN EN IKINÄ VITTU RAKASTUIS ULKOMAALASIIN oikeesti mitä vitun paskaa tämä on, maailma on kyllä niin täysin mua vastaan ku ikinä voi olla</p><p></p><p>Joka kerta kun yritän ees hengittää niin kaikki romahtelee uudestaan taas</p><p></p><p>Ei saatana kauhee fläsäri yhteen aikaan ja yhteen paikkaan</p><p></p><p>Sairasta</p><p></p><p>No niin sillonki ajattelin artoa niin SOOTANASTI ja siis do you see it now fr kosk aina ku yritän jotain niin ei ku vittu uus rakastuminen vaa tulille MITÄ VITTUA NYT</p><p></p><p>ei oo mun vika että rakastun niin helposti mutta VITTU KUN VITUTTAA</p><p></p><p>ah vois muuten kuunnella vittu kun vituttaA</p><p></p><p>"Älä saatana tule antamaan mitään vitun tukea" 😅 NÄIN SE ON</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 126429, member: 34"] Mutta eunkwang Oikeasti tää on paskaa, sen vaan sanon että KUNPA en rakastuis ulkomaalasiin KUNPA VAAN EN IKINÄ VITTU RAKASTUIS ULKOMAALASIIN oikeesti mitä vitun paskaa tämä on, maailma on kyllä niin täysin mua vastaan ku ikinä voi olla Joka kerta kun yritän ees hengittää niin kaikki romahtelee uudestaan taas Ei saatana kauhee fläsäri yhteen aikaan ja yhteen paikkaan Sairasta No niin sillonki ajattelin artoa niin SOOTANASTI ja siis do you see it now fr kosk aina ku yritän jotain niin ei ku vittu uus rakastuminen vaa tulille MITÄ VITTUA NYT ei oo mun vika että rakastun niin helposti mutta VITTU KUN VITUTTAA ah vois muuten kuunnella vittu kun vituttaA "Älä saatana tule antamaan mitään vitun tukea" 😅 NÄIN SE ON [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja