Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 126815" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=youtube]XjNWlzJz2VA[/MEDIA]</p><p></p><p>WHAT</p><p></p><p></p><p>WHAT</p><p></p><p>WHAT</p><p></p><p>Tää sai mut raapii mun jalkaa enkä tiiä miks</p><p></p><p>Siis samaan tapaan ku sillon jokin aika sitten</p><p></p><p>Liian niin sanotusti intense feelings niin sit on pakko vaa jotenki lievästi ns. ""satuttaa"" itteään :Dd</p><p></p><p>Siis niiku sillai et vedin vaa kynsil sillee aivan vitusti tost koska INTENSE</p><p></p><p>I DON'T KNOW I WAS SHOCKED SO THAT'S WHY</p><p></p><p>also i laughed too fucking much 😭😭</p><p></p><p></p><p>Toi raapiminen on kyl jännä koska tosiaa joskus raavin mun naamaa ja joskus jalkaa jos jokin on tosi intensiivist</p><p></p><p>Niiku tosissaan siis raavin silleen että vedän vaa mun kynsii all over my face/leg etc.</p><p></p><p></p><p>WHAT AM I SUPPOSED TO SAY :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>usually i don't even call him daddy</p><p>K maybe a few times</p><p></p><p>As a joke</p><p></p><p>mitä vittuaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaah</p><p></p><p>En nyt osaa sanoo mitää :DDDD</p><p></p><p>mietin vaa miks tunnen näin</p><p></p><p>En nyt siis tällä hetkellä OIKEESTI tunne mitään erityistä</p><p></p><p>Siis mitään silleen seksuaalista sinänsä</p><p>Samal taval mitä joskus tunnen 🙄</p><p></p><p>Mut.... On sellanen olo et ............ Idk...... Pistää miettimään mutta en silleen kunnol oo mitenkään et uuh fuck me mut on vaa semmone ".......?" Olo idk um yea dunno how to explain that either bye</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 126815, member: 34"] [MEDIA=youtube]XjNWlzJz2VA[/MEDIA] WHAT WHAT WHAT Tää sai mut raapii mun jalkaa enkä tiiä miks Siis samaan tapaan ku sillon jokin aika sitten Liian niin sanotusti intense feelings niin sit on pakko vaa jotenki lievästi ns. ""satuttaa"" itteään :Dd Siis niiku sillai et vedin vaa kynsil sillee aivan vitusti tost koska INTENSE I DON'T KNOW I WAS SHOCKED SO THAT'S WHY also i laughed too fucking much 😭😭 Toi raapiminen on kyl jännä koska tosiaa joskus raavin mun naamaa ja joskus jalkaa jos jokin on tosi intensiivist Niiku tosissaan siis raavin silleen että vedän vaa mun kynsii all over my face/leg etc. WHAT AM I SUPPOSED TO SAY :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD usually i don't even call him daddy K maybe a few times As a joke mitä vittuaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaah En nyt osaa sanoo mitää :DDDD mietin vaa miks tunnen näin En nyt siis tällä hetkellä OIKEESTI tunne mitään erityistä Siis mitään silleen seksuaalista sinänsä Samal taval mitä joskus tunnen 🙄 Mut.... On sellanen olo et ............ Idk...... Pistää miettimään mutta en silleen kunnol oo mitenkään et uuh fuck me mut on vaa semmone ".......?" Olo idk um yea dunno how to explain that either bye [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja