Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 126797" data-attributes="member: 34"><p>Mutta what i actually meant ...... Niin... What....</p><p></p><p>En tiiä. Onkse outoa että kuuntelin tätä äsken ja itkin:</p><p>[MEDIA=youtube]fgnUfdYCugU[/MEDIA]</p><p></p><p>Niinku itkin :D en tiiä eihän tollaselle biisulle voi itkee. Vaikka ei se ollu sellast perus itkuu vaa idk. En tiä en tuntenu surua kai vaan sellast..... En mä tiiä. :D tai siis Nevermind en tiiä en tiiä ei mitään hajuu mutta vähän itkun kuitenkin at least. En tiiä mitä tunsin en tiiä miks mutta perkele. Että tollasellekin biisulle voi sit itkee :d okei joo ehk se oli noiden lyriikoiden takia mistä minä tiedän. :] Oon muutenkin ollu niin yli emotional..... Monta tuntii oon ollu kuten sanottu niin kujal mut myös tosi emotional... Rakkauspöllys kai sit en mä???? Ymmärrä??? Niin tai siis ku kuuntelin jotain this i promise youuuuuutakin ja about halasin omaa polveeni tai käperryin sillee u know ja se oli... Joo, jotain outoo. En osaa selittää sitä tunnetta.</p><p></p><p>Nyt uskon että saattaa johtua näistä syistä (ei välttämättä):</p><p>- eunkwang</p><p>- väsymys</p><p>- menkat ei oo alkanu mutta tunnen kipua välillä joten tiedän et ne alkaa nimittäinnn</p><p></p><p></p><p>En tiiä eunkwangista tää kaikki tunteellisuus nyt varmaan ainakin johtuu</p><p></p><p>Emt</p><p></p><p>Tai sit jotain</p><p></p><p>Mutta on se huvittavaa itkeä banana brainille.</p><p></p><p></p><p>NO HEI kuka muka ei itke jos kuulee tämmösen lyriikan pätkän:</p><p>"Everything is meant to be</p><p>Baby you were sent to me"</p><p></p><p></p><p>Vittu haloo.</p><p>Vittu seis.</p><p>Kuka muka ei itke tolle?</p><p></p><p>Sori mä ainakin voisin itkee lähes silmät päästäni tässä vaiheessa.</p><p></p><p>No joo ihan miten vaan</p><p></p><p>Onhan se. Sellasta.</p><p></p><p>Oudointa on tosiaan se että kuuntelin näitä silloin. Näin se elämä yllättää XDDDDDDDDDDDD joo en vieläkään osaa tajuta mitä on tapahtunut. Pystyn vaa näkee itteni sillon siinä kohassa missä kuuntelin... sitä Eunkwangin biisuu. Muistan nii hyvin ku se oli ihan outo hetki. Tai sit se tuntuu vaa näin jälkikäteen oudolta eikä sillon ollenkaan. En muista enää :------D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 126797, member: 34"] Mutta what i actually meant ...... Niin... What.... En tiiä. Onkse outoa että kuuntelin tätä äsken ja itkin: [MEDIA=youtube]fgnUfdYCugU[/MEDIA] Niinku itkin :D en tiiä eihän tollaselle biisulle voi itkee. Vaikka ei se ollu sellast perus itkuu vaa idk. En tiä en tuntenu surua kai vaan sellast..... En mä tiiä. :D tai siis Nevermind en tiiä en tiiä ei mitään hajuu mutta vähän itkun kuitenkin at least. En tiiä mitä tunsin en tiiä miks mutta perkele. Että tollasellekin biisulle voi sit itkee :d okei joo ehk se oli noiden lyriikoiden takia mistä minä tiedän. :] Oon muutenkin ollu niin yli emotional..... Monta tuntii oon ollu kuten sanottu niin kujal mut myös tosi emotional... Rakkauspöllys kai sit en mä???? Ymmärrä??? Niin tai siis ku kuuntelin jotain this i promise youuuuuutakin ja about halasin omaa polveeni tai käperryin sillee u know ja se oli... Joo, jotain outoo. En osaa selittää sitä tunnetta. Nyt uskon että saattaa johtua näistä syistä (ei välttämättä): - eunkwang - väsymys - menkat ei oo alkanu mutta tunnen kipua välillä joten tiedän et ne alkaa nimittäinnn En tiiä eunkwangista tää kaikki tunteellisuus nyt varmaan ainakin johtuu Emt Tai sit jotain Mutta on se huvittavaa itkeä banana brainille. NO HEI kuka muka ei itke jos kuulee tämmösen lyriikan pätkän: "Everything is meant to be Baby you were sent to me" Vittu haloo. Vittu seis. Kuka muka ei itke tolle? Sori mä ainakin voisin itkee lähes silmät päästäni tässä vaiheessa. No joo ihan miten vaan Onhan se. Sellasta. Oudointa on tosiaan se että kuuntelin näitä silloin. Näin se elämä yllättää XDDDDDDDDDDDD joo en vieläkään osaa tajuta mitä on tapahtunut. Pystyn vaa näkee itteni sillon siinä kohassa missä kuuntelin... sitä Eunkwangin biisuu. Muistan nii hyvin ku se oli ihan outo hetki. Tai sit se tuntuu vaa näin jälkikäteen oudolta eikä sillon ollenkaan. En muista enää :------D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja