Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
8
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 126684" data-attributes="member: 34"><p>Ook somebody tell me why that playlist is SO TOP TIER lmao paitsi oon kuunnellut sitä kyllä ihan liikaa. Eunkwangin lista siis.</p><p></p><p>Snif snif nyt kuuntelen always (tietenkin) ja tulee mieleen eunkwangie täst aina.</p><p></p><p>Se ei oo kyllä sen listalla vaa kuuntelen täl hetkel villun listaa. Snif snif. Silti kaikista jos mun pitää sanoo yks kehen oon ollu pahiten rakastunu niin on se silti eunkwang vaikka kaikki on ollu tosi pahoja: timo, villu, eunhyuk, hui, yuto, taeil, tõnu....... Mut jos yks ainut on sanottava niin eunkwang.</p><p></p><p>Koska tuskin voin ikinä olla enempää ku yhen kanssa niin lets pray it's eunkwang then 😭😭😭😭😭 still i'm gonna cry because i'll never stop loving people and that's a fact</p><p></p><p></p><p>OOF tää yks biisi HYÖKKÄS</p><p></p><p>👀👀👀👀👀👀👀👀👀</p><p></p><p></p><p>Unreal, it's unreal</p><p></p><p>Maailma heiluu mä tiedän että</p><p>Sä et oo mun aina tai ollenkaan</p><p></p><p></p><p></p><p>VIE MUT HEILUVAAN TALLINNAN LAUTTAAN 😭</p><p></p><p>NO AIKA VITUN nostalginen biisi</p><p></p><p></p><p></p><p>SEIS NYT alko soimaan how can i love the heartbreak you're the one i love</p><p></p><p></p><p>APUA ai se on villun listalla</p><p></p><p>Ja mä kun olinkin pohtinut tässä viime aikoina et millä hiton listalla se oli ku muistin et se oli..... Mut se oli sit villun listalla :DDDDDDDD APUA 😭</p><p></p><p></p><p>Sori mut täst biisistä ei tuu mieleen enää yhtään mitään muuta kuin 1. Eunkwang laulamassa sitä 2. Mun ikävä sitä kohtaan 3. Mun itkemiset, srsly pystyn tuntemaan tätä kuunnellessa kyyneleet koska oon niin monesti itkeny tätä kuunnellessa 4. Kaikki se toiveikkuus ja pohdinta siitä että mitä kaikki merkitsee 5. Se rauhallinen olo silloin alussa ainakin kun se tapahtui</p><p></p><p>Eli lyhyesti sanottuna pelkästään eunkwang tulee mieleen tästä :D</p><p></p><p>No siis kyllähän mä sillon kerran makasin lattialla ja itkin myös yutoa mutta ei siitä sen enempää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 126684, member: 34"] Ook somebody tell me why that playlist is SO TOP TIER lmao paitsi oon kuunnellut sitä kyllä ihan liikaa. Eunkwangin lista siis. Snif snif nyt kuuntelen always (tietenkin) ja tulee mieleen eunkwangie täst aina. Se ei oo kyllä sen listalla vaa kuuntelen täl hetkel villun listaa. Snif snif. Silti kaikista jos mun pitää sanoo yks kehen oon ollu pahiten rakastunu niin on se silti eunkwang vaikka kaikki on ollu tosi pahoja: timo, villu, eunhyuk, hui, yuto, taeil, tõnu....... Mut jos yks ainut on sanottava niin eunkwang. Koska tuskin voin ikinä olla enempää ku yhen kanssa niin lets pray it's eunkwang then 😭😭😭😭😭 still i'm gonna cry because i'll never stop loving people and that's a fact OOF tää yks biisi HYÖKKÄS 👀👀👀👀👀👀👀👀👀 Unreal, it's unreal Maailma heiluu mä tiedän että Sä et oo mun aina tai ollenkaan VIE MUT HEILUVAAN TALLINNAN LAUTTAAN 😭 NO AIKA VITUN nostalginen biisi SEIS NYT alko soimaan how can i love the heartbreak you're the one i love APUA ai se on villun listalla Ja mä kun olinkin pohtinut tässä viime aikoina et millä hiton listalla se oli ku muistin et se oli..... Mut se oli sit villun listalla :DDDDDDDD APUA 😭 Sori mut täst biisistä ei tuu mieleen enää yhtään mitään muuta kuin 1. Eunkwang laulamassa sitä 2. Mun ikävä sitä kohtaan 3. Mun itkemiset, srsly pystyn tuntemaan tätä kuunnellessa kyyneleet koska oon niin monesti itkeny tätä kuunnellessa 4. Kaikki se toiveikkuus ja pohdinta siitä että mitä kaikki merkitsee 5. Se rauhallinen olo silloin alussa ainakin kun se tapahtui Eli lyhyesti sanottuna pelkästään eunkwang tulee mieleen tästä :D No siis kyllähän mä sillon kerran makasin lattialla ja itkin myös yutoa mutta ei siitä sen enempää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja