Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 126835" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=youtube]r2P3fuQo_0Q[/MEDIA]</p><p></p><p>No nyt ku en ollu kattonu tätä hetkeen niin mitä vittua mitä vittua mitä vittua mitä vittua</p><p></p><p>I</p><p></p><p>Kyl</p><p></p><p>HÄH????????? :DDDDD</p><p></p><p></p><p>Ffffffffffffffffs kieltämättä ei ollu tarkotus ees kattoo tota mut osu silmään niih</p><p></p><p>Ja muutenki</p><p></p><p>En tiiä</p><p></p><p><s>Kiihotun kyllä toki mutta mikäs siinä voi vittu (tosin oon oikeesti ihan fine)</s></p><p><s></s></p><p><s>NO hei mitä vittua mä voin enää tehdä ton ihmisen suhteen (tai minkään) ku tietenkään se ei riitä et yleensäki oon nii rakastunu siihe... Etten pysty saamaan sitä vieläkään pois mielestä....... Niin se mut sen lisäks viel....... Kukaa toine henkilö ei oo koskaa onnistunu kiihottaa mua NÄIN PALJON. MITEN. ei siis mistä se johtuu ees?????????????????? Sen ääni on kyllä vitun sexy ehkä se johtuu siitä idk. ANYWAY EN PIDÄ TÄSTÄ I FEEL SO DIRTY WTF.</s></p><p></p><p>Nevermind en ees tiiä missä oon ja kuka oon, vieläkään. All i know is that i'm hungry.... Thirsty.... (Siis literally thirsty) tired................ Probably bleeding already because of the pain................. Eihän tässä........</p><p></p><p>Honestly what</p><p></p><p>Auuu sattuuuuuy</p><p></p><p>I'm definitely bleeding already lyön vaikka vetoa</p><p></p><p>No okei mut siis en tiiä i need to sleep but first: drink water pls DO THAT</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 126835, member: 34"] [MEDIA=youtube]r2P3fuQo_0Q[/MEDIA] No nyt ku en ollu kattonu tätä hetkeen niin mitä vittua mitä vittua mitä vittua mitä vittua I Kyl HÄH????????? :DDDDD Ffffffffffffffffs kieltämättä ei ollu tarkotus ees kattoo tota mut osu silmään niih Ja muutenki En tiiä [S]Kiihotun kyllä toki mutta mikäs siinä voi vittu (tosin oon oikeesti ihan fine) NO hei mitä vittua mä voin enää tehdä ton ihmisen suhteen (tai minkään) ku tietenkään se ei riitä et yleensäki oon nii rakastunu siihe... Etten pysty saamaan sitä vieläkään pois mielestä....... Niin se mut sen lisäks viel....... Kukaa toine henkilö ei oo koskaa onnistunu kiihottaa mua NÄIN PALJON. MITEN. ei siis mistä se johtuu ees?????????????????? Sen ääni on kyllä vitun sexy ehkä se johtuu siitä idk. ANYWAY EN PIDÄ TÄSTÄ I FEEL SO DIRTY WTF.[/S] Nevermind en ees tiiä missä oon ja kuka oon, vieläkään. All i know is that i'm hungry.... Thirsty.... (Siis literally thirsty) tired................ Probably bleeding already because of the pain................. Eihän tässä........ Honestly what Auuu sattuuuuuy I'm definitely bleeding already lyön vaikka vetoa No okei mut siis en tiiä i need to sleep but first: drink water pls DO THAT [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja